Hoofdmenu

met of zonder make up

Gestart door tamlalt_n_tinghir, 22/01/2005 om 22:36:55

FEMME_FATAL



Antwoord #71 Gepost op: 13/05/2005 om 22:26:23 

REAGEER JIJ ALLEEN OP TUTHOLA TOPICS, 'WELKE SCHOENEN STAAN BIJ M'N BRUINE VEST', 'MOET IK FOUNDATION GEBRUIKEN?', LEKKERE FEMME FATALE

MAROKKAANSE BLONDJE 

Gelogd 

wat bedoel jij hiermee ?DUIDELYKHEID aub

FEMME_FATAL

Citaat van: FEMME_FATAL op 14/05/2005 om 12:14:43


Antwoord #71 Gepost op: 13/05/2005 om 22:26:23 

REAGEER JIJ ALLEEN OP TUTHOLA TOPICS, 'WELKE SCHOENEN STAAN BIJ M'N BRUINE VEST', 'MOET IK FOUNDATION GEBRUIKEN?', LEKKERE FEMME FATALE

MAROKKAANSE BLONDJE 

Gelogd 

wat bedoel jij hiermee ?DUIDELYKHEID aub
Eazy_MBtiza

Idir

Citaat van: FEMME_FATAL op 14/05/2005 om 12:17:37
Citaat van: FEMME_FATAL op 14/05/2005 om 12:14:43


Antwoord #71 Gepost op: 13/05/2005 om 22:26:23 

REAGEER JIJ ALLEEN OP TUTHOLA TOPICS, 'WELKE SCHOENEN STAAN BIJ M'N BRUINE VEST', 'MOET IK FOUNDATION GEBRUIKEN?', LEKKERE FEMME FATALE

MAROKKAANSE BLONDJE 

Gelogd 

wat bedoel jij hiermee ?DUIDELYKHEID aub
Eazy_MBtiza

???

Dora

de topic mag van mij verwijdert worden..wat een achterlijkheid zeg..

beni_hannan_said

in deze maatschappij is tegenwoordig niks goed ik draag geen make/up alleen een kleine lijntje oogpotlood is genoeg ik hoef het huis net als jlo uittegaan

onwetend

make-up vind ik ook nix helemaalk niet als het een schilderij sommige meisjes dragen bijv poeder dat is pas vies maar als je make-up wil dragen draag dan tazoest en swegh voor je mond kauw je op als ik het goed schrijf maar goed ieder zen keuze

Dobry Den

Van mij mag make up voor mannen geintroduceerd worden; geen naturel-look, maar een mooi kunstwerk






allasian


*****



First_Islam

als je zin hebt om je op te maken met verf of wat dan ook....doe wat je niet laten kan....maar zodra je een stapje buiten zet, vergeet je dan niet te ontschminken.

Hadou

Citaat van: First_Islam op 22/06/2005 om 23:25:51
als je zin hebt om je op te maken met verf of wat dan ook....doe wat je niet laten kan....maar zodra je een stapje buiten zet, vergeet je dan niet te ontschminken.
Ben jij nou gedumpt door een Riffie of zo?

Waarom reageer je op alles?
Verveel je je  of zo? moet je wachten op je uitkering?

First_Islam

ik ben een PURE RIFFIA en weet je wat, ik spreek de taal niet eens, RIF interesseert me niet en weet je wat? IK WOON IN CASA. En als iemand me vraagt wat ik ben dan zeg ik IK BEN EEN ARABISCHE.

Lekker voor je dus BARST en houd je bij het onderwerp, ezel.

Hadou

overloper! Je moet je juist schamen tegenwoordig als arabisch zijnde.. Jullie hebben geen eer meer. Amerika en Israel lopen zo over jullie heen. En wat jullie doen zijn: frustraties over Imazighen uiten..
CASA tazz .. waarom blijf je nog hier in Belgie? Uitkering misbruiker!!
Als je arabisch of Casawiya wilt zijn .. ga dan naar die JOU3 en Vuilnisbelt!

First_Islam

Citaat van: hadou op 22/06/2005 om 23:36:19
overloper! Je moet je juist schamen tegenwoordig als arabisch zijnde.. Jullie hebben geen eer meer. Amerika en Israel lopen zo over jullie heen. En wat jullie doen zijn: frustraties over Imazighen uiten..
CASA tazz .. waarom blijf je nog hier in Belgie? Uitkering misbruiker!!
Als je arabisch of Casawiya wilt zijn .. ga dan naar die JOU3 en Vuilnisbelt!


hahahaha daar barst je van hé? Lekker voor je, nee ik ben geen Arabische, ik ben een Berberse maar ik schaam me om dat te zeggen als ik koppen als die van jou zie...KED HESHEMNI

YALLAH SIR DERDEK OELLA DRAB RASEK MHA-L-HAJT

Of moet ik dat vertalen voor jou want een talenknobbel buiten TMAZIGHT heb je niet !