Hoofdmenu

met of zonder make up

Gestart door tamlalt_n_tinghir, 22/01/2005 om 22:36:55

himito

Citaat van: Numero1 op 27/01/2005 om 16:39:30
Citaat van: Himito op 27/01/2005 om 16:35:55
Citaat van: Numero1 op 27/01/2005 om 16:33:20
Citaat van: tamlalt_n_tinghir op 22/01/2005 om 22:36:55
ja dames hoe ver staan jullie
gaan jullie liever door het leven met of zonder make-up.

zeg je het is noodzakelijk of zeg je het is niets voor mij?

En heren willen jullie dat je vrouw zich wat opmaakt met al
die kleuren en geuren.
of zeg je : "doe die rommel van je gezicht "

Het laatste "doe die rommel van je gezicht". Persoonlijk wil ik een vrouw die geen make-up opdoet. Het is veel mooier om een meid te zien, die van nature een schoonheid is.
Je kan van nature een schoonheid zijn en toch net iets mooier worden door een beetje make-up te gebruiken.Mascara vind ik prachtig om te zien.Het laat die mooie ogen er nog net wat sierlijker uitzien.

Klopt, maar dat is net als thazoult. Ik bedoel dat geplamuur op het gezicht en lipstift en shit, bah! De Marokkaanse meiden zijn al van nature mooi, maar ik vind het erg als ze hun gezicht verpesten met dat soort troep.
Nou,nou,nou ze zijn niet allemaal van nature mooi,je hebt er prachtige tussen zitten,voorral als ze iets donkerder zijn is dat mooi om te zien("morena" in ons Tamazight).

Masja

al die "plamuur" is écht slecht voor je huid, dus dat doe ik nooit, en lipstick heel af en toe
maar ogen opmaken vind ik heel belangrijk, eyeliner (kohl),mascara en al
het maakt je ogen prachtig en sprekend

himito

Citaat van: Masja op 27/01/2005 om 16:47:53
al die "plamuur" is écht slecht voor je huid, dus dat doe ik nooit, en lipstick heel af en toe
maar ogen opmaken vind ik heel belangrijk, eyeliner (kohl),mascara en al
het maakt je ogen prachtig en sprekend
Precies!!!!

mouslati

Zoals voor alles geldt, met mate. ('k heb zelf een voorkeur voor tazoest)

tamlalt_n_tinghir

als je make up gebruikt ben je misschien heel happy in je jeugt jaren,
maar daarna tegen je 30ste zie je er helemaal verimpeld uit met sinaasappel huid.
het heeft zijn voor- en nadelen.

athsaynou

haha ja het is het een of het ander

tamlalt_n_tinghir

Citaat van: IIAwaryagherII op 25/01/2005 om 20:17:40
Lekker in smeren die handel.
Je hebt makkelijk praten als je van nature een gaaf koppie hebt, maar onder het gesmeer en chemicaliën behoord ook die snorren bleken, en ik zou nog wel willen zien hoeveel dames daar eens mee zullen zijn ;)
inderdaat ik ben zelf tegen al die chemische dingen maar ja aan wie moet je dat zeggen?

athsaynou

Van uiterlijke schoonheid, krijg je de aandacht...maar alleen van je innerlijke schoonheid krijg je kracht.

IIAwaryagherII

Citaat van: tamlalt_n_tinghir op 27/01/2005 om 17:41:54
Citaat van: IIAwaryagherII op 25/01/2005 om 20:17:40
Lekker in smeren die handel.
Je hebt makkelijk praten als je van nature een gaaf koppie hebt, maar onder het gesmeer en chemicaliën behoord ook die snorren bleken, en ik zou nog wel willen zien hoeveel dames daar eens mee zullen zijn ;)
inderdaat ik ben zelf tegen al die chemische dingen maar ja aan wie moet je dat zeggen?
Soms kan het de natuur een handje helpen en is het lang niet zo een slecht idee om zo nu en dan een lichte make up te gebruiken.
Trouwens der zijn steeds meer producten op de markt die minder of geheel geen schade berokkenen aan het huid.
Meeste van dergelijke midelen zijn uit natuurlijke ingredienten samengesteld.

Masja

lichte make-up= geraffineerde makeup

Luqa

Nou mijn vriendin hoeft geen make-up te dragen want ze is
mooi van nature, maar over het algemeen hou ik er ook niet zo van.
Als mijn zus bv. allemaal troep op haar gezicht zou stoppen dan zeg
ik wel van is dat nou werkelijk nodig? (maar ja dat is wat makkelijk weer
want zij is ook een knap meisie). Als iemand het dus wel echt zou kunnen
gebruiken om wat zelfverzekerder in de schoenen te staan ....nou goed dan,
maar niet teveel...dan maak je je eigenlijk lelijk.

Dora

wat een gezeik allemaal om make up..iegh..


mouslati

Citaat van: lopende_lach op 27/01/2005 om 20:19:24
wat een gezeik allemaal om make up..iegh..
Mee eens LL waar een mens zich nog al druk om kan maken

Masja

teveel is nooit mooi, je ziet weleens van die vrouwen en dan is het net of je naar een schilderij kijkt, alleen maar verf
je huid blijft het mooist als je er niets op smeert en schoonmaakt met rozenwater

Dobry Den

Citaat van: Masja op 27/01/2005 om 20:22:36
teveel is nooit mooi, je ziet weleens van die vrouwen en dan is het net of je naar een schilderij kijkt, alleen maar verf

Ik ben van mening dat make up daar ook voor bedoeld is. Make up dient om je gezicht tot een kunstwerk te verheffen en niet om je gezicht te verfraaien.