Hoofdmenu

Ziana Meysa...TOP!!

Gestart door tangawia212, 22/01/2005 om 21:43:33

Isefrawen

Citaat van: tangawia212 op 25/02/2005 om 21:37:47
Citaat van: Jonas_lcf op 25/02/2005 om 21:35:37
Citaat van: tangawia212 op 25/02/2005 om 21:33:06
Mensen, ik heb deze topic geopend om te zeggen dat Ziana Meysa een topper is, en niet om over Ziana's voor mannen te praten. En trouwens Jonas, wat doe je hier op de forum 'vrouwen'??

ik wist niet dat je als man hier niet mocht komen???? das echt nieuw voor mij!!

en dat Meysa goed is weten we nu wel hoor! althans, volgens jou dan, wij moeten het nog ervaren... misschien is ze helemaal niet zo goed.. ik ken Suad uit Amersfoort, die heeft mijn vrouw onder handen genomen...




Klopt, jullie moeten haar nog ervaren, En dat is ook waarom ik deze topic heb geopend slimmie.

waarom zou ik mijn vaste ziana voor meysa moeten opgeven? wat doet zij wat Suad uit Amersfoort niet doet?

Tamza

Hahahaha, zal ik je visagiste zijn, Jonas?

Wasilla tarifest

Ik heb er geen nodig, Heb myn visagie certificaat heb byna myn kapperdiploma's en heb myn manicure certificaat...dus heb genoeg aan me zelf

Tamza

Citaat van: Wasilla tarifest op 25/02/2005 om 21:49:41
Ik heb er geen nodig, Heb myn visagie certificaat heb byna myn kapperdiploma's en heb myn manicure certificaat...dus heb genoeg aan me zelf

Serieus? Kun je me wat tips geven dan? Ik wil namelijk een kleurtje in mijn haar doen. Ik heb zwart haar en heb best wel een bruine huidskleur. Ik wil mijn haar wat lichter maken, maar ik weet niet precies hoe ik dat moet aanpakken. Is het uberhaupt verstandig om je haar te verven, vooral als het zwart is? Heb namelijk gehoord dat je altijd een andere kleur dan op de verpakking krijgt als je donker haar verft. En maakt het soort haar en lengte wat uit? Want ik heb krullend lang haar, de boel gaat dan toch niet extra pluizen ofzo? En kan ik het beter bij de kapper doen? Kan ik beter highlights erin doen of gewoon alles 1 kleur verven?

Wasilla tarifest

Citaat van: Tamza op 25/02/2005 om 21:55:56
Citaat van: Wasilla tarifest op 25/02/2005 om 21:49:41
Ik heb er geen nodig, Heb myn visagie certificaat heb byna myn kapperdiploma's en heb myn manicure certificaat...dus heb genoeg aan me zelf

Serieus? Kun je me wat tips geven dan? Ik wil namelijk een kleurtje in mijn haar doen. Ik heb zwart haar en heb best wel een bruine huidskleur. Ik wil mijn haar wat lichter maken, maar ik weet niet precies hoe ik dat moet aanpakken. Is het uberhaupt verstandig om je haar te verven, vooral als het zwart is? Heb namelijk gehoord dat je altijd een andere kleur dan op de verpakking krijgt als je donker haar verft. En maakt het soort haar en lengte wat uit? Want ik heb krullend lang haar, de boel gaat dan toch niet extra pluizen ofzo? En kan ik het beter bij de kapper doen? Kan ik beter highlights erin doen of gewoon alles 1 kleur verven?

Als je krullen hebt moet je geen highlights nemen want het effect zie je amper. En je haar niet kleuren is altyd beter dan wel kleuren zitten namelyk allemaal chemische spullen in die het haar en de hoofdhuid aantasten, als resultaat kryg je poreus en dood haar. Als je donker haar hebt kryg je nooit het zelfde resultaat als wat er op de verpakking staat. By dik en gesloten haar pakt een verfkuurpakking moeilyker dan by normaal of dun haar. Ik zou het by een kapper doen en ik zou zeggen ga voor 1 kleur, dat zie je beter. Mocht je nog wat willen vragen just ask

Tamza

3affak attas!

Ik laat het kleuren van mijn haar wel even achterwege voorlopig.

Sabadilla

Citaat van: Tamza op 25/02/2005 om 23:45:37
3affak attas!

Ik laat het kleuren van mijn haar wel even achterwege voorlopig.

Je kan natuurlijk altijd experimenteren met Henna.

tangawia212

Heey een vraagje, hoe moet je een topic verwijderen die je zelf hebt geopend?? Niet dese topic hoor.

tangawia212

Halloooo ik w8 op een antwoord van iemand.....please...

Tamza

Citaat van: Sabadilla op 26/02/2005 om 00:26:39

Je kan natuurlijk altijd experimenteren met Henna.

Nee, henna is funest voor je haar itt wat veel mensen denken. Ik vind rood ook niet mooi en ik krijg altijd hoofdpijn door die penetrante stank.

Tamza

Citaat van: tangawia212 op 26/02/2005 om 12:31:09
Heey een vraagje, hoe moet je een topic verwijderen die je zelf hebt geopend?? Niet dese topic hoor.

Dat kun je niet zelf doen, kan alleen de admin. Stuur dus gewoon een berichtje naar de admin met jouw verzoek.

tangawia212

En hoe stuur ik een berichtje naar de admin.??

Wasilla tarifest

Citaat van: Tamza op 25/02/2005 om 23:45:37
3affak attas!

Ik laat het kleuren van mijn haar wel even achterwege voorlopig.


Bra zmier a watchma. En een heel goed idee

Rwezna


Dora

Citaat van: restless op 05/03/2005 om 21:56:34

Morgen wordt er een negeffa award gehouden,
http://www.maroc.nl/forums/calendar.php?s=&action=getday&day=2005-3-6

en wie heeft er gewonnen wijfie???...alvast reserveren ;)