Hoofdmenu

Ziana Meysa...TOP!!

Gestart door tangawia212, 22/01/2005 om 21:43:33

tangawia212

Salaam zusters,

voor de aanstaande bruidjes is Ziana Meysa een echte aanrader...macha allah! Mijn zus gaat incha allah begin mei trouwen en ik ben dus met haar mee geweest naar Meysa om haar fotoalbum te bekijken...echt mooi!! Haar make-up, kapsels en sieraden zijn heel erg mooi. En haar jurken hebben hele mooie modellen!! Ik raad iedere toekomstige bruid aan om haar eens op te bellen!!

Haar nummer: 0613838165

Ik wens alle zusters heel veel suc6!!

wasalam

bruidje

#1
Machallah zuster.......ik ben op zoek naar een negaffa en zal haar meteen opbellen!! Heel erg bedankt!!!

tangawia212

Graag gedaan meid!! Ik wens je nog veel suc6!!

bruidje

Ik ben bij Ziana Meysa geweest en heb haar fotoalbum bekeken, echt prachtig!!!
Ik trouw incha allah in mei en heb haar genomen. Vooral haar make-up en sieraden zijn heel erg mooi. En begin Maart zal ze nieuwe collectie hebben!!
Nog erg bedankt zuster!!!

Dora

mag ik vragen waar ze vandaan komt..

heb ook veel goeds over hafida uit maarsen gehoord..

allasian


Tamza

Citaat van: allasian op 13/02/2005 om 15:15:08
negaffa ??wat is da ?

Dat is een opmaak-vrouw die de kleren en make-up van de bruid verzorgt.

Sa3ieD

De negaffa die Bassie (van Bassie en Adriaan) altijd opmaakt raad ik ook aan voor toekomstige bruidjes.

allasian

Citaat van: Tamza op 13/02/2005 om 15:17:37
Dat is een opmaak-vrouw die de kleren en make-up van de bruid verzorgt.
Ituasemma een soort visagiste,of hoe noem je zoe iets?

Tamza

Citaat van: allasian op 13/02/2005 om 15:24:45
Ituasemma een soort visagiste,of hoe noem je zoe iets?

Ja, maar erg amateuristisch. Je krijgt dan idd bruidjes die op Bassie lijken met al die make-up die ze erop schilderen.

allasian

ewa dan huren ze toch die sletjes van max factor,ofzo.

Tamza

Citaat van: allasian op 13/02/2005 om 15:40:07
ewa dan huren ze toch die sletjes van max factor,ofzo.

Hahahaha, of gewoon alleen basis make-up zoals kohl en blosje op de wangen en dat spul dat tandvlees en mondje rood maakt. Zoals ze dat in Arif deden.

Wasilla tarifest

Citaat van: tangawia212 op 22/01/2005 om 21:43:33
Salaam zusters,

voor de aanstaande bruidjes is Negaffa Meysa een echte aanrader...macha allah! Mijn zus gaat incha allah begin mei trouwen en ik ben dus met haar mee geweest naar Meysa om haar fotoalbum te bekijken...echt mooi!! Haar make-up, kapsels en sieraden zijn heel erg mooi. En haar jurken hebben hele mooie modellen!! Ik raad iedere toekomstige bruid aan om haar eens op te bellen!!

Haar nummer: 0613838165

Ik wens alle zusters heel veel suc6!!

wasalam

Maar heb je alleen foto's gezien of heeft ze ook een proef make-up gehad en mocht ze ook kleding passen? Dan pas kan je zien of het echt mooi is

tangawia212

Citaat van: L_L op 13/02/2005 om 14:48:22
mag ik vragen waar ze vandaan komt..

heb ook veel goeds over hafida uit maarsen gehoord..




Salaam meid,

Ziana Meysa komt uit Belgie en woont in Nederland, in Den Bosch. Maar ze reist echt overal naar toe!!
En ze zal bijna een modeshow geven van haar nieuwe collectie. Ik raad echt iedereen aan om haar te bellen!!

Isefrawen

Citaat van: tangawia212 op 25/02/2005 om 21:07:38
Ik raad echt iedereen aan om haar te bellen!!

WOW!! ik ga haar gelijk bellen!