Hoofdmenu

maagdelijkheid

Gestart door igwentje, 18/01/2005 om 22:37:08

athsaynou

Citaat van: igwentje op 18/01/2005 om 22:37:08
Maagd tot het huwelijk?
Hoe belangerijk is dat nog en waarom is het belangerijk voorje.Speelt het nog een grote rol in je leven of zie je het tegenwoordig maar als een oude traditie.
Wat vind jij?

Zeer berlangrijk natuurlijk!! Maar tegenwoorig zien mensen het anders..maar jah..iedereen amg het zelf weten!

marocmeisje

hoi allemaal jullie hebben wel allemaal stoere praatjes over dat iedereen het zelf moet weten maar tijdens de huwelijksnacht schijten jullie wel 7 kleuren in jullie mooie witte onderbroek.
en dan ga je echt niet met je man praten over eerlijkheid sterker nog daar krijg je niet eens de kans/tijd voor.
hoewel de jongens het natuurlijk wel makkelijker hebben want daar kom je toch nooit achter.
veel liefs ikke

superman

maagdelijkheid zou iets moeten zijn wat zich afspeelt tussen
twee geliefden maar al te vaak word deze discussie gevoerd
door de mensen die er eigelijk buiten staan. het belangrijkste lijkt mij dat de twee mensen waar het om gaat van elkaar houden en dan is maagdelijk daar aan onder geschikt.

het is toch niet zo dat als je partner niet maagdelijk is de liefde er minder om word dat lijkt mij erg kort door de bocht.
het lijkt mij een onderwerp dat voor elk individu anders kan liggen. In de praktijk blijkt dat bv ouders en en familie leden veel meer met de maagdelijkheid bezig zijn dan de betrokken
zelf.

alhoewel ik er wel bij moet zeggen dat de gedachte achter de maagdlijkheid bezien vanuit de huidige situatie en wetenschap
ook een bepaalde bescherming bied. Denk bijvoorbeeld aan al die enge ziektes. hoe meer seks hoe meer risiko je loopt op een bepaalde aandoening. En hier zit toch ook niemand op te wachten. Als je iemand tegenkomt waar je van denkt daar wil ik de rest van mijn leven mee doorbrengen en dit is wederzijds
ofterwijl je bent helemaal in love go for it why not.

superman

Sa3ieD

Ik sluit me aan bij backdrafts, maar dan met poetvierdoemme ;-)

igwentje, waarom open je altijd van die marokko.nl achtige debiele onderwerpen?

Chaabi_girl

Citaat van: gebruiker01 op 19/01/2005 om 15:22:08
ik vind alleen als je zelf als man of vrouw nog maagd bent, pas dan mag je eisen stellen, anders moet je je mond houden.
en aangezien het meerendeel van de mannen en een steeds groter wordende groep vrouwen tegenwoordig niet maagd het huwelijk in gaan, vind ik niet dat ze daar veeleisend in moeten zijn.

maar dat is mijn mening.

Helemaal mee eens!

igwentje

Citaat van: Sa3ieD op 24/01/2005 om 01:01:29
Ik sluit me aan bij backdrafts, maar dan met poetvierdoemme ;-)

igwentje, waarom open je altijd van die marokko.nl achtige debiele onderwerpen?
om jou te iriteren,maar ff serieus om dat ik nieuw ben wil ik na gaan hoe jullie over bepaalde onderwerpen denken en dan zo verder mijn ideen overbrengen. Als je aan iets begint dan moet je wel weten hoe je doelgroep over het leven denkt.
You shall see

Tamza

Citaat van: igwentje op 24/01/2005 om 22:16:50
om jou te iriteren,maar ff serieus om dat ik nieuw ben wil ik na gaan hoe jullie over bepaalde onderwerpen denken en dan zo verder mijn ideen overbrengen. Als je aan iets begint dan moet je wel weten hoe je doelgroep over het leven denkt.
You shall see

Het leven? Maagdelijkheid is het leven niet hoor. Sjodemieter.

awragh



Weet je wat 't gewoon iss, iedereen doet zzz'n ding, weetc je. De ene hosselt, die andere boy kiert en deeze boys doen ontmaagdelijking van de mensen, weetc je, is toch lauw??!!!!

athsaynou

Citaat van: tewajagats in the hous!!!!!!!!! op 23/01/2005 om 21:46:08
hoi allemaal jullie hebben wel allemaal stoere praatjes over dat iedereen het zelf moet weten maar tijdens de huwelijksnacht schijten jullie wel 7 kleuren in jullie mooie witte onderbroek.
en dan ga je echt niet met je man praten over eerlijkheid sterker nog daar krijg je niet eens de kans/tijd voor.
hoewel de jongens het natuurlijk wel makkelijker hebben want daar kom je toch nooit achter.
veel liefs ikke

Dat is het nou iedereen mag het zelf weten... het gaat om je zelf!! waarom je druk maken om anderen?