Turkse trouwt zonder dat ze het weet...

Gestart door ameziane, 16/01/2005 om 17:07:40

ameziane

met een gesteelijk gehandicapte man.

De man woonde in Nederland en heeft zijn bruid uit Turkije gehaald. Ze hebben elkaar 1 keer ontmoet en zijn daarna getrouwd.
Hier in Nederland aangekomen ontdekte de vrouw dat de man verstandelijk gehandicapt was.
Haar schoonouders hebben haar tot dan toe niks verteld. Ze weigeren verder hun excuses aan te bieden, ze hebben in hun ogen niets verkeerd gedaan!

Arme vrouw! Er was een reportage daarover bij de NMO.

*****

Zielig voor die man en die vrouw. Wat een rotouders zeg. Of zouden ze niet snappen dat hun zoon geestelijk gehandicapt is? Of het niet willen accepteren? Dat ze denken dat hij wel "bijkomt" als hij een vrouw enzo heeft? Trieste geschiedenis.

Trabandou

Citaat van: ameziane op 16/01/2005 om 17:07:40
met een gesteelijk gehandicapte man.

De man woonde in Nederland en heeft zijn bruid uit Turkije gehaald. Ze hebben elkaar 1 keer ontmoet en zijn daarna getrouwd.
Hier in Nederland aangekomen ontdekte de vrouw dat de man verstandelijk gehandicapt was.
Haar schoonouders hebben haar tot dan toe niks verteld. Ze weigeren verder hun excuses aan te bieden, ze hebben in hun ogen niets verkeerd gedaan!

Arme vrouw! Er was een reportage daarover bij de NMO.

Dat is erg voor dat meid. Er blindelings van uitgaan dat het wel goed zit..... 

Timoush

Ik heb de reportage half gezien. Ik heb er vooral respect voor dat die vrouw nog bij deze man blijft. Het is erg moeilijk (lijkt mij) om met iemand te leven die verstandelijk gehandicapt is. Petje af!!

Sram n Timoush

Dobry Den

Het enige zielige hieraan is NMO en de reacties bij deze topic.

Vrouw heeft man 1 keer ontmoet, maar niks gemerkt van zijn geestelijke capaciteit, wat inhoudt dat het met zijn IQ wel meevalt. Verder zijn noch de mensen met een laag IQ noch hun partners bij voorbaat zielig. 


AdamX

Citaat van: Dobry Den op 17/01/2005 om 00:28:33
Het enige zielige hieraan is NMO en de reacties bij deze topic.

Vrouw heeft man 1 keer ontmoet, maar niks gemerkt van zijn geestelijke capaciteit, wat inhoudt dat het met zijn IQ wel meevalt. Verder zijn noch de mensen met een laag IQ noch hun partners bij voorbaat zielig. 



goed gesproken meid

zolang zij er geen problemen mee heeft dan is het niet zielig

Inuit

Waarom bericht de NMO over dergelijke zaken? Wat heeft dit met de Islaam te maken? Is dit niet meer een onderwerp voor "Hart van Nederland" ofzo...

Dobry Den

Citaat van: gebruiker01 op 17/01/2005 om 00:55:33
Waarom bericht de NMO over dergelijke zaken? Wat heeft dit met de Islaam te maken? Is dit niet meer een onderwerp voor "Hart van Nederland" ofzo...

Het gaat over Moslims, neem ik aan. Maar gezien de o-wat-zielig-gehalte zou het inderdaad beter passen bij "Hart van Nederland".

miss.F.

Citaat van: ameziane op 16/01/2005 om 17:07:40
met een gesteelijk gehandicapte man.

De man woonde in Nederland en heeft zijn bruid uit Turkije gehaald. Ze hebben elkaar 1 keer ontmoet en zijn daarna getrouwd.
Hier in Nederland aangekomen ontdekte de vrouw dat de man verstandelijk gehandicapt was.
Haar schoonouders hebben haar tot dan toe niks verteld. Ze weigeren verder hun excuses aan te bieden, ze hebben in hun ogen niets verkeerd gedaan!

Arme vrouw! Er was een reportage daarover bij de NMO.

die vrouw is dus wreed 'genaaid'door haar eigen ouders nog wel, ik hoop dat ze daarvoor gestraft zullen worden

ameziane

Citaat van: Dobry Den op 17/01/2005 om 00:28:33
Vrouw heeft man 1 keer ontmoet, maar niks gemerkt van zijn geestelijke capaciteit, wat inhoudt dat het met zijn IQ wel meevalt. Verder zijn noch de mensen met een laag IQ noch hun partners bij voorbaat zielig. 
Er was de vrouw verteld dat de jongen verlegen was en geen Turks sprak. Dus blijkbaar hebben ze elkaar alleen gezien en niet gesproken, anders was ze wel daarachter gekomen.

ameziane

Citaat van: gebruiker01 op 17/01/2005 om 00:55:33
Waarom bericht de NMO over dergelijke zaken? Wat heeft dit met de Islaam te maken? Is dit niet meer een onderwerp voor "Hart van Nederland" ofzo...
Dat de NMO vaker onderwerpen aansnijdt die niks te maken hebben met de Islam, ben ik wel met je eens. De NMO is een doorsnee-omroep geworden.

Maar hier gaat het om het feit dat de vrouw is voorgelogen over de gezondheid van de man. Want nu werd ze opgezadeld met een man, waarmee ze moeilijk kan communiceren.

miss.F.

#11
de NMO behandelt onderwerpen die de mensen in Nederland, in het bijzonder die met een islamistische identiteit, aangaan. Dus het is niet alleen Islam wat de klok slaat bij de NMO. Ik denk dat het deels te maken heeft met de directeur die zelf aangaf niet echt praktisrend te zijn.

ta7amoscht

Citaat van: ameziane op 16/01/2005 om 17:07:40
met een gesteelijk gehandicapte man.

De man woonde in Nederland en heeft zijn bruid uit Turkije gehaald. Ze hebben elkaar 1 keer ontmoet en zijn daarna getrouwd.
Hier in Nederland aangekomen ontdekte de vrouw dat de man verstandelijk gehandicapt was.
Haar schoonouders hebben haar tot dan toe niks verteld. Ze weigeren verder hun excuses aan te bieden, ze hebben in hun ogen niets verkeerd gedaan!

Arme vrouw! Er was een reportage daarover bij de NMO.


dat ligt ver van je bed

ameziane


athsaynou

Citaat van: miss.F. op 18/01/2005 om 14:44:39
de NMO behandelt onderwerpen die de mensen in Nederland, in het bijzonder die met een islamistische identiteit, aangaan. Dus het is niet alleen Islam wat de klok slaat bij de NMO. Ik denk dat het deels te maken heeft met de directeur die zelf aangaf niet echt praktisrend te zijn.

ewa.. dat is het nadeel ervan..