Hoofdmenu

ben je opzoek...

Gestart door Fatima75, 11/01/2005 om 16:15:28

allasian

Citaat van: sorif op 25/02/2005 om 22:06:46
Als je betaald wil ik je reispartner wel zijn!
Alsof ik daar al niet genoeg met bloedzuigers te maken zal hebben. Je moet er zelf ook voor gaan,helemaal 100%. Je hebt toch al een klote leven hier in Nederland.Werken,rekeningen betalen,een goede burger zijn en al die shit.
Waarom kun je al die zooi niet gewoon laten gaan ?? Wat heb je nou te verliezen ?En dood ga je toch ?

himmito

#16
Citaat van: allasian op 25/02/2005 om 22:11:48
Citaat van: sorif op 25/02/2005 om 22:06:46
Als je betaald wil ik je reispartner wel zijn!
Alsof ik daar al niet genoeg met bloedzuigers te maken zal hebben. Je moet er zelf ook voor gaan,helemaal 100%. Je hebt toch al een klote leven hier in Nederland.Werken,rekeningen betalen,een goede burger zijn en al die shit.
Waarom kun je al die zooi niet gewoon laten gaan ?? Wat heb je nou te verliezen ?En dood ga je toch ?
Hou je me snachts dan lekker warm op dat eiland?

allasian


Chatt zie arif

Citaat van: allasian op 25/02/2005 om 22:03:26
Ik ben opzoek......naar een reispartner.
Ik wil weg uit de beschaafde wereld naar tropische oorden waar ik een redelijk bestaan kan opbouwen.Zeg maar netzoiets als bij "the beach".

Smokin weed all day,vis vangen met een stok en op techno dansen.Ik vroeg me de hele film eigenlijk af hoe ze aan stroom kwamen voor de technomuziek.Maar ja,niets is eeuwig,de tsunami kwam en alles was voorbij.