zijn er hierzo ook vrouwen die lekker kunnen koken!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gestart door IIAwaryagherII, 09/01/2005 om 23:20:17

IIAwaryagherII

#15
Citaat van: Tamza op 11/01/2005 om 19:03:11
Ik kan marmita, pastilla, ra3thas, batata di affaran, pizza, spaghetti, rebkur, timmedjarien, thamarakt, tjarmilla, isserman, tashnieft enz maken.

Wie wil met mij trouwen?
Kijk en meteen gaat ze een link met trouwen leggen, doen wij dat ook op de vraag of de mannen kunnen koken?
Kruip eens uit die gedachten die van ''de vrouw waarvan alleen maar verwacht wordt te kunnen koken'' allatief.

nadoria_laila

Kijk en meteen gaat ze een link met trouwen leggen, doen wij dat ook op de vraag of de mannen kunnen koken?
Kruip eens uit die gedachten die van ''de vrouw waarvan alleen maar verwacht wordt te kunnen koken'' allatief.

jij bent dus vrij modern mag k aannemen.. maar ik geef je wel gelijk

IIAwaryagherII

Citaat van: nadoria_laila op 19/01/2005 om 12:49:09
Kijk en meteen gaat ze een link met trouwen leggen, doen wij dat ook op de vraag of de mannen kunnen koken?
Kruip eens uit die gedachten die van ''de vrouw waarvan alleen maar verwacht wordt te kunnen koken'' allatief.

jij bent dus vrij modern mag k aannemen.. maar ik geef je wel gelijk
Kijk het is mensenlijk en heeft zoals ik het zie nix of weinig met moderniteit te maken.
Immers waarom zou een god zoveel aandacht besteden aan de inrichting van de hersenen van een dame, als ze toch als een aschekoef voor het aanrecht alleen moet.
En ook nog eens als een op afstand bediende robotje door het leven zou moeten.
Je zou het juist eerder moeten aanmoedigen als iets wat vanzelfsprekend is en niet als een uitzondering ;)
Maar toch dank voor je mening :)

Tamza

Citaat van: IIAwaryagherII op 19/01/2005 om 12:40:17
Kijk en meteen gaat ze een link met trouwen leggen, doen wij dat ook op de vraag of de mannen kunnen koken?
Kruip eens uit die gedachten die van ''de vrouw waarvan alleen maar verwacht wordt te kunnen koken'' allatief.

En jij denkt meteen dat ik serieus ben. Ye sukkel.

Dobry Den

#19
Citaat van: IIAwaryagherII op 09/01/2005 om 23:24:51
Want volgens mij moet een lekker kokende Tamazight nog geboren worden.
Altijd maar klagen over onze mannen dat zij niet kunnen koken haaaaaa !

Het is de eerste keer dat ik hoor dat een Amazigh de kookkunst van zijn moeder niet waardeert.

IIAwaryagherII

Citaat van: Dobry Den op 19/01/2005 om 14:07:12
Citaat van: IIAwaryagherII op 09/01/2005 om 23:24:51
Want volgens mij moet een lekker kokende Tamazight nog geboren worden.
Altijd maar klagen over onze mannen dat zij niet kunnen koken haaaaaa !

Het is de eerste keer dat ik hoor dat een Amazigh de kookkunst van zijn moeder niet waardeert.
Mischien ook de eerste die eerlijk is ;)
hmm ik waardeer wel degelijk de moeite, maar of het smakelijk naar binnen ging is een tweede :)

IIAwaryagherII

Citaat van: Tamza op 19/01/2005 om 13:49:32
Citaat van: IIAwaryagherII op 19/01/2005 om 12:40:17
Kijk en meteen gaat ze een link met trouwen leggen, doen wij dat ook op de vraag of de mannen kunnen koken?
Kruip eens uit die gedachten die van ''de vrouw waarvan alleen maar verwacht wordt te kunnen koken'' allatief.

En jij denkt meteen dat ik serieus ben. Ye sukkel.
haha welnee, of je serieus bent of niet kan ik niet uit een chat of forum opmaken.
maar het is wel een gedachte die heel wat dames hebben, hier mischien wat minder maar in marokko wel degelijk ;)
Trouwens zelfs sukkels hebben het vermogen dingen waar te nemen die een hoog geleerde nerd niet kan zien ;)

himito


marocmeisje


athsaynou


marocmeisje

nee ik vergiftig alleen jou en verder niemand.
hahahahahah
veel liefs jamila

athsaynou


marocmeisje


athsaynou

#28
Citaat van: tewajagats in the hous!!!!!!!!! op 25/01/2005 om 21:04:42
wat zeg je nou ik begrijp je niet?????????

en jij bent een tawayaghets?nighem eigenwijsje