zijn er hierzo ook vrouwen die lekker kunnen koken!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gestart door IIAwaryagherII, 09/01/2005 om 23:20:17



Rwezna


IIAwaryagherII

Kom op dames even eerlijk.
dat jullie mannen jullie een complimentje geeft is puur omdat hij jullie voor de moeite niet wilt kwetsen.
Want volgens mij moet een lekker kokende Tamazight nog geboren worden.
Altijd maar klagen over onze mannen dat zij niet kunnen koken haaaaaa !

Fatiha_L

Citaat van: IIAwaryagherII op 09/01/2005 om 23:24:51
Kom op dames even eerlijk.
dat jullie mannen jullie een complimentje geeft is puur omdat hij jullie voor de moeite niet wilt kwetsen.
Want volgens mij moet een lekker kokende Tamazight nog geboren worden.
Altijd maar klagen over onze mannen dat zij niet kunnen koken haaaaaa !

a ska a yamchoum , ik kan lekker koken hoor :)

IIAwaryagherII

#5
Jij bent waarschijnlijk een van die dames die haar wijs gemaakt is dat ze lekker kan koken niet waar :P

Fatiha_L

Citaat van: IIAwaryagherII op 09/01/2005 om 23:32:01
Jij bent waarchijnlijk een van die dames die haar wijs gemaakt is dat ze lekker kan koken niet waar :P

oowwwwwwwwwwww doen we zoooo


manal22

Citaat van: IIAwaryagherII op 09/01/2005 om 23:20:17
?

ik kan niet koken maar ben wel heel goed in  iets anders en daar heeft een man meer aan geloof mij!

mouslati

De traditonele dingen kan ik best koken, maar vraag me niet naar iets aparts. Ik kook omdat ik me verplicht voel iets op tafel te zetten waar ook nog eens wat vitamines in zit, maar voor mijn lol ga ik niet in de keuken staan.

Tamza

Ik kan marmita, pastilla, ra3thas, batata di affaran, pizza, spaghetti, rebkur, timmedjarien, thamarakt, tjarmilla, isserman, tashnieft enz maken.

Wie wil met mij trouwen?

Debouz

Citaat van: Tamza op 11/01/2005 om 19:03:11
Ik kan marmita, pastilla, ra3thas, batata di affaran, pizza, spaghetti, rebkur, timmedjarien, thamarakt, tjarmilla, isserman, tashnieft enz maken.

Wie wil met mij trouwen?

Wie zijn naam graag wil zien in de bovenstaande lijst, moet met haar de lakens delen

Tamza


awragh


Fatiha_L

ik kan veel gerechten maken ...

te veel om op te noemen :P

Masja

ik kan álles maken én nog lekker ook maar ik laat de man liever koken voor mij, doe liever wat anders