Hoofdmenu

comentaar!!!!!!!!!!

Gestart door marocmeisje, 04/01/2005 om 22:41:33

Fatiha_L

Citaat van: Numero1 op 14/01/2005 om 23:16:02
Citaat van: marocmeisje op 04/01/2005 om 22:41:33
hallo allemaal ik vraag mijn af waarom jullie alleen maar comentaar op elkaar geven reageer nou een keer posetief niemand die er wat van zal zeggen hoor ik heb namelijk al 2 onderwerpen verzonnen en ik heb tot nu toe alleen maar comentaar gehad
gegroet jamila o

Wat voor een rare ben jij eigenlijk? Positief? Wen er maar aan, want zo zit de mens eenmaal in elkaar. Alles wat jou irriteert aan iets of iemand anders is een kans om je zelf beter te leren kennen! ;)

You go boy ;)

Masja

Citaat van: Numero1 op 14/01/2005 om 23:16:02
Citaat van: marocmeisje op 04/01/2005 om 22:41:33
hallo allemaal ik vraag mijn af waarom jullie alleen maar comentaar op elkaar geven reageer nou een keer posetief niemand die er wat van zal zeggen hoor ik heb namelijk al 2 onderwerpen verzonnen en ik heb tot nu toe alleen maar comentaar gehad
gegroet jamila o

Wat voor een rare ben jij eigenlijk? Positief? Wen er maar aan, want zo zit de mens eenmaal in elkaar. Alles wat jou irriteert aan iets of iemand anders is een kans om je zelf beter te leren kennen! ;)


hmm zit wel wat in wat je zegt

igwentje

Citaat van: tewajagats in the hous!!!!!!!!! op 04/01/2005 om 22:41:33
hallo allemaal ik vraag mijn af waarom jullie alleen maar comentaar op elkaar geven reageer nou een keer posetief niemand die er wat van zal zeggen hoor ik heb namelijk al 2 onderwerpen verzonnen en ik heb tot nu toe alleen maar comentaar gehad
gegroet jamila o
He lieve schat het leven is hard commentaar hoeft niet worden gegeven als je geen commentaar kan geven.Perfect kan je niet zijn dus is er altijd wel wat om op aan te merken het is alleen maar goed zo leer je nog wat van je zelf en van je fouten.
Ik ben het er wel mee eens dat de mensen hier wel negatief op elkaar reageren probeer het eens van een andere kant te bekijken.

marocmeisje


algoufominalaah

Citaat van: Himito op 06/01/2005 om 16:06:03
Wij zijn Imazighen daarom,kijk maar in het woordenboek wat bij Amzigh staat.

Amazigh=jaloers,koppig,etc etc.

algoufominalaah

imazi3an   broeder we zijn broeders en zusters in de islaam fielaah.wie we ook zijn welke taal we ook spreken .asalaamo3aljkom