Nador & Imzouren, waarom zo gevaarlijk?

Gestart door *-RiFFijn0s-*, 23/12/2004 om 21:18:45

Isefrawen

Citaat van: Wasilla tarifest op 27/12/2004 om 23:40:37
Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 27/12/2004 om 23:37:26
Citaat van: Wasilla tarifest op 27/12/2004 om 23:27:05
Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 27/12/2004 om 23:25:36
Citaat van: Wasilla tarifest op 27/12/2004 om 23:22:46
Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 27/12/2004 om 23:21:01


Hoe groter de steden, hoe erger de problemen, dus deal with it...

Nou zo groot zyn deze steden ook weer niet

ze hebben de intensie om groot te worden, en ze worden beinvloed door bezoekers met grote-steden-problemen die uit de grote steden komen (shab elgariedj)

dat is nog geen reden voor hoe die mensen daar leven

hier moest ik wel over nadenken want ik schnap em niet  ???

zeker weer jeuk aan je grote teen?

nee deze keer was het mijn rechter oorlel

Wasilla tarifest


allasian

Citaat van: Wasilla tarifest op 27/12/2004 om 23:19:55

armoede en drugs gaan niet samen.... Die mensen zeggen altyd dat ze niks hebben, maar wil je aan drugs komen dan moet je toch zeker wel geld hebben?
Zo duur is een pot lijm of verf nou ook weer niet.
Armoede en drugs gaan zeker samen.Die junkies op rotterdam centraal zijn die ook rijk dan??

Fetiha19

Citaat van: allasian CulTuRe op 30/12/2004 om 15:48:53
Citaat van: Wasilla tarifest op 27/12/2004 om 23:19:55

armoede en drugs gaan niet samen.... Die mensen zeggen altyd dat ze niks hebben, maar wil je aan drugs komen dan moet je toch zeker wel geld hebben?
Zo duur is een pot lijm of verf nou ook weer niet.
Armoede en drugs gaan zeker samen.Die junkies op rotterdam centraal zijn die ook rijk dan??


hahahah die junkies op Rotterdam centraal ...
dat daar junkies zijn weet ik wel zeker maar of ze rijk zijn ... kweet niet hoor

Riffia_16

Citaat van: Ait_Touzinie op 23/12/2004 om 21:18:45
Azul a eethma so eethma,

Dat de rif streek gevaarlijke dorpen/steden herbergt is duidelijk, maar als ik de steden zo bekijk , dan zijn er toch echt 2 steden die er toch wel bovenuit springen: Nador en Imzouan (Imzouren).

Ik verbleef dit jaar een paar dagen in El Pablo, Nador. Wat daar allemaal gebeurde niet normaal meer. Prostitutie, criminaliteit enz.  Ik kon s'avonds alleen naar buiten met  bekenden van de wijk, want alleen, werd mij afgeraden.  Ook een paar andere wijken van Nador zijn gevaarlijk te noemen.

Ik heb ook een paar dagen in imzouan door gebracht. Wederom heerste er een gevaarlijke sfeer s'avonds.
Het schijnt dat deze criminelen geen medelijden kennen, maar ja welke wel.

In andere steden waar ik verbleef (Arui, al Hoceima, Crouna en Tafasite enz. was het in riffijnse termen uitgedrukt, rustig.)

Wat maken deze twee steden dan zo gevaarlijk? heersen er hier bende oorlogen, mafia's e.d. en wat zijn de oorzaken van deze problemen?

haha je hebt wel gelijk..

ik zelf vind de ieker3ieyen gevaarlijk..

athsaynou

#20
Citaat van: A_T op 23/12/2004 om 21:18:45
Azul a eethma so eethma,

Dat de rif streek gevaarlijke dorpen/steden herbergt is duidelijk, maar als ik de steden zo bekijk , dan zijn er toch echt 2 steden die er toch wel bovenuit springen: Nador en Imzouan (Imzouren).

Ik verbleef dit jaar een paar dagen in El Pablo, Nador. Wat daar allemaal gebeurde niet normaal meer. Prostitutie, criminaliteit enz.  Ik kon s'avonds alleen naar buiten met  bekenden van de wijk, want alleen, werd mij afgeraden.  Ook een paar andere wijken van Nador zijn gevaarlijk te noemen.

Ik heb ook een paar dagen in imzouan door gebracht. Wederom heerste er een gevaarlijke sfeer s'avonds.
Het schijnt dat deze criminelen geen medelijden kennen, maar ja welke wel.

In andere steden waar ik verbleef (Arui, al Hoceima, Crouna en Tafasite enz. was het in riffijnse termen uitgedrukt, rustig.)

Wat maken deze twee steden dan zo gevaarlijk? heersen er hier bende oorlogen, mafia's e.d. en wat zijn de oorzaken van deze problemen?

Nador dat ken ik niet echt....dus daar kan ik mijn mening niet over geven...

Imzouren dat valt allemaal wel mee hoor...oke de jongeren en ouderen hangen buiten rond tot 5 uur ochtend maar wat verwacht je dan..geen werk..geen inkomen..geen hangplek voor hunzelf..of een plek waar je heen kunt..Ik woon er mijn hele leven lang en heb nooit last gehad van criminaliteit (in dit geval zakkenrolletjes als ik begreep waar je heen wilde) of verhalen erover heb gehoord..jij bent de eerste..ik denk dat het er tussen uit springt voor je, omdat je het misschien niet gewend bent..


Klatta

 
s'nachts moet je oppassen in imzouren, ze steken je zo in je bil voor 5 dirham

amazigh-achraf

imzouren is te gevarlijk
ik woon daar
in de avond gebeuren allemaal rare dingen

Si_Y

IK heb begrepen dat in Nador de problemen zijn gekomen door de Alcohol. De verveling speelt dus een grote rol.

Volgens mijn oma en opa komt het door de arabieren die zijn neergestreken in Nador voor het geld (toerisme en smokkel)

AIT5toezenni

he el pablo is zekers wel een beetje link vooral na 10 uur s avonds maar wat dachten jullie van melilia (mritch)
of beni ansar daar gebeuren echte gekke dingen
moorden ,steekpartijen, diefstallen ,overvallen op juweliers, zelfs de politie is bang voor deze mensen
maar deze mensen hebben vaak niks te verliezen dus gaan ze maar jagen

mocro_side

wat da8 je van als je terug gaat naar nl dan durft niemand van kebdani naar nador tegaan want langs de weg wordt je aangevalen door weg  piraten vorge zomer waren een politie agente zelf aangevalen door die crimeneelen eentje had het gehaald allen zonder 1 oor de andere 2 waren vermoord en hun auto was gestolen de volgende dag vonde ze hun auto met de lichamen 60km van nador sinds dien durft niemand met een wapen s"nachts op tegaan

Salim Imzouren

Ik kom al jaren in Imzouren en het ergste wat ik daar tot nu toe heb meegemaakt is dat me slippers een keer zijn gestolen op het strand! (en technisch gesproken was dat nog niet eens in Imzouren want dat was op het strand van Sfiha), dus ik denk dat het voornl. indianenverhalen zijn. de mensen uit Imzouren zijn hartelijke gulle mensen die met weinig luxe tevreden zijn. de beste mensen die ik ken komen daar vandaan.

Het wordt te veel opgeblazen, verhalen die een sneeuwbaleffect krijgen omdat ze door hetzemakers rondgebazuind worden.

ook wel bekend als prietpraat...

groenebriefjes

sjongejonge wat een sprookjesverhalen hier zeg....tazz...het is wat je het ervan maakt..du sals jij daar bang bent dan komt dat door jezelf...imzouren is vet relaxed..ikzelf kom van bni-bouayach...ook een relaxed dorpje..noooit problemen gehad...

heddenwie `n souk

Het is niet alleen imzouan en nador,dit speelt in veel meer plaatsen.Meestal zijn het pillenslikkende en alcoholdrinkende jongeren die niets meer hebben te verliezen.Ze beroven meestal mensen die ze niet kennen om meer pillen en drank te kopen.Het is triest gesteld met arif,je krijgt alleen slecht nieuws uit onze streek.Ik hoor al slecht nieuws sinds ik geboren ben over arif,nooit zul je iets horen wat je hoop geeft.

De verloren jeugd die deze misdadigers voortbrengt beschouwt zichzelf als uitschot.Een bekende uitspraak van hen is dat de echte mannen al lang geleden het water zijn overgestoken,alleen de schmaith zijn achtergebleven.

Salim Imzouren

vind je niet dat je een b-tje overdrijft..?

al dat passimisme lijdt alleen maar tot meer negativiteit en als je het mij vraag willen wij juist positieve verhalen horen...

denk daar maar eens over na...