Hoofdmenu

Goedkoop gedrag !

Gestart door IIAwajie3erII, 15/12/2004 om 22:20:22

Chatt zie arif

Citaat van: IIAit_'ArusII op 20/12/2004 om 18:52:27
Citaat van: Chatt zie arif op 20/12/2004 om 18:44:37
Citaat van: IIAit_'ArusII op 20/12/2004 om 18:38:01
Citaat van: Chatt zie arif op 20/12/2004 om 18:34:45
Citaat van: IIAit_'ArusII op 20/12/2004 om 15:02:22
Ik denk eerder dat mensen zich irriteren aan het overdreven gedrag waar zelfs wij ons aan kunnen irriteren.
Een enkele wat ongelukkige voorval is niet het belangrijkste, maar als je ziet hoe mensen zich bv op de rijwegen gedragen dan kan je bloed soms koken.
Mensen met hun sportwagens razen over de wegen, en worden zij aangehouden dan doen ze een beroep op hun portomonee en zo houden zij dat soort praktijken mede in leven.
Dit is slechts een voorbeeld.
Bovendien een pak geld te voorschijn toveren om die arme man achter zn schaarse groenten te imponeren is ook nergens voor nodig.
Het gaat om het onnodig kwetsen van mensen.
Bovendien vind ik ook het Nederlands praten in gezelschap van onze mensen ook niet kunnen en de opmerkingen die men daar vaak te horen krijgt, zijn ook een teken dat er wel degelijk iets fouts zit OOK bij ons.
Neemt niet weg dat de mensen aldaar wel degelijk veel valt te verwijten.
Veel van mijn zusters timazighin hebben een hekel gekregen aan sommige plaatsen als bv Imzouren of Al hoceima, mede door het bijna holbewoners gedrag van de jongens, en de dames die plakken als secondelijm zelfs aan een getrouwde man.
We hebben over het algemeen gezin best een slechte mentaliteit, want het geldt voor zowel hier alswel daar, jalouzie  jalouzie en nog eens jalouzie en wij helpen hen veelal aan het gevoel.


Kom je nog met oplossingen of blijf je alles bespreekbaar willen maken zoals een paar bekende politicie in nederland plegen te doen?
Broeder iedere woord die ik schrijf , zeg of type bevat zowel kriitiek alswel een andere mogelijkheid en dus een mogelijke oplossing.
Maar of iedereen daar zo mee wilt gaan is een andere, en ik heb gisteren op een topic wel gemerkt dat je wel oplossingen kan hebben en bedenken en voordragen echter geen aqzien die er een reet om geeft.
Verspilling van tijd en energy !


Ik stoor me aan bepaalde lieden die telkens dezelfde verhalen blijven vertellen.Een Bepaald afkeurenswaardig gedrag vertonen is makkelijk om aan te tonen.Het probleem is met een oplossing komen die werkt,het alsmaar negatief op een groep inhameren heeft geen zin en dat is net wat jij graag poogt te doen.

Als het zinloos is om te pogen bepaalde negatieve trekken te veranderen is het ook zinloos om constant dezelfde negatieve discours te herhalen.
laat ik het zo zeggen heer chat.
Ik blijf net zo lang hameren op wie ik ook voor ogen moge hebben, op sites of in persoon of waar dan ook.
Ik bepaal mijn eigen beweging, en mag ik ?
Daarnaast draag ik wel degelijk oplossingen voor maar er volgt geen gehoor en dan is de moment idd daar dat ik daarmee stop.
Maar of je het nou als een verdienste moet zien betwijfel ik.
Kijk er zijn negatieve, zelfs vele negatieve punten die een oplossing vergen, maar een oplossing bedenk je met meerderen die de zelfde zorgen delen en niet als een persoon aparte !
Dat jij je daaraan stoord is puur omdat wij niet op de zelfde golflengte zitten en dus waarschijnlijk niet het zelfde denken.


Ameziane is denk ik wel een persoon die op jouw golflengte te beluisteren is.

allasian

Citaat van: Dobry Den op 20/12/2004 om 17:49:41
Citaat van: allasian op 20/12/2004 om 14:39:25
Jullie zijn geen Timazighin

Volgens jou ben ik geen Tamazight vanwege mijn verblijf in Nederland, niet waar? Maar jij bent wel een Amazigh ondanks dat je in Nederland geboren en getogen bent? Mijn excuses dat ik jouw logica op jouwzelf toepas. Rijst bij mij de vraag waarom jij de uitzondering op de regel bent.

Citaat van: allasian op 20/12/2004 om 16:48:28
Ik weet waar ik sta,jij negeert waar je staat.
accepteer de afstand die is onstaan,dring je eigen niet zo op aan hun.Wees blij met wat je bent, halfnederlands halftamazight.Je bent een nieuw specie.

Van amateur-psychologen die hun hobby ongevraagd aan mij opdringen heb ik geen behoefte aan. Vooral van diegene die menen bevoegd te zijn om etiketten op mensen te plakken.
Het lijkt me het beste om deze dialoog aftesluiten met een liedje van Tina Turner.
Don't care who's wrong or wright,I don't really wanna fight.Hey baby don't you that I don't want to hurt no one.Don't care who's wrong or wright,I don't really wanna fight no more,don't want to hurt no more.

Trabandou

Citaat van: allasian op 20/12/2004 om 21:48:40
Citaat van: Dobry Den op 20/12/2004 om 17:49:41
Citaat van: allasian op 20/12/2004 om 14:39:25
Jullie zijn geen Timazighin

Volgens jou ben ik geen Tamazight vanwege mijn verblijf in Nederland, niet waar? Maar jij bent wel een Amazigh ondanks dat je in Nederland geboren en getogen bent? Mijn excuses dat ik jouw logica op jouwzelf toepas. Rijst bij mij de vraag waarom jij de uitzondering op de regel bent.

Citaat van: allasian op 20/12/2004 om 16:48:28
Ik weet waar ik sta,jij negeert waar je staat.
accepteer de afstand die is onstaan,dring je eigen niet zo op aan hun.Wees blij met wat je bent, halfnederlands halftamazight.Je bent een nieuw specie.

Van amateur-psychologen die hun hobby ongevraagd aan mij opdringen heb ik geen behoefte aan. Vooral van diegene die menen bevoegd te zijn om etiketten op mensen te plakken.
Het lijkt me het beste om deze dialoog aftesluiten met een liedje van Tina Turner.
Don't care who's wrong or wright,I don't really wanna fight.Hey baby don't you that I don't want to hurt no one.Don't care who's wrong or wright,I don't really wanna fight no more,don't want to hurt no more.

ehumm...we hebben een kandidaat voor idols..

Riffijnse_


Wonderfull

Naar mijn mening heeft het alles te maken met zelfsrespect, eer en trots. Wanneer men zulk gedrag vertoont, mist zij deze eigenschappen gewoon.