Izenayen

Gestart door Moslima112, 11/12/2004 om 11:47:46

Moslima112

Salaam alikoem landgenoten. Ik wil jullie wat vragen vinden jullie dat Izeneyen jaloers zijn??????? IK ben ook ezeney maar ik ben niet jaloers op andere mensen. wat is jullie mening daarover

Sa3ieD

Alle marokkanen zijn jaloers, alleen marokkanen zijn dieven, alle marokkanen hebben bruine ogen en krullen. Wat wil je nou horen lieve schat? Kwam er niet in je op dat geen mens hetzelfde is? Je kunt toch wel zelf bedenken dat sommige ighzenayen (mensen) jaloers zijn en anderen weer niet.

MBTiza

Citaat van: Moslima112 op 11/12/2004 om 11:47:46
Salaam alikoem landgenoten. Ik wil jullie wat vragen vinden jullie dat Izeneyen jaloers zijn??????? IK ben ook ezeney maar ik ben niet jaloers op andere mensen. wat is jullie mening daarover

oh rund die je bent.

Sabadilla

Citaat van: Moslima112 op 11/12/2004 om 11:47:46
Salaam alikoem landgenoten. Ik wil jullie wat vragen vinden jullie dat Izeneyen jaloers zijn??????? IK ben ook ezeney maar ik ben niet jaloers op andere mensen. wat is jullie mening daarover

Wat wil je horen meisje?? Er is wat mis met je omdat je niet jaloers bent, je hoort ook jaloers te zijn zoals de izeneyen?? Voor dergelijke vragen kan je het beste terecht bij ----------> http://www.riag.nl

Moslima112

Ik ben niet jaloes a zbel people. IK laat jullie mijn mening alleen maar horen. Dus dont be mad lieverds van me.

Moslima112

eazy-Mbtiza ben geen rund ben een schat.
Sabadilla ik heb niks verkeerd gezegd zo wel sorry

abrid

Beste Moslima, Doe je naam eer aan en heb geen vooroordelen!


Dora

Citaat van: Moslima112 op 11/12/2004 om 11:47:46
Salaam alikoem landgenoten. Ik wil jullie wat vragen vinden jullie dat Izeneyen jaloers zijn??????? IK ben ook ezeney maar ik ben niet jaloers op andere mensen. wat is jullie mening daarover

haha...gekkerd..

jaloers zijn is gezond..zolang je dat maar met mate doet..

Fetiha19

Citaat van: Moslima112 op 11/12/2004 om 11:47:46
Salaam alikoem landgenoten. Ik wil jullie wat vragen vinden jullie dat Izeneyen jaloers zijn??????? IK ben ook ezeney maar ik ben niet jaloers op andere mensen. wat is jullie mening daarover


Sallaam Oualaikom,

Naar mijn mening vind ik dat deze vraag echt nergens op slaat...
Ik bedoel er wordt elke keer onderscheid gemaakt tussen Marokkanen, terwijl het nogal belangerijk is dat iedereen een mens is met bepaalde normen en waarden.
Er mag absoluut geen onderscheid gemaakt worden tussen Marokkanen , maar toch wordt dat nog heel veel gedaan... Zeg El-Hamdoulah met wat je bent.. Jaloers of niet Jaloers...

Ik ben zelf ook Agzeney..., Ikzelf ben nooit jaloers op andere...

El-Hamdoulah heb ik alles wat ik nodig heb om me heen...

Groetjes Fatiha

mouslati

Ik ben het met L-L eens, een matige dosis van jaloezie is gezond. Ik ben altijd stikjaloers op iedereen die arabisch kan lezen en schrijven, En ik ben geen Izenay.

E3ber_Tastite

Citaat van: mouslati op 14/12/2004 om 20:17:55
Ik ben het met L-L eens, een matige dosis van jaloezie is gezond. Ik ben altijd stikjaloers op iedereen die arabisch kan lezen en schrijven, En ik ben geen Izenay.

Arabisch lezen en schrijven is geen probleem, het begrijpen wel. Geef mij maar het Frans dan het Arabisch, daar heb ik tenminste nog wat aan.

En ja, ik ben een
Azenay

Moslima112

Fetiha19 ben je ook ezenay. Waar woon je? Ken je Iggebeben daar kom ik vandaan

sabahtaza

ik hoor ook die verhalen over ikzenajen en dat ze streng zijn enz.
begrijp echt niet wat de mensen bezielt, ikzenajen zijn naar mij menig de maklijkste... ewa laat ze praatjes houden.

Fetiha19

Citaat van: Moslima112 op 18/12/2004 om 11:52:04
Fetiha19 ben je ook ezenay. Waar woon je? Ken je Iggebeben daar kom ik vandaan


Ja ik ken de Iggebeben...  ik kom uit branda... tastit

Stille_wateren

He Fetiha ik kom vaak in Branda maar heb je nog nooit gezien :( misschien in de zomer Insallah...