Waarom slaan de disussies in de mannen-sectie altijd nergens op?

Gestart door Samariaan, 09/12/2004 om 01:09:22


athsaynou

#1
owhhh... zet er dan wat interessante bij?

Misschien zijn mannen wel helemaal niet interessant ;D

mouslati

Ik heb 't eens zitten bekijken, maar er zitten best interessante onderwerpen bij. Het meerendeel is flut, maar dat kan ook interessant zijn.....

bentayeb




Wasilla tarifest


igwentje

Citaat van: Wasilla tarifest op 27/12/2004 om 23:05:38
Nou, byna al deze discussies slaan nergens op!

alle discussies slaan ergens op maar vele zij niet goed geformuleerd en dan slaat de bedoeling niet zo aan

razafa


allasian

Meer dan de helft van alle topics worden geopend door puberale hang-sletjes die niets te doen hebben,daarom slaan de discussies nergens op.

Isefrawen



jah ik vind zelf ook dat deze geslachtsboards moeten verdwijnen, het slaat nergens op! ook bij de vrouwensectie zie je alleen zaken als zeyana, modeshows en huwelijk maagdelijkheid blabla... als je een keer wat post wat indirect verbonden is aan een bepaalde geslacht wordt het gelijk weer verplaatst... we moeten uit die hokjesmentaliteit stoppen. geslacht is niet echt belangrijk meer, geslacht is ook niet verbonden aan alleen een bepaald onderwerp.

igwentje

Citaat van: Jonas_lcf op 23/03/2005 om 09:37:31


jah ik vind zelf ook dat deze geslachtsboards moeten verdwijnen, het slaat nergens op! ook bij de vrouwensectie zie je alleen zaken als zeyana, modeshows en huwelijk maagdelijkheid blabla... als je een keer wat post wat indirect verbonden is aan een bepaalde geslacht wordt het gelijk weer verplaatst... we moeten uit die hokjesmentaliteit stoppen. geslacht is niet echt belangrijk meer, geslacht is ook niet verbonden aan alleen een bepaald onderwerp.
Haha die vind ik wel goed dan bedoel je dat er iets moet komen dat onzijdig is nietwaar.


Mohamed 6

#13
?????

First_Islam


ba'da wij komen over één ding overeen, dit slaat idd nergens naar