Hoofdmenu

Wat moet ik toch!!!!???

Gestart door Getrouwd, 06/12/2004 om 11:45:18

mouslati

Misschien is het niet eens zo'n slecht idee als je een paar dagen naar je moeder gaat. Even de boel laten afkoelen, zodat je geen overhaaste beslissingen neemt. Ik zou geen apart banknr nemen voor je salaris als ik jou was, als hij zijn dreigement doorzet (ik weet niet hoe koppig hij kan zijn) zit jij straks met de deurwaarders.

Heb je het hier met je moeder over gehad? Wat denk je dat je moeder er van zou vinden als ze wist dat jullie ruzies ook over haar gaan? Denk er nog maar eens rustig over na.

cinderella




ik denk dat wanneer je je eigen huis verlaat het alleen maar erger maakt. je moet niet weglopen van je problemen die hoor je juist samen op te lossen. je hoort anderen er niet bij te roepen...

een goed rustig gesprek kan wonderen doen ;)

Getrouwd

Als mijn ouders en zus dit horen wat hij allemaal gezegd heeft dan krijgen ze heel ander beeld van hem dan dat ze nu van hem hebben. een negatief beeld zullen ze van hem krijgen en dan zal mijn moeder nooit meer een cent van mij aannemen ik weet hoe mijn moeder is. en ik heb dit nog met niemand helemaal niemand besproken, niemand weet dat ik al drie dagen ruzie  met hem heb...ik denk dat ik morgen naar mijn zus toe ga...maar wat moet ik zeggen...dat hij niet wilt da tik naar haar toe ga...dat kan ik niet zeggen, omdat het haar zal kwetsen...ik probeer haar dus te beschermen...pff..wat moet ik toch!???


cinderella



ach ja ruzies horen erbij...

maar ik denk dat wanneer je het anderen zult meedelen dat iedereen er mee wil bemoeien en dan maak je van een mug een olifant

maargoed... dit is maar een advies... je moet zelf keuzes maken die volgens jou goed zijn...:)

miss j

Citaat van: mouslati op 06/12/2004 om 21:08:22
Misschien is het niet eens zo'n slecht idee als je een paar dagen naar je moeder gaat. Even de boel laten afkoelen, zodat je geen overhaaste beslissingen neemt. Ik zou geen apart banknr nemen voor je salaris als ik jou was, als hij zijn dreigement doorzet (ik weet niet hoe koppig hij kan zijn) zit jij straks met de deurwaarders.

Heb je het hier met je moeder over gehad? Wat denk je dat je moeder er van zou vinden als ze wist dat jullie ruzies ook over haar gaan? Denk er nog maar eens rustig over na.
ik denk wel da gij gelijk hebt want overhaaste beslissingen kunt ge nooit ni doen gij hebt echt gelijk als er ik er over nadenk dan zal het wel goe doen het is toch waar wij willen het beste voor onze sister é meskina ik heb wollah medelijden met haar ik hoop dat het snel zal weggwaaien!!!ik hoop het beste nog voor u en het kleintje nog een tip maak geen overhaaste beslissingen denk er goe over na ok

mouslati

Citaat van: Getrouwd op 06/12/2004 om 21:17:17
Als mijn ouders en zus dit horen wat hij allemaal gezegd heeft dan krijgen ze heel ander beeld van hem dan dat ze nu van hem hebben. een negatief beeld zullen ze van hem krijgen en dan zal mijn moeder nooit meer een cent van mij aannemen ik weet hoe mijn moeder is. en ik heb dit nog met niemand helemaal niemand besproken, niemand weet dat ik al drie dagen ruzie  met hem heb...ik denk dat ik morgen naar mijn zus toe ga...maar wat moet ik zeggen...dat hij niet wilt da tik naar haar toe ga...dat kan ik niet zeggen, omdat het haar zal kwetsen...ik probeer haar dus te beschermen...pff..wat moet ik toch!???

Je zus is er toch voor je om dit soort gesprekken mee te hebben. Ze weet wie het zegt dus waarom zou ze zich gekwetst moeten voelen? Ze zal misschien anders tegen je man aankijken, so what. Zij kent jou en je man beter misschien dat zij een hele andere kijk er op heeft. Ik wou je ook nog vragen waarom het zo belangrijk voor je is om je ouders financieel te steunen, hebben ze het moeilijk? Heb je nog broers?

Getrouwd

nou mouslati ik ondersteun ze niet financieel, maar ik geef mijn moeder gewoon af en toe een zakcentje...that's it! ach hij blijft koppig nou dan kan ik er ook wel wat van hoor...hij denkt echt omdat er nu een kind is dat ik dan moeilijker weg kan ofzo..nou ech tniet hoor

mouslati

Citaat van: Getrouwd op 06/12/2004 om 21:32:14
nou mouslati ik ondersteun ze niet financieel, maar ik geef mijn moeder gewoon af en toe een zakcentje...that's it! ach hij blijft koppig nou dan kan ik er ook wel wat van hoor...hij denkt echt omdat er nu een kind is dat ik dan moeilijker weg kan ofzo..nou ech tniet hoor
Zie wat je zegt lieve getrouwd, je wilt de strijd aangaan ipv proberen de rust te bewaren. Ik vind het heel moeilijk, wat je ook beslist ik hoop voor je dat het allemaal goed uitpakt. Ik wens je het beste.

kobeh

Citaat van: Getrouwd op 06/12/2004 om 11:45:18
hallo allemaal,

ik moet hier even mijn ei kwijt aangezien ik bij niemand hierover wil en kan praten. ik ben getrouwd zoals je ziet en heb een kind met mijn man. alleen hebben we nu weer ruzie. en deze ruzie gaat nu weer om zijn familie. soms haat ik die familie van hem gewoon. hij is echt onredelijk. ik kan helaas niet in detail treden omdat het anders herkenbaar kan zijn voor hem aangezien hij ook wel eens hier op dit forum te vinden is...niet dit onderwerp maar goed. toen zijn ouders van de vakantie een lange periode weg waren hadden we het zo goed samen...echt het was heerlijk. en zodra ze terug zijnh begint het gezeik en gezeur weer. echt niet normaal.. hij wil dat ik zijn moeder net zo vaak bezoek als de mijne en vind dat zijn moeder op nr 1 moet staan. maar ziet zijn moeder mij net als haar dochter. nee dat doet ze niet.. Mijn moeder is mijn moeder en die heb ik liever dan mijn schoonmoeder en daarbij komt nog dat mijn schoonmoeder in het verleden en nog niet zo lang geleden een ruzie heeft uitgelokt en hele kwetsende dingen heeft gezegd die gewoon niet kunnen en dat terwijl ik onschuldig ben en was. kortom....die ruzies van ons zijn regelmatig en altijd om zijn k**familie. sorry voor mijn woordgebruik...maar ik ben het gewoon spuugzat. we praten nu al een paar dagen niet met elkaar en we slapen ook niet met elkaar...wat moet ik hier toch mee...ik ben het echt spuugzat. ik weet gewoon 100% zeker dat zijn moeder indirect dingen tegen hem zegt....dat weet ik gewoon zeker!!!

groetjes,

Ik wil je hierbij nogmaals succes wensen.
Inshallah komt het goed tussen jullie, of wordt het alleen maar nog beter!

miss j

ej getrouwd ik hoop dat gij heel veel succes in u leventje zult hebben en ik hoop nog het beste voor u met men hele hart!! volg u lief hartje en het zal goed komen ok kusjes from miss j

bentayeb

Citaat van: Getrouwd op 06/12/2004 om 21:17:17
Als mijn ouders en zus dit horen wat hij allemaal gezegd heeft dan krijgen ze heel ander beeld van hem dan dat ze nu van hem hebben. een negatief beeld zullen ze van hem krijgen en dan zal mijn moeder nooit meer een cent van mij aannemen ik weet hoe mijn moeder is. en ik heb dit nog met niemand helemaal niemand besproken, niemand weet dat ik al drie dagen ruzie  met hem heb...ik denk dat ik morgen naar mijn zus toe ga...maar wat moet ik zeggen...dat hij niet wilt da tik naar haar toe ga...dat kan ik niet zeggen, omdat het haar zal kwetsen...ik probeer haar dus te beschermen...pff..wat moet ik toch!???



Al deze ruzie om zijn ouders !! hallo hoe jij je ouders lief hebt heeft hij ze ook lief dus waarom probeer je niet  het beste er van te maken . Hoe komt al die haar jegens je schoonouders hebben ze je wat aangedaan of niet , en een ding moet je heel goed onthouden geld moet geen rol spelen in jullie huwlijk want als dat het geval is dan is een huwlijk moeilijk te reden dus denk aan je kindje een maak er het beste van .

TaheLLuT

#41
Citaat van: Getrouwd op 06/12/2004 om 11:45:18
hallo allemaal,

ik moet hier even mijn ei kwijt aangezien ik bij niemand hierover wil en kan praten. ik ben getrouwd zoals je ziet en heb een kind met mijn man. alleen hebben we nu weer ruzie. en deze ruzie gaat nu weer om zijn familie. soms haat ik die familie van hem gewoon. hij is echt onredelijk. ik kan helaas niet in detail treden omdat het anders herkenbaar kan zijn voor hem aangezien hij ook wel eens hier op dit forum te vinden is...niet dit onderwerp maar goed. toen zijn ouders van de vakantie een lange periode weg waren hadden we het zo goed samen...echt het was heerlijk. en zodra ze terug zijnh begint het gezeik en gezeur weer. echt niet normaal.. hij wil dat ik zijn moeder net zo vaak bezoek als de mijne en vind dat zijn moeder op nr 1 moet staan. maar ziet zijn moeder mij net als haar dochter. nee dat doet ze niet.. Mijn moeder is mijn moeder en die heb ik liever dan mijn schoonmoeder en daarbij komt nog dat mijn schoonmoeder in het verleden en nog niet zo lang geleden een ruzie heeft uitgelokt en hele kwetsende dingen heeft gezegd die gewoon niet kunnen en dat terwijl ik onschuldig ben en was. kortom....die ruzies van ons zijn regelmatig en altijd om zijn k**familie. sorry voor mijn woordgebruik...maar ik ben het gewoon spuugzat. we praten nu al een paar dagen niet met elkaar en we slapen ook niet met elkaar...wat moet ik hier toch mee...ik ben het echt spuugzat. ik weet gewoon 100% zeker dat zijn moeder indirect dingen tegen hem zegt....dat weet ik gewoon zeker!!!

groetjes,

Je schoonmoeder kan de pot op !!
Je hebt hier gewoon met ZWAKKE mensen te maken
en ook jouw man , je kan beter gewoon alles tegen hen zeggen wat je denkt , het is hun recht niet om veel van jou te eisen , want je hebt ook jouw eigen gezin , jij bepaalt zelf hoeveel je er voor hen bent .Als jouw man dit niet kan begrijpen dan geeft hij duidelijk niet genoeg om jouw en dat zijn moeder op nummer 1 staat .Dit kan helaas veel gevolgen voor je huwelijk hebben .

Het enige wat je moet doen is EERLIJK zijn of zij dat nou leuk vinden of niet, jij bent namelijk het slachtoffer hierin .
Eerlijkheid duurt het langst.

manal22

Citaat van: Getrouwd op 06/12/2004 om 11:45:18
hallo allemaal,

ik moet hier even mijn ei kwijt aangezien ik bij niemand hierover wil en kan praten. ik ben getrouwd zoals je ziet en heb een kind met mijn man. alleen hebben we nu weer ruzie. en deze ruzie gaat nu weer om zijn familie. soms haat ik die familie van hem gewoon. hij is echt onredelijk. ik kan helaas niet in detail treden omdat het anders herkenbaar kan zijn voor hem aangezien hij ook wel eens hier op dit forum te vinden is...niet dit onderwerp maar goed. toen zijn ouders van de vakantie een lange periode weg waren hadden we het zo goed samen...echt het was heerlijk. en zodra ze terug zijnh begint het gezeik en gezeur weer. echt niet normaal.. hij wil dat ik zijn moeder net zo vaak bezoek als de mijne en vind dat zijn moeder op nr 1 moet staan. maar ziet zijn moeder mij net als haar dochter. nee dat doet ze niet.. Mijn moeder is mijn moeder en die heb ik liever dan mijn schoonmoeder en daarbij komt nog dat mijn schoonmoeder in het verleden en nog niet zo lang geleden een ruzie heeft uitgelokt en hele kwetsende dingen heeft gezegd die gewoon niet kunnen en dat terwijl ik onschuldig ben en was. kortom....die ruzies van ons zijn regelmatig en altijd om zijn k**familie. sorry voor mijn woordgebruik...maar ik ben het gewoon spuugzat. we praten nu al een paar dagen niet met elkaar en we slapen ook niet met elkaar...wat moet ik hier toch mee...ik ben het echt spuugzat. ik weet gewoon 100% zeker dat zijn moeder indirect dingen tegen hem zegt....dat weet ik gewoon zeker!!!

groetjes,

Ik begrijp niet at je nog bij hem thuis woond. meid pak je spullen en kind en verlaat die monster. Als hij je dan echt terug wil moet hij veranderen. Als hij zoveel van zijn mams houd gaat hij daar maar lekker wonen. Dus wees verstandig en laat een man niet jou leven bepalen want wat niet gaat gaat niet.

igwentje

ik vind dat je een relatie therapeut in moet schakelen (GEINTJE)
verhuis lekker met je man ergens ver weg van zijn ouders des te meer je gerespecteerd wordt je probleem komt me maar al te bekend voor.
Sterkte en moge allah jou helpen.