Hoofdmenu

Wat moet ik toch!!!!???

Gestart door Getrouwd, 06/12/2004 om 11:45:18

miss j

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 06/12/2004 om 13:17:42
Dit is te erg voor woorden, jullie moeten scheiden[/color]... zodat hij lekker bij zijn moeder[/color] kan gaan zitten!
laat da niet zo ver komen iedereen heeft problemen en denk in godsnaam aan de kleine allé zonder vader kan die niet leven wie kan nu wel?? een beetje redelijk blijven ik hoop dat het niet zo ver gaat komen anders ga je je slecht voelen want een vrouw en een kind zonder vader nee da kan ni alleen als het anders ni kan!! nog iet scheiden is haram aleen als je geen ander mogelijkheid hebt dan wel nog iets hij mishandeld haar ni of zo het is gewoon meningsverschillen meer niet!!

kobeh

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 06/12/2004 om 13:17:42
Dit is te erg voor woorden, jullie moeten scheiden[/color]... zodat hij lekker bij zijn moeder[/color] kan gaan zitten!

Ik weet niet of je het weet maar wat je nu zegt is HARAM!!!!!!!!!!!!!!!!

Isefrawen



ach miss, scheidingen zijn tegenwoordig net warme broodjes die over de toonbalk gaan!

miss.F.

Misschien enige troost getrouwd, maar jouw verhaal komt wel vaker voor. Sommige schoonmoders zijn waardeloos en willen hun zoon niet 'delen' of leven nog in oude tijden waar ze verwachten dat de schoondochter het huishouden doet etc. geloof het of niet maar het gaat nog wel wegzakken dat geruzie, je moet standvastig blijven en vooralgen vies spelletje spelen door je man tegen zijn familie (lees: moeder) op te zetten, want dat spel zul jij verliezen, Dus wat ik je adviseer is: laat maar gaan, probeer jeniets aan te trekken van wat ze je tegen het hoofd slingert en ga 1 x per week of 2  bij haar op bezoek en wees beleefd en op een gegeven moment zal je man wel in de gaten hebben hoe de vork in de steel zit en je met rust laten. Maar ik wens je veel suc-6 en probeer er wat van te maken

E3ber_Tastite

Gewoon lekker Tamaraqt met je schoonmoeder gaan eten, dan komt het wel goed, just trust me.

Isefrawen



en toch vind ik dat er een wet moet komen die je toelaat dat je, je schoonmoeder met rballa (schep) en akroush in je achtertuin mag begraven... dat zou veel scheidingen voorkomen!

miss j

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 06/12/2004 om 13:35:31


ach miss, scheidingen zijn tegenwoordig net warme broodjes die over de toonbalk gaan!
ja maar toch we geven ze beter tips dat ze dan toch naar elkaar toegaan niet het omgekeerde ik wil echt dat het me hen goed gaat komen ik denk ook aan het kleine kind hoe in godsnaam als hij/zij naar haar vader vraagt wat zul je dan zeggen oo.. we zijn gescheiden door een stomme meningsverschil en dan daar nog heel veel spijt van hebben omdat ze dan gescheiden het is beter dat je scheidingen voorkomt want gelukkig zul je niet zijn zonder je man aleen als hij u slecht heeft behandeld dan is het normaal dat je geen goed herrineringen zult aan overlaten dan begrijp ik het wel maar zo niet.. door een stomme meningsverschil gaan scheiden!! nee dat kan niet!!

Chatt zie arif

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 06/12/2004 om 13:43:59


en toch vind ik dat er een wet moet komen die je toelaat dat je, je schoonmoeder met rballa (schep) en akroush in je achtertuin mag begraven... dat zou veel scheidingen voorkomen!

Shit,backdrafts,die inburgering begint toch zijn vruchten af te werpen,je lolt al als een echte kaas.Alleen weet jij nog hoe je schop en pikhouweel in je moerstaal weet te benoemen.

Just joking.

Isefrawen

;D

ach een kwestie van humor door je mergpijp laten duwen

;D

Getrouwd

we hadden net weer ruzie. ik zit hier met tranen in mijn ogen. ik ben het gewoon spuugzat. hij zegt dat ik hem tegenhoud als hij iets voor zijn ouders wil doen. dat is echt pure onzin. en hij zegt ook dat hij mij te veel vrijheid heeft gegeven enzo. wat een onzin. nou ik laat me echt niet door hem onderdrukken. echt niet. hij wil gewoon dat we alles doen voor zijn ouders en familie en dat ik niets doe voor zijn familie. nou hij heeft me de afgelopen jaren echt goed genept. ik heb altijd gewerkt en doe dat nog steeds en al mijn loon ging gewoon elke maan op aan de rekeningen en deels de gezamenlijke spaarrekening enzo. ooooh wat voel ik me genept. nou morgen ga ik een andere rekening openen en geef mijn werk de opdracht voortaan daar mijn salaris op te storten. weet je wat hij zei toen ik dat zei, nou toen zei hij dat hij geen rekeningenh zou gaan betalen enzo. nou hij wil toch een MAN zijn. nou dan betaalt hij lekker alles in zijn eentje!! oooh jongens ik ben dit huwelijk echt spuugzat...meer dan spuugzat. ik zit hier nu gewoon te janken en mijn baby die ligt voor mij in de box. hij denkt dat hij mij echt in het nauw heeft door mijn baby....ik zei hem ook dat hij maar een andere vrouw moest gaan en toen zei hij dit : " ja daag ik laat mijn kind niet in de steek". met andere woorden hij zou het wel doen zonder kind. oh jongesn wat moet ik toch..ik heb echt sterk de neiging om morgen gewoon mijn koffers te pakken en mijn kind mee te nemen en naar mijn ouders toe te gaan...ik ben dit leven spuugzat..sinds ik getrouwd ben ben ik mezelf steeds mminder gaan verzorgen en ben ik gewoon zo verslechterd in uiterlijkheid....ik ben soms zo verbitterd...ik ben mezelf niet meer...ik haat dit leven soms zo....had ik hier maar eeerder een einde aan gemaakt voordat ik zwanger, voordat ik mijn kind had......ik mweet me geen raad meer....oooooh YARABIE....verlos me hiervan....oooh allah...altijd maar deze ruzies....

Isefrawen



;D

Heerlijk die drama, ga door... ga door!

Isefrawen



Ik heb nog een plekje in mijn achtertuin, vlak naast me schoonouders... daar past hij vast ook wel tussen!

dus...

Sabadilla

#27
Begint op de marokkaanse variant van Bold and the beautifull te lijken

cinderella




zowel moeder en schoonmoeder dien je als gelijke te behandelen. tuurlijk snap ik dat je eigen moeder boven dan dat die van hem staat maar in de praktijk horen ze als gelijke gezien te worden...

je ben misschien nu wel boos maar je zult spijt hebben met wat je nu geplaatst hebt...

ook al heb je het idee dat zij jou niet echt ligt... maar behandel haar met respect, ze is tenslotte wel de moeder van je man en de oma van je kind...

hoop voor je dat het goed afloopt...

Getrouwd

dat zei ik dus ook tegen hem...maar hij vind dus niet dat ze gelijk zijn....dat spreekt hij tegen..belachelijk toch.
\
jammer dat sommige mensen hier heel lacherig over doen.