Hoofddoek...een plicht voor de moslima!

Gestart door kobeh, 06/12/2004 om 11:43:32

Krimoesh


masanisa

 Ik vind het jammer wanneer sommige mensen deze discussie te persoonlijk opvatten.
Respect is voor me meer waard dan een hoofddoekje dragen.

Wees je zelf, er zijn veel anderen.
Je moet niet zeggen wat mensen niet zeggen, je moet niet doen wat mensen doen.
Allah zal je als individu beoordelen.


Dora

Citaat van: masanisa op 06/12/2004 om 14:07:36
Ik vind het jammer wanneer sommige mensen deze discussie te persoonlijk opvatten.
Respect is voor me meer waard dan een hoofddoekje dragen.

Wees je zelf, er zijn veel anderen.
Je moet niet zeggen wat mensen niet zeggen, je moet niet doen wat mensen doen.
Allah zal je als individu beoordelen.



(Y)...exact zo denk ik er ook over..

masanisa


dunit

ook helemaal mee eens...goed gezegd : )

masanisa


himito

Citaat van: mouslati op 06/12/2004 om 14:00:32
Himito, ik vond je reacties wel heel erg overeenkomen met die van kobeh (starter van de topic) en aangezien je net tegen LL zei dat je vrouw ook op het forum was. Mag ik zo brutaal zijn om te vragen of jullie bij elkaar horen? (je hoeft niet te antwoorden als je dat nniet wilt)
Bijna iedereen weet dat ze mijn vrouw is,los daarvan heb ik eigen opvattingen daarover.Een tijd terug was er ook een topic over hoofdoeken en daar deed mijn vrouw niet aan mee,ik had dezelfde antwoorden en dezelfde redeneringen als nu.Dus of ze mijn vrouw is heeft er weinig mee te maken.Zij is verantwoordelijk voor haar eigen daden en ik voor mijn daden,als we sterven gaat ieder zijn weg,maar diep in mijn hart hoop ik natuurlijk dat ze bij mij blijft voor eeeuwig en altijd.

En Masanisa,ik herken je niet meer terug jongen,wat vrouwen toch niet allemaal met je kunnen doen he?

himito

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 06/12/2004 om 13:59:04


Nog een wilde gok: Kobeh is jouw partner?
Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn backdrafts!

himito

Citaat van: masanisa op 06/12/2004 om 14:07:36
Ik vind het jammer wanneer sommige mensen deze discussie te persoonlijk opvatten.
Respect is voor me meer waard dan een hoofddoekje dragen.

Wees je zelf, er zijn veel anderen.
Je moet niet zeggen wat mensen niet zeggen, je moet niet doen wat mensen doen.
Allah zal je als individu beoordelen.


Ik doe wat allah(swt) ons opdraagt inshallah,ik kijk niet naar mensen.Of je nu een hoofdoek draagt of niet zou mij een zorg zijn.Dus al onze moeders zijn hypocrieten(uit je vorige tekst gehaald),ze dragen bijna allemaal een hoofdoek masanisa?Maar mensen kunnen snel veranderen als ze een beetje carriere maken!

Isefrawen

Citaat van: Himito op 06/12/2004 om 14:49:19
Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 06/12/2004 om 13:59:04


Nog een wilde gok: Kobeh is jouw partner?
Daar hoef je geen waarzegger voor te zijn backdrafts!

ik wist het niet!

dunit

Citaat van: masanisa op 06/12/2004 om 13:46:19
Ik hou niet van hypocrieten, Er zijn zoveel vrouwen die een hoofddoekje dragen, en alles doen wat God verboden heeft.

Himito, Masanisa zegt niet dat ALLE hoofddoekdragende vrouwen hypocriet zijn...alleen degenen die tegelijkertijd alles doen wat Allah verboden heeft...


himito

Citaat van: dunit op 06/12/2004 om 14:54:07
Citaat van: masanisa op 06/12/2004 om 13:46:19
Ik hou niet van hypocrieten, Er zijn zoveel vrouwen die een hoofddoekje dragen, en alles doen wat God verboden heeft.

Himito, Masanisa zegt niet dat ALLE hoofddoekdragende vrouwen hypocriet zijn...alleen degenen die tegelijkertijd alles doen wat Allah verboden heeft...


Er zijn er die geen hoofdoek dragen en ALLES DOEN WAT ALLAH(SWT)ZE VERBODEN HEEFT,DUBBELE AIRMILES VOOR HEN!!!!