Hoofddoek...een plicht voor de moslima!

Gestart door kobeh, 06/12/2004 om 11:43:32

himito

Citaat van: Krimoesh op 06/12/2004 om 12:46:08
hoofddoek of geen hoofddoek als het goed is zijn we allemaal gelijk
Dat is jouw menig!Als je de islam goed wilt prakiseren is de hoofdoek ook een belangrijk item.Maar of je hem moet dragen zal mij een zorg zijn,voor mijn part scheren diegene hun kopje kaal.

Sabadilla

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:47:27
ik draag nu al 7 jaar een hoofddoek..::)

zoo dat is pas lang, enne begin je al kaal te worden? omdat je haren 7 jaar lang een gebrek aan zuurstof hebben gehad?

himito

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:49:03
Citaat van: Krimoesh op 06/12/2004 om 12:48:03
iemand die een hoofddoek draagt hoeft echt niet beter te zijn dan iemand die hem niet draagt ik ken zat meiden die de hoofddoek voor niks dragen

(Y)..daarom inderdaad..ik draag m ook maar voel me niet beter  of meer moslima dan meiden die hem niet dragen..bi 3ilm allah..
Je kunt die hoofdoek beter af doen,he Lopende Traan.

Dora

Citaat van: Sabadilla op 06/12/2004 om 12:49:18
Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:47:27
ik draag nu al 7 jaar een hoofddoek..::)

zoo dat is pas lang, enne begin je al kaal te worden? omdat je haren 7 jaar lang een gebrek aan zuurstof hebben gehad?

ki7ki7..ik verzorgmijn haar nog beter dan welk niet dragende meid dan ook..ben vrijdag nog naar de kapper geweest even weer in model knippen..en kleurtje...

Dora

#49
*

himito

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:53:01

Citeer
Je kunt die hoofdoek beter af doen,he Lopende Traan.
Citeer

allah yesgath 3liek a remsegh..tfoe..wie denk jij wel niet dat jij bent jij hopeloos geval..voel jij je beter moslim ofzo..tezz chek..
Aan jou opmerkingen op het forum denk ik dat jij je wel een perfecte moslima voelt(alles is vanzelfsprekend voor jou).Maar je kunt beter je hoofdoek afdoen en een hotpants aandoen LL,zal je wel leuk staan.

Dora

#51
*

mouslati

Himito, zullen we het oordelen aan Allah swt overlaten?

himito

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:56:57
alles is ook vanzelfsprekend als jij even de moeite had genomen om de koraan te lezen..maar ach ik laat het hierbij..het ga je goed.
Ik hoop dat je een leuk ventje zult vinden,maar dan moet je niet op het forum zijn LL.Wie zegt dat ik de koran niet gelezen heb?

Ik zei toch dat je te veel praat Juffrouw!

himito

Citaat van: mouslati op 06/12/2004 om 12:58:56
Himito, zullen we het oordelen aan Allah swt overlaten?
Ik oordeel toch niet of wel?

Dora

#55
*

mouslati

Ik dacht even dat je vond dat LL haar hoofddoek net zo goed af kon doen. Vlgns mij is dat een oordeel, het was ook niet rot bedoeld ofzo, ik wilde er alleen mee zeggen dat ieder voor zich beslist wat hij of zij vind dat hoort als moslim en laat vervolgens Allah swt er over beslissen of we de juiste weg zijn ingeslagen.

himito

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 13:02:04
moussie..laat maar gaan meisje..blijkbaar praat ik te veel en is hij alwetend..het zij zo..
Waarom praat je altijd graag voor anderen?Je bent zo bemoeizuchtig,geen wonder dat ik op het begin dacht waarom doen ze allemaal zo raar tegen haar.

Maar blijkbaar wil je niet van je fouten leren!

Dora

#58
*

Dora

#59
*