Hoofddoek...een plicht voor de moslima!

Gestart door kobeh, 06/12/2004 om 11:43:32

Dora

#30
*

dunit

Ik vind (misschien dat iedereen dat zelf al had bedacht, maar toch) dat vrouwen dit zelf mogen beslissen.... En dat anderen daar geen oordeel over zouden moeten mogen vellen..zeker niet aanmatigende mannen. Imazighen waren oorspronkelijk geen moslims dus eigenijk gaan bewuste berbers die de islam de rug toekeren een soort van 'terug naar hun roots'... eigen keuze...ook niets mis mee..


Krimoesh

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:27:41
Citaat van: Krimoesh op 06/12/2004 om 12:25:03
ik draag geen hoofddoek omdat ik dat nog niet wil ik geniet nog teveel van mijn haren hahaahahaha

hahha..niet al te veel gel in je haar..dan ga je er niet jaren van genieten..a temchount..

haha gebruik geen gel of wat doen ook want dat hoeft niet voor mijn haar ik wordt een beetje moe van dat gezeur altijd over die hoofddoeken draag hem of niet wat een ander doet boeie

himito

#33
Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:29:47

Citeer
Dank je voor je compliment LL.Je reageert overal op,bang dat je te weinig aandacht krijgt?Maar ik heb geen zin in een opstootje Juffvrouw(imitatie).
Citeer

waaaaaahahaahahahha..aandacht van jou??..wie krijgt er geen aandacht van jou vraag ik me af..nee dank je..jouw aandacht kan ik niet aan..is me net iets te veel..dus besteed het maar aan de andere meiden hier op het forum..
Zal ik doen,man/vrouw iedereen krijgt aandacht maar jij tippelt hier rond met je grote mond.Wie neemt jou nog serieus,je reageert overal op?Ik heb je al zovaak dingen horen zeggen:dit ga ik doen ,daar ben ik mee bezig,dit ga ik organiseren,mensen weten wel beter "Lopende Traan"

ta7amoscht

Citaat van: Himito op 06/12/2004 om 12:34:05
Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:29:47

Citeer
Dank je voor je compliment LL.Je reageert overal op,bang dat je te weinig aandacht krijgt?Maar ik heb geen zin in een opstootje Juffvrouw(imitatie).
Citeer

waaaaaahahaahahahha..aandacht van jou??..wie krijgt er geen aandacht van jou vraag ik me af..nee dank je..jouw aandacht kan ik niet aan..is me net iets te veel..dus besteed het maar aan de andere meiden hier op het forum..
Zal ik doen,man/vrouw iedereen krijgt aandacht maar jij tippelt hier rond met je grote mond.Wie neemt jou nog serieus,je reageert overal op?Ik heb je al zovaak dingen horen zeggen:dit ga ik doen ,daar ben ik mee bezig,dit ga ik organisren,mensen weten wel beter "Lopende Traan"


hmm ik begrijp je 100%

Dora

#35
*

himito

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:36:26
Citaat van: Himito op 06/12/2004 om 12:34:05
Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:29:47

Citeer
Dank je voor je compliment LL.Je reageert overal op,bang dat je te weinig aandacht krijgt?Maar ik heb geen zin in een opstootje Juffvrouw(imitatie).
Citeer

waaaaaahahaahahahha..aandacht van jou??..wie krijgt er geen aandacht van jou vraag ik me af..nee dank je..jouw aandacht kan ik niet aan..is me net iets te veel..dus besteed het maar aan de andere meiden hier op het forum..
Zal ik doen,man/vrouw iedereen krijgt aandacht maar jij tippelt hier rond met je grote mond.Wie neemt jou nog serieus,je reageert overal op?Ik heb je al zovaak dingen horen zeggen:dit ga ik doen ,daar ben ik mee bezig,dit ga ik organisren,mensen weten wel beter "Lopende Traan"

ahh meskin..waqila tgyketh..:(...sorry hoor dat ik je kleine hartje geraakt hebt.
je hoort zoveel inderdaad omdat mevrouw ook zoveel met dingen bezig is..maar misschien is het inderdaad mijn fout dat ik jullie op de hoogte houdt..I shall zipp my lips from now on...

jallah en nu ophoepelen..
En nu on topic blijven he?Genoeg over Juffrouw LL gebabbeld!

Dora

Citaat van: Krimoesh op 06/12/2004 om 12:33:07
Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:27:41
Citaat van: Krimoesh op 06/12/2004 om 12:25:03
ik draag geen hoofddoek omdat ik dat nog niet wil ik geniet nog teveel van mijn haren hahaahahaha

hahha..niet al te veel gel in je haar..dan ga je er niet jaren van genieten..a temchount..

haha gebruik geen gel of wat doen ook want dat hoeft niet voor mijn haar ik wordt een beetje moe van dat gezeur altijd over die hoofddoeken draag hem of niet wat een ander doet boeie

:D..ewa wij imazighen houden ons ze3ma met belangrijke zaken bezig...::)


Krimoesh

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:38:38
Citaat van: Krimoesh op 06/12/2004 om 12:33:07
Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:27:41
Citaat van: Krimoesh op 06/12/2004 om 12:25:03
ik draag geen hoofddoek omdat ik dat nog niet wil ik geniet nog teveel van mijn haren hahaahahaha

hahha..niet al te veel gel in je haar..dan ga je er niet jaren van genieten..a temchount..

haha gebruik geen gel of wat doen ook want dat hoeft niet voor mijn haar ik wordt een beetje moe van dat gezeur altijd over die hoofddoeken draag hem of niet wat een ander doet boeie

:D..ewa wij imazighen houden ons ze3ma met belangrijke zaken bezig...::)



ze3ma ja maar ondertussen

Dora


himito

Frapant dat dames die geen hoofdoek dragen zo agressief reageren op een hoofdoek!Een hoofdoek is geen schande maar iets moois.Natuurlijk is daar iedereen vrij in,maar dan kan je bij andere topics ook dit antwoord geven.Je bent altijd vrij in het nemen van  beslissingen in het leven,of je daar altijd verstandig aan doet is weer een ander verhaal.

Krimoesh

hoofddoek of geen hoofddoek als het goed is zijn we allemaal gelijk

Dora

ik draag nu al 7 jaar een hoofddoek..::)

Krimoesh

iemand die een hoofddoek draagt hoeft echt niet beter te zijn dan iemand die hem niet draagt ik ken zat meiden die de hoofddoek voor niks dragen

Dora

Citaat van: Krimoesh op 06/12/2004 om 12:48:03
iemand die een hoofddoek draagt hoeft echt niet beter te zijn dan iemand die hem niet draagt ik ken zat meiden die de hoofddoek voor niks dragen

(Y)..daarom inderdaad..ik draag m ook maar voel me niet beter  of meer moslima dan meiden die hem niet dragen..bi 3ilm allah..