Hoofddoek...een plicht voor de moslima!

Gestart door kobeh, 06/12/2004 om 11:43:32

mouslati

Van alle zondes in de wereld vind ik het niet dragen  van een hoofddoek wel 1 van de minste zondes. Laat iedereeen toch voor zich uitmaken of zij hem wel of niet draagt. Voor de een zijn het praktische problemen, voor de ander principieele. Het maakt je in mijn ogen niet meer of minder moslima.

himito

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:07:11
Citaat van: Himito op 06/12/2004 om 12:06:44
Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:03:49
welke waarheid??...jouw waarheid??..hahaha
Nee,die van jou dat jouw plekje in de hemel wel goed komt!

wie heeft jou wat gevraagd a ni3...
Het is een forum LL,iedereen mag deelnemen aan disccusies.

ta7amoscht

#17
Citaat van: kobeh op 06/12/2004 om 11:43:32
Wat houdt de meeste meisjes tegen om een hoofddoek te dragen?


ik denk ook dat de meeste meiden denken dat je ze zonder een hoofddoek verder kunnen komen in de maatschappij

toch??

Dora

#18
*

Dora

Citaat van: mouslati op 06/12/2004 om 12:10:04
Van alle zondes in de wereld vind ik het niet dragen  van een hoofddoek wel 1 van de minste zondes. Laat iedereeen toch voor zich uitmaken of zij hem wel of niet draagt. Voor de een zijn het praktische problemen, voor de ander principieele. Het maakt je in mijn ogen niet meer of minder moslima.

chem wallahila tawyetid..(Y)

kobeh

Citaat van: ta7amoscht op 06/12/2004 om 12:10:55
Citaat van: kobeh op 06/12/2004 om 11:43:32
Wat houdt de meeste meisjes tegen om een hoofddoek te dragen?


ik denk ook dat de meeste meiden denken dat je ze zonder een hoofddoek verder kunnen komen in de maatschappij

toch??

Het is jammer dat de meeste zo denken, want het is niet zo...

himito

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:11:31

Citeer
Het is een forum LL,iedereen mag deelnemen aan disccusies.
Citeer

ik wil niet dat jij op mij reageert...
Ik heb lak aan wat jij wilt,als jij reageert kun je verwachten dat iemand erop terugreageert.Nu ben ik het toevallig,maar met andere woorden ik reageer als ik dat wens!

Dora

#22
*

himito

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:16:58
niet stoer doen....
Waarvoor moet ik stoer doen?Uitslover en slijmbal,ik weet niet wat voor woordkeuze ik moet nemen.Grote mond maar niets daar,ik hoop dat je leerlingen niet zo over jou denken.Ben je wel een lerares?Ik begin er sterk aan te twijfelen,je zit wel erg vaak op hetr forum voor een lerares.

ta7amoscht


Dora

#25
*

Krimoesh

ik draag geen hoofddoek omdat ik dat nog niet wil ik geniet nog teveel van mijn haren hahaahahaha

ta7amoscht

Citaat van: Krimoesh op 06/12/2004 om 12:25:03
ik draag geen hoofddoek omdat ik dat nog niet wil ik geniet nog teveel van mijn haren hahaahahaha


dat is een zwakte

himito

Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:23:21
Citaat van: Himito op 06/12/2004 om 12:20:17
Citaat van: lopende_lach op 06/12/2004 om 12:16:58
niet stoer doen....
Waarvoor moet ik stoer doen?Uitslover en slijmbal,ik weet niet wat voor woordkeuze ik moet nemen.Grote mond maar niets daar,ik hoop dat je leerlingen niet zo over jou denken.Ben je wel een lerares?Ik begin er sterk aan te twijfelen,je zit wel erg vaak op hetr forum voor een lerares.

hahaha..volg je me tegenwoordig??..door omstandigeheden kan ik niet werken afgelopen week en waarschijnlijk ook deze week.

so buzz off jij niets toevoegende idioot...
Dank je voor je compliment LL.Je reageert overal op,bang dat je te weinig aandacht krijgt?Maar ik heb geen zin in een opstootje Juffvrouw(imitatie).

Dora

Citaat van: Krimoesh op 06/12/2004 om 12:25:03
ik draag geen hoofddoek omdat ik dat nog niet wil ik geniet nog teveel van mijn haren hahaahahaha

hahha..niet al te veel gel in je haar..dan ga je er niet jaren van genieten..a temchount..