Hoofdmenu

marokaans politie

Gestart door yuba wis sin, 04/12/2004 om 14:55:28

yuba wis sin

Toen de marokaanse koning is overleden was ik toevallig in hocima, had een walkman aan opeens hoorde ik eh eh eh wqaf wqaf..., ik kijk achterom en zag twee politie agenten mijn kant oprennen zei de ene in het arabisch matahchemch, ik zei 3lah? zei hij katasma3 lmosika walmalik mat, zei ik het is radio antwoorde hij smahlna shabna katasma3 lmosiqa, echter luisterde ik op dat moment khalid izri.
Grappig eh...

cinderella



in nador werd er bij de bruiloften gewoon muziek gedraaid... had gehoord dat het bij de andere streken verboden was....

athsaynou

#2

Bij ons was het dus echt gewoon verboden...er waren op die dagen een paar bruiloften en daar mocht geen muziek gedraaid worden..

cinderella




is toch wel een beetje vreemd om heel het land op te roepen om te rouwen??? ik kan mezelf toch niet dwingen om te huilen ???

athsaynou

#4


..dwingen kunnen ze heel goed..het slaat gewoon nergens op..

Rwezna

Citaat van: yuba wis sin op 04/12/2004 om 14:55:28
Toen de marokaanse koning is overleden was ik toevallig in hocima, had een walkman aan opeens hoorde ik eh eh eh wqaf wqaf..., ik kijk achterom en zag twee politie agenten mijn kant oprennen zei de ene in het arabisch matahchemch, ik zei 3lah? zei hij katasma3 lmosika walmalik mat, zei ik het is radio antwoorde hij smahlna shabna katasma3 lmosiqa, echter luisterde ik op dat moment khalid izri.
Grappig eh...

je bent wel snel op die smoes gekomen :D

manal22

Citaat van: yuba wis sin op 04/12/2004 om 14:55:28
Toen de marokaanse koning is overleden was ik toevallig in hocima, had een walkman aan opeens hoorde ik eh eh eh wqaf wqaf..., ik kijk achterom en zag twee politie agenten mijn kant oprennen zei de ene in het arabisch matahchemch, ik zei 3lah? zei hij katasma3 lmosika walmalik mat, zei ik het is radio antwoorde hij smahlna shabna katasma3 lmosiqa, echter luisterde ik op dat moment khalid izri.
Grappig eh...

Je hebt geen keus je moet huilen!

Rwezna


jij ging zeker feesten manal?? jouw liefje mocht de troon bestijgen, of was je toen nog niet verliefd

Idir

Citaat van: yuba wis sin op 04/12/2004 om 14:55:28
Toen de marokaanse koning is overleden was ik toevallig in hocima, had een walkman aan opeens hoorde ik eh eh eh wqaf wqaf..., ik kijk achterom en zag twee politie agenten mijn kant oprennen zei de ene in het arabisch matahchemch, ik zei 3lah? zei hij katasma3 lmosika walmalik mat, zei ik het is radio antwoorde hij smahlna shabna katasma3 lmosiqa, echter luisterde ik op dat moment khalid izri.
Grappig eh...



Goed man....


allasian

ewa qa Marokkans Polis je weet toch hoe ze zijn.de ene keer slijmen voor een aalmoes de andere keer systematische afpersen de andere keer jou zo maar oppaken.

Fatiha_L

Op de dag dat hij overleed , hadden wij een verloving in meknes

Ik ging naar de kapper , maar bij de kapper deden ze heel geheimzinnig , de deuren waren gesloten alsof de salon dicht was ...

ik ging daarna naar buiten met een kapsel en een takseta en tja gelijk dat gezeik van die jadamija (politie) 

het feest werd bij ons stopgezet , mocht geen muziek draaien , walou we mochten niets feestelijks doen ...

igwentje

Citaat van: cinderella op 05/12/2004 om 22:42:15



is toch wel een beetje vreemd om heel het land op te roepen om te rouwen??? ik kan mezelf toch niet dwingen om te huilen ???
nee maar aanbidden ze de koning alsof het een god is ,nogal triest.

AdamX

ik was op dat moment ook  in alhoceima , het was een heel normale dag, druk , muziek toen ik richtign playa ging

na een uur of zo kwam ik weer terug en al die casseteverkopers draaienden opeens koran bandjes en het was opeens heel stil op straat, leek wel winter

liep vervolgens verderop langs 1 van die bazaar winkel en zag dat er  een paar mannen  naar de radio zitten luisteren  en stond even stil  om mee te luisteren en kreeg dus te horen dat de koning overleden is, ik geloofde het eerst niet, het leek zo raar, hoe kan  nou zn grote dictatuur eeneens dood gaan dacht ik toen :D de angst was blijkbaar zo groot.

het eerste wat ik deeed is snel naar huis bellen en het "goede" nieuws door vertellen aan mn moeder hahaha

waardoor mn moeder heel kwaad op me werd,  ze zeide toen kom nu onmidelijk naar huis en kreeg ene heel  zware preek  van  mn moeder hoe ik dat durfde te zeggen en via de telefoon ook nog, achteraf ha dik er wel spijt van, maar ja het voelde toen echt heel raar en het was een spontane actie van mij zonder erbij stil te zitten wat de gevolgen zullen zijn als iemand mijn gesprekje had afgeluiseterd :( bij deze mijn exuces aan mohamed 6, het was niet mijn bedoeling.

vanaf dat moment  was er muziek en vuurwerk steken verboden, vooral de eerste week, je hoorde overal koran, sommige taxischafeuars waren  bang om muziek te draaien, maar ik heb 1 gekke mee gemaakt die het toch wel  deed hahaha alleen bijd e controle bij ajdir ging de muziek even uit en daarna weer lekker hard  3asha almalik

Idir


Je excuus aan Mohamed VI ???

Grapje hoop ik..... ;D

AdamX

Citaat van: Idir op 14/01/2005 om 16:29:56

Je excuus aan Mohamed VI ???

Grapje hoop ik..... ;D

hahaha voor het geval dat een spiontje mee leest :D dan kan ie dat door geven