Wanneer vergeet je hem of haar?

Gestart door mademoiselle, 30/11/2004 om 13:03:06

Angel..

Citaat van: kobeh op 30/11/2004 om 15:08:07
Citaat van: Himito op 30/11/2004 om 15:00:23
Citaat van: kobeh op 30/11/2004 om 14:57:36
Citaat van: Himito op 30/11/2004 om 14:52:41
Citaat van: lopende_lach op 30/11/2004 om 14:47:32
nee meid..het zal nooit over gaan..zelfs niet als je last krijgt van alzheimer (schrijf je dat zo ::) )...

almoehim, je eerste liefde vergeet je niet..en een bijzonder persoon ook niet...je moet verder gaan met je leven..maar vergeten hoeft niet en kan je niet..
Kom niet zo romantisch LL,natuurlijk vergeet je dingen niet,maar de liefde is straks weg zoals sneeuw voor de zon.Mits dat je iemand ontmoet die ook leuk en liefdevol is.
Hierin geef ik jou geen gelijk Himito, uit het oog uit het hart...wanneer je jaren met iemand lief en leed hebt gedeeld, kun je niet verwachten dat (in mijn geval hij)  uit je hart zal verdwijnen...zoiets kan een mens helemaal kapot maken..vergeet dat niet!
Het is iets anders dan 4 maanden kobeh!
Natuurlijk kun je jaren niet vergelijken met 4 maanden...maar wij weten allebei niet wat zij hebben meegemaakt in 4 maanden...
In 4 maanden kan je heel wat meemaken!!

himito

#31
Dan moeten we Dr Phill maar inschakelen,die weet wel raad hiermee.

Dora

Citaat van: Himito op 30/11/2004 om 15:16:06
Dan moeten we Dr Phill maar inschakelen,die weet wel raad hiermee.

hahha...nee die heeft raad voor overgewicht..:P

bakish

als iemand zo een geweldige indruk op iemand maakt vergeet je die moeilijk maar gelukkig wordt de pijn(als je die voelt) minder dus hou vol nog niet gek worden meisje

Tamza

Niet zeiken. Mensen komen en gaan in je stinkleven; ik vergeet mensen waarmee ik vroeger hecht contact mee had meestal binnen twee weken. Zelfs afwezigheid van familieleden die voorheen thuis woonden wen ik binnen een dag aan.

mobeton

Niemand Heeft de WIJSHEID van de LIEFDE of passie in PACHT.
Meestal word je overrompeld door de leegte en gevoelens.
Het enige wat je kan doen is een DOEL zoeken en VINDEN in je LEVEN.
WANThier LEVEN DOEN WE MAAR TIJDELIJK

Niais

Gedurende die donkere periodes verdrik je je verdriet, mep je zo nu en dan een willekeurige omstander op straat aan gort, probeer je zo vaak mogelijk minder validen en bejaarden te scheppen met de fiets, of je bolide te parkeren tegen een aanstormende intercity om toch een beetje dat gelukkig gevoel van een single te verkrijgen ook al is het in een klein kamertje zonder ramen of in een steriele ruimte aan een infuus tussen de bedrijfsongevallen die enkel nog maar een hoofd, oor of knieholte zijn, maar uiteindelijk ontkom je niet aan de die sombere gedachtes en zul je geduldig moeten afwachten.

Tamza

Citaat van: Niais op 30/11/2004 om 15:26:41
Gedurende die donkere periodes verdrik je je verdriet, mep je zo nu en dan een willekeurige omstander op straat aan gort, probeer je zo vaak mogelijk minder validen en bejaarden te scheppen met de fiets, of je bolide te parkeren tegen een aanstormende intercity om toch een beetje dat gelukkig gevoel van een single te verkrijgen ook al is het in een klein kamertje zonder ramen of in een steriele ruimte aan een infuus tussen de bedrijfsongevallen die enkel nog maar een hoofd, oor of knieholte zijn, maar uiteindelijk ontkom je niet aan de die sombere gedachtes en zul je geduldig moeten afwachten.

Jij en ik moeten eens gaan blowen

mademoiselle

Tjee, de reacties zijn heel verschillend.
Het heeft niet 4 maanden geduurd voor alle duidelijkheid. Het is al vier maanden stuk. Na een contact van 8 maanden.

Niais


Tamza

Citaat van: Niais op 30/11/2004 om 15:30:34
Citaat van: Tamza op 30/11/2004 om 15:27:36
Jij en ik moeten eens gaan blowen

Heb je deze al gehoord?

Ik check zo, gazant van Iblies, ik zit effe op school, kan geen shit beluisteren hier.

Niais

Citaat van: Tamza op 30/11/2004 om 15:31:34
Citaat van: Niais op 30/11/2004 om 15:30:34
Citaat van: Tamza op 30/11/2004 om 15:27:36
Jij en ik moeten eens gaan blowen

Heb je deze al gehoord?

Ik check zo, gazant van Iblies, ik zit effe op school, kan geen shit beluisteren hier.

Even een voorproefje dan: "I'm looking forward to cancer, man. I want that throat cancer. That's the best kind. You know why? You get that throat cancer, you get that voice box thing. Know what I'm talking about?"

Gruwelijk gruwelijk

athsaynou

Citaat van: Niais op 30/11/2004 om 15:30:34
Citaat van: Tamza op 30/11/2004 om 15:27:36
Jij en ik moeten eens gaan blowen

Heb je deze al gehoord?

Ik vraag me af wat er allemaal in je hoofd afspeeld??

Niais

Citaat van: athsaynou op 02/12/2004 om 18:13:19
Citaat van: Niais op 30/11/2004 om 15:30:34
Citaat van: Tamza op 30/11/2004 om 15:27:36
Jij en ik moeten eens gaan blowen

Heb je deze al gehoord?

Ik vraag me af wat er allemaal in je hoofd afspeeld??

Niets, echt helemaal niets. Ik probeer slechts nu alle hersencellen waar ik mijn best voor heb gedaan deze te vernietigen deze week weer op te bouwen, want ik ben natuurlijk weer hartstikke stoned geweest. En dan bedoel ik niet zomaar lafjes een beetje stoned dat je in je nest ligt en je eigen naam nog weet, ik bedoel zo compleet ranzig, stinkend kansloos en achterlijk stoned dat je plotseling vloeiend argentijns spreekt maar je geen enkel nederlands woord meer kunt herinneren, je je na thuiskomst voordat je het bewustzijn verliest, op de bank drapeert met een handjevol verse frikandellen en je je afvraagt waarom er toch een boze bejaarde naast je in de -wat je dacht dat de jouwe was- huiskamer staat, je de volgende dag midden op een drukke weg, met alleen je fiets als deken, ontwaakt, of je de volgende ochtend je voicemailbox helemaal volgeluld aantreft met reacties op je 'fantastische actie', en je wanneer je de televisie aanzet op iedere zender beelden van jezelf ziet in je blootje bovenop een flatgebouw, met een van een oude krant gevouwen hoed op je hoofd, jonglerend met drie roze dildo's, met mickeymouse pantoffels aan, en een bos vonkende sterretjes in je kontgat, terwijl je achterstevoren het rwandese volkslied zingt.

athsaynou

Citaat van: Niais op 04/12/2004 om 19:37:32
Citaat van: athsaynou op 02/12/2004 om 18:13:19
Citaat van: Niais op 30/11/2004 om 15:30:34
Citaat van: Tamza op 30/11/2004 om 15:27:36
Jij en ik moeten eens gaan blowen

Heb je deze al gehoord?

Ik vraag me af wat er allemaal in je hoofd afspeeld??

Niets, echt helemaal niets. Ik probeer slechts nu alle hersencellen waar ik mijn best voor heb gedaan deze te vernietigen deze week weer op te bouwen, want ik ben natuurlijk weer hartstikke stoned geweest. En dan bedoel ik niet zomaar lafjes een beetje stoned dat je in je nest ligt en je eigen naam nog weet, ik bedoel zo compleet ranzig, stinkend kansloos en achterlijk stoned dat je plotseling vloeiend argentijns spreekt maar je geen enkel nederlands woord meer kunt herinneren, je je na thuiskomst voordat je het bewustzijn verliest, op de bank drapeert met een handjevol verse frikandellen en je je afvraagt waarom er toch een boze bejaarde naast je in de -wat je dacht dat de jouwe was- huiskamer staat, je de volgende dag midden op een drukke weg, met alleen je fiets als deken, ontwaakt, of je de volgende ochtend je voicemailbox helemaal volgeluld aantreft met reacties op je 'fantastische actie', en je wanneer je de televisie aanzet op iedere zender beelden van jezelf ziet in je blootje bovenop een flatgebouw, met een van een oude krant gevouwen hoed op je hoofd, jonglerend met drie roze dildo's, met mickeymouse pantoffels aan, en een bos vonkende sterretjes in je kontgat, terwijl je achterstevoren het rwandese volkslied zingt.


je hebt het zelf niet door he??