Wanneer vergeet je hem of haar?

Gestart door mademoiselle, 30/11/2004 om 13:03:06

Angel..

Citaat van: Angel.. op 30/11/2004 om 13:45:41
Citaat van: mademoiselle op 30/11/2004 om 13:44:36
Citaat van: Angel.. op 30/11/2004 om 13:40:01
Citaat van: mademoiselle op 30/11/2004 om 13:33:36
Misschien heb je wel gelijk, ik moet er niet veel mee bezig zijn. Maar als je iets niet begrijpt dan is het moeilijk om dat van je af te zetten, heb ik gemerkt, helaas.
Ik begrijp je echt helemaal,maar hoe moeilijk dat ook is probeer vooruit te kijken in plaats van achteruit!Door al dat denken maak je zelf alleen maar gek.



Dat ben ik al een beetje aan het worden, lijkt het wel
pm?
lees je pm

himito

Citaat van: mademoiselle op 30/11/2004 om 13:03:06
Wat doe je als je na bijna vier maanden nog steeds dagelijks denkt aan een persoon waar je nog veel om geeft.
Je hebt nooit ruzie gehad met degene, nooit irritaties. Het is geen relatie geweest die je tegenwoordig zo veel ziet.
Het gaat vanzelf wel over,uit het oog uit het hart,het heeft nog een beetje tijd nodig dan weet je niet beter.

Angel..

Citaat van: Himito op 30/11/2004 om 14:02:18
Citaat van: mademoiselle op 30/11/2004 om 13:03:06
Wat doe je als je na bijna vier maanden nog steeds dagelijks denkt aan een persoon waar je nog veel om geeft.
Je hebt nooit ruzie gehad met degene, nooit irritaties. Het is geen relatie geweest die je tegenwoordig zo veel ziet.
Het gaat vanzelf wel over,uit het oog uit het hart,het heeft nog een beetje tijd nodig dan weet je niet beter.
Juist himito dat waren de woorden die zocht!!

mademoiselle

Citaat van: Himito op 30/11/2004 om 14:02:18
Citaat van: mademoiselle op 30/11/2004 om 13:03:06
Wat doe je als je na bijna vier maanden nog steeds dagelijks denkt aan een persoon waar je nog veel om geeft.
Je hebt nooit ruzie gehad met degene, nooit irritaties. Het is geen relatie geweest die je tegenwoordig zo veel ziet.
Het gaat vanzelf wel over,uit het oog uit het hart,het heeft nog een beetje tijd nodig dan weet je niet beter.

Ja het is gewoon even afwachten zo te lezen.

Dora

nee meid..het zal nooit over gaan..zelfs niet als je last krijgt van alzheimer (schrijf je dat zo ::) )...

almoehim, je eerste liefde vergeet je niet..en een bijzonder persoon ook niet...je moet verder gaan met je leven..maar vergeten hoeft niet en kan je niet..

himito

Citaat van: lopende_lach op 30/11/2004 om 14:47:32
nee meid..het zal nooit over gaan..zelfs niet als je last krijgt van alzheimer (schrijf je dat zo ::) )...

almoehim, je eerste liefde vergeet je niet..en een bijzonder persoon ook niet...je moet verder gaan met je leven..maar vergeten hoeft niet en kan je niet..
Kom niet zo romantisch LL,natuurlijk vergeet je dingen niet,maar de liefde is straks weg zoals sneeuw voor de zon.Mits dat je iemand ontmoet die ook leuk en liefdevol is.

Dora

ik haat romantisch..::)

nee schat..die liefde gaat echt niet weg..je kan het dwingen maar het lukt je niet...een bijzonder persoon zal altijd een stuk van je hart bezitten...dit hoeft niet alleen man-vrouw relatie te zijn overgens..maar ook vriendinnen, familieleden enz enz...

je eerste liefde is je grootse liefde..en die zul je niet vergeten...

en ophouden nu met eigenwijs zijn  :P
Citeer
Kom niet zo romantisch LL,natuurlijk vergeet je dingen niet,maar de liefde is straks weg zoals sneeuw voor de zon.Mits dat je iemand ontmoet die ook leuk en liefdevol is.
Citeer

kobeh

Citaat van: Himito op 30/11/2004 om 14:52:41
Citaat van: lopende_lach op 30/11/2004 om 14:47:32
nee meid..het zal nooit over gaan..zelfs niet als je last krijgt van alzheimer (schrijf je dat zo ::) )...

almoehim, je eerste liefde vergeet je niet..en een bijzonder persoon ook niet...je moet verder gaan met je leven..maar vergeten hoeft niet en kan je niet..
Kom niet zo romantisch LL,natuurlijk vergeet je dingen niet,maar de liefde is straks weg zoals sneeuw voor de zon.Mits dat je iemand ontmoet die ook leuk en liefdevol is.
Hierin geef ik jou geen gelijk Himito, uit het oog uit het hart...wanneer je jaren met iemand lief en leed hebt gedeeld, kun je niet verwachten dat (in mijn geval hij)  uit je hart zal verdwijnen...zoiets kan een mens helemaal kapot maken..vergeet dat niet!

himito

Citaat van: lopende_lach op 30/11/2004 om 14:55:12
ik haat romantisch..::)

nee schat..die liefde gaat echt niet weg..je kan het dwingen maar het lukt je niet...een bijzonder persoon zal altijd een stuk van je hart bezitten...dit hoeft niet alleen man-vrouw relatie te zijn overgens..maar ook vriendinnen, familieleden enz enz...

je eerste liefde is je grootse liefde..en die zul je niet vergeten...

en ophouden nu met eigenwijs zijn  :P
Citeer
Kom niet zo romantisch LL,natuurlijk vergeet je dingen niet,maar de liefde is straks weg zoals sneeuw voor de zon.Mits dat je iemand ontmoet die ook leuk en liefdevol is.
Citeer
Als je niet veel gewend was is je eerste liefde meestal de liefde in je leven.Maar zodra dat je weer iemand leert kennen gaat dat wel over,neem dat maar van me aan LL.

Nu jij niet eigenwijs zijn he?

Dora

precies..ik heb er trauma's aan over gehouden..::)...

Dora

hihihihi..ow god jongen...je kent me niet..je zou tama eens moeten vragen..er kunnen de mooieste manneke en zelfs de liefste langs huppelen..maar je kan die ene niet vergeten..nou zeg ik niet dat je constant aan hem denkt ofzo..helemaal niet..maar vergeten ook niet..
Citeer
Citeer
Als je niet veel gewend was is je eerste liefde meestal de liefde in je leven.Maar zodra dat je weer iemand leert kennen gaat dat wel over,neem dat maar van me aan LL.

Nu jij niet eigenwijs zijn he?
Citeer

himito

Citaat van: kobeh op 30/11/2004 om 14:57:36
Citaat van: Himito op 30/11/2004 om 14:52:41
Citaat van: lopende_lach op 30/11/2004 om 14:47:32
nee meid..het zal nooit over gaan..zelfs niet als je last krijgt van alzheimer (schrijf je dat zo ::) )...

almoehim, je eerste liefde vergeet je niet..en een bijzonder persoon ook niet...je moet verder gaan met je leven..maar vergeten hoeft niet en kan je niet..
Kom niet zo romantisch LL,natuurlijk vergeet je dingen niet,maar de liefde is straks weg zoals sneeuw voor de zon.Mits dat je iemand ontmoet die ook leuk en liefdevol is.
Hierin geef ik jou geen gelijk Himito, uit het oog uit het hart...wanneer je jaren met iemand lief en leed hebt gedeeld, kun je niet verwachten dat (in mijn geval hij)  uit je hart zal verdwijnen...zoiets kan een mens helemaal kapot maken..vergeet dat niet!
Het is iets anders dan 4 maanden kobeh!

kobeh

Citaat van: lopende_lach op 30/11/2004 om 14:58:21
precies..ik heb er trauma's aan over gehouden..::)...
volgens mij zien vrouwen dat eerder in dan mannen.

Dora

Citaat van: kobeh op 30/11/2004 om 15:01:12
Citaat van: lopende_lach op 30/11/2004 om 14:58:21
precies..ik heb er trauma's aan over gehouden..::)...
volgens mij zien vrouwen dat eerder in dan mannen.

ja klopt...maar het zijn de mannen die na een tijd inzien dat ze niet meer zonder je kunnen..ki7ki7...

kobeh

Citaat van: Himito op 30/11/2004 om 15:00:23
Citaat van: kobeh op 30/11/2004 om 14:57:36
Citaat van: Himito op 30/11/2004 om 14:52:41
Citaat van: lopende_lach op 30/11/2004 om 14:47:32
nee meid..het zal nooit over gaan..zelfs niet als je last krijgt van alzheimer (schrijf je dat zo ::) )...

almoehim, je eerste liefde vergeet je niet..en een bijzonder persoon ook niet...je moet verder gaan met je leven..maar vergeten hoeft niet en kan je niet..
Kom niet zo romantisch LL,natuurlijk vergeet je dingen niet,maar de liefde is straks weg zoals sneeuw voor de zon.Mits dat je iemand ontmoet die ook leuk en liefdevol is.
Hierin geef ik jou geen gelijk Himito, uit het oog uit het hart...wanneer je jaren met iemand lief en leed hebt gedeeld, kun je niet verwachten dat (in mijn geval hij)  uit je hart zal verdwijnen...zoiets kan een mens helemaal kapot maken..vergeet dat niet!
Het is iets anders dan 4 maanden kobeh!
Natuurlijk kun je jaren niet vergelijken met 4 maanden...maar wij weten allebei niet wat zij hebben meegemaakt in 4 maanden...