Weet iemand wat je kan doen tegen haar uitval?

Gestart door Angel.., 16/11/2004 om 14:50:56

Isefrawen

Citaat van: Numero1 op 18/11/2004 om 17:39:29
Veel vitamines innemen kan ook weleens helpen.

gezien je avatar heb jij weinig last van haaruitval, ook al zou je het hebben, niemand die het ziet...

Trabandou

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 18/11/2004 om 17:42:56
Citaat van: Numero1 op 18/11/2004 om 17:39:29
Veel vitamines innemen kan ook weleens helpen.

gezien je avatar heb jij weinig last van haaruitval, ook al zou je het hebben, niemand die het ziet...

Haha, that's  right!!

Isefrawen

Citaat van: Numero1 op 18/11/2004 om 17:46:30
Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 18/11/2004 om 17:42:56
Citaat van: Numero1 op 18/11/2004 om 17:39:29
Veel vitamines innemen kan ook weleens helpen.

gezien je avatar heb jij weinig last van haaruitval, ook al zou je het hebben, niemand die het ziet...

Haha, that's  right!!

een hoofddoek zorgt ook voor haaruitval...

Trabandou

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 18/11/2004 om 17:48:24
Citaat van: Numero1 op 18/11/2004 om 17:46:30
Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 18/11/2004 om 17:42:56
Citaat van: Numero1 op 18/11/2004 om 17:39:29
Veel vitamines innemen kan ook weleens helpen.

gezien je avatar heb jij weinig last van haaruitval, ook al zou je het hebben, niemand die het ziet...

Haha, that's  right!!

een hoofddoek zorgt ook voor haaruitval...

De mijne is gemoderniseerd, heeft airco...

allasian

Ik wist niet dat het om een vrouw ging.Voor een vrouw lijkt me dat best erg.

IIAwajie3erII

Citaat van: allasian op 18/11/2004 om 18:07:03
Ik wist niet dat het om een vrouw ging.Voor een vrouw lijkt me dat best erg.
tsja wat is er erger zou ik zeggen, geboren worden met een gigantische afwijking ? of leven met een ziekte ? of haaruitval ?
Het punt is dat we gestressed leven en ook nog eens zwaar ongezond eten , en ook een hoofddoek dragen die soms niet goed lucht door laat, en rotzooi gooien in onze haren .


allasian

ewa qa schoonheid is belangrijk,voor al voor vrouwen.

cinderella

Citaat van: IIAwajie3erII op 18/11/2004 om 18:17:59
Citaat van: allasian op 18/11/2004 om 18:07:03
Ik wist niet dat het om een vrouw ging.Voor een vrouw lijkt me dat best erg.
tsja wat is er erger zou ik zeggen, geboren worden met een gigantische afwijking ? of leven met een ziekte ? of haaruitval ?
Het punt is dat we gestressed leven en ook nog eens zwaar ongezond eten , en ook een hoofddoek dragen die soms niet goed lucht door laat, en rotzooi gooien in onze haren .


ja daar zal het ook wel vaak aan liggen.. stress maakt leven echt kapot.... en voor diegene die ene hoofddoek dragen lucht het haar misschien niet buiten maar wel genoeg binnen... maar het kan ook iets zijn dat in de familie zit


rotzooi? ???

cinderella

Citaat van: IIAwajie3erII op 18/11/2004 om 16:55:42
Citaat van: cinderella op 18/11/2004 om 16:07:21
Citaat van: IIAwajie3erII op 16/11/2004 om 20:00:04
Citaat van: Angel.. op 16/11/2004 om 14:50:56
Heb al een tijdje last van haar uitval,wordt er gewoon gek van!!kan iemand me helpen?
Nou mocht je nog een middel willen, dan kan ik je mischien wel een goeie geven .
Ik heb dit product op mn ma uitgeprobeerd in 2002 en mensen, het werkt !
Maar dan moet wel vastgesteld zijn dat er geen onderliggende aandoeningen zijn, en onnodige stress en warme douche te vermijden .
Tevens is ventilatie van groot belang en het vermijden van stoffen die verwerkt zijn in diverse zogenaamde hair food/kleur  producten .
Ik zal je deze via pm sturen als je belangstelling hebt, al moet ik wel even naar de naam zoeken, want echt bekend is het niet .


hey misschien kun je me ook daarover pm-en...

maare.. je krijgt er toch geen zwart haar van eh?
welnee hahaha


ohh ok ik wil namelijk wel mn lichte kleur behouden....:P

DORO

fabbeltje? weet ik ook niet, maar heb gehoort in rif dat je laten likken door een koe.  wat ik wel weet is dat het speeksel vrij komt  ( koe denkt dat zo gaat eten)  bij het likken en deze speeksel bevat wel helzaam stoffen,  zo als enzymen en speciiek antilichamen, speksel werkt ook als buffer in de mond voor inwerkende zure en alkalische stoffen. en voor de rest is het 98% water
dus weilanden in nedreland aan overvloed en het is bovendien veilig en gratis. dan weet je of het een fabbeltje is of niet,   het ken wel kloppen gezien de stoffen die het speeksel bevat,  verder weet ik dat farmasutiche bedrijven jaarlijks 50 miljard dollar besparen door inheems medicatie te  gebruiken (oer recepten)-------> stelen!

cinderella

Citaat van: DORO op 18/11/2004 om 18:41:53
fabbeltje? weet ik ook niet, maar heb gehoort in rif dat je laten likken door een koe.  wat ik wel weet is dat het speeksel vrij komt  ( koe denkt dat zo gaat eten)  bij het likken en deze speeksel bevat wel helzaam stoffen,  zo als enzymen en speciiek antilichamen, speksel werkt ook als buffer in de mond voor inwerkende zure en alkalische stoffen. en voor de rest is het 98% water
dus weilanden in nedreland aan overvloed en het is bovendien veilig en gratis. dan weet je of het een fabbeltje is of niet,   het ken wel kloppen gezien de stoffen die het speeksel bevat,  verder weet ik dat farmasutiche bedrijven jaarlijks 50 miljard dollar besparen door inheems medicatie te  gebruiken (oer recepten)-------> stelen!


ik laat mn haar echt niet door een koe likken!!  ::)
dat heb ik er niet voor over...;)

allasian

Het kan wel kloppen,maar vaak zijn het ook gewoon fabeltjes.

Toen ik klein was gingen we een keer naar Marokko en gelijk de eerste dag dat ik daar was werd ik gestoken door een bij.
Toen zeiden ze dat ik boter over de desbetreffende plaats moest smeren en dat ik me dan moet laten likken door een kat.
Hebben we gedaan,maar het hielp niets.
Totdat die zwelling vanzelf na een paar dagen wegging.

Wasilla tarifest

#27
Gebruik een neutrale shampoo. En een neutrale conditioner.
Verf het haar niet, en na het wassen niet het haar borstelen, want dan is je haar heel kwetsbaar.
Mocht je nog info of zo willen hebben laat het me weten.

Maar ga niet allemaal middeltjes uitproberen, want dat wordt te veel voor je hoofdhuid, en dan kryg je juist meer haar uitval.

(dit is het eerste advies wat we aan de mensen in de kapsalon geven) en dat helpt vaak wel.

Inuit

Citaat van: allasian op 18/11/2004 om 18:47:03
Het kan wel kloppen,maar vaak zijn het ook gewoon fabeltjes.

Toen ik klein was gingen we een keer naar Marokko en gelijk de eerste dag dat ik daar was werd ik gestoken door een bij.
Toen zeiden ze dat ik boter over de desbetreffende plaats moest smeren en dat ik me dan moet laten likken door een kat.
Hebben we gedaan,maar het hielp niets.
Totdat die zwelling vanzelf na een paar dagen wegging.
maar je bent wel gelikt door een kat, dus dat kun je weer mooi op je cv zetten ;-)

cinderella

Citaat van: Wasilla tarifest op 18/11/2004 om 19:32:40
Gebruik een neutrale shampoo. En een neutrale conditioner.
Verf het haar niet, en na het wassen niet het haar borstelen, want dan is je haar heel kwetsbaar.
Mocht je nog info of zo willen hebben laat het me weten.

Maar ga niet allemaal middeltjes uitproberen, want dat wordt te veel voor je hoofdhuid, en dan kryg je juist meer haar uitval.

(dit is het eerste advies wat we aan de mensen in de kapsalon geven) en dat helpt vaak wel.


wat is een neutrale shampoo, kun je daar een vb van geven?

ik kam mn haar altijd nadat ik t gewassen heb... anders wordt het héél vol