Weet iemand wat je kan doen tegen haar uitval?

Gestart door Angel.., 16/11/2004 om 14:50:56

Angel..

Heb al een tijdje last van haar uitval,wordt er gewoon gek van!!kan iemand me helpen?

Isefrawen



bij de dermatoloog (of iets in die trend) speciale gel halen... werkt echt goed!

door je arts laten doorverwijzen!

Sabadilla

Citaat van: Angel.. op 16/11/2004 om 14:50:56
Heb al een tijdje last van haar uitval,wordt er gewoon gek van!!kan iemand me helpen?

Probeer zwarte teer op je haar te smeren, schijnt goed te zijn voor je haren, je haren worden er sterk van. Ik ken vrouwen in alhoceima die dat deden, het stinkt nogal zo een behandeling met teer maar het gaat vooral om de resultaat.

Isefrawen



uuh zwarte teer zorgt ervoor dat je hoofdhuid weinig tot geen zuurstof krijgt... en das nou juist vaak het probleem bij veel vrouwen... schilfers zorgen ervoor dat je hoofdhuid niet kan ademen waardoor het haartje met haarzakje eruit valt...

ik raad je echt aan om naar een arts te gaan en ook je bloed te laten testen...
hoge bloeddruk kan er ook voor zorgen dat je haar uitvalt...

Lezeres

Citaat van: Angel.. op 16/11/2004 om 14:50:56
Heb al een tijdje last van haar uitval,wordt er gewoon gek van!!kan iemand me helpen?


Regelmatig laten knippen, vooral niet verven, en gewoon goed verzorgen af en toe een maskertje of hot oil.
Maar als het echt ernstig is moet je echt even naar de huisarts.

Angel..

Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 16/11/2004 om 14:53:02


bij de dermatoloog (of iets in die trend) speciale gel halen... werkt echt goed!

door je arts laten doorverwijzen!
Dat zal zeker doen,in ieder geval bedankt!Ik had enorm dik haar daar hem ik nu een kwart aan overgehouden echt vresekijk.

Dora

laserbehandeling :).. bij dick advocaat is het een succes :)...

mijn zus kreeg ooit allerlei "magisch" spul van een nicht uit maroc..maar het stinkt enorm..weet niet wat er allemaal in zat..maar na 1 keer gebruiken koos mijn zus voor de haaruitval dan de stank..tja..

en anders helemaal kaalscheren en olijfolie erop smeren..zeggen dat het dan dikker en voller terug groeit :)

IIAwajie3erII

Citaat van: Angel.. op 16/11/2004 om 14:50:56
Heb al een tijdje last van haar uitval,wordt er gewoon gek van!!kan iemand me helpen?
Nou mocht je nog een middel willen, dan kan ik je mischien wel een goeie geven .
Ik heb dit product op mn ma uitgeprobeerd in 2002 en mensen, het werkt !
Maar dan moet wel vastgesteld zijn dat er geen onderliggende aandoeningen zijn, en onnodige stress en warme douche te vermijden .
Tevens is ventilatie van groot belang en het vermijden van stoffen die verwerkt zijn in diverse zogenaamde hair food/kleur  producten .
Ik zal je deze via pm sturen als je belangstelling hebt, al moet ik wel even naar de naam zoeken, want echt bekend is het niet .

cinderella

Citaat van: Angel.. op 16/11/2004 om 15:01:40
Citaat van: baCkdrAfTs_lcf op 16/11/2004 om 14:53:02


bij de dermatoloog (of iets in die trend) speciale gel halen... werkt echt goed!

door je arts laten doorverwijzen!
Dat zal zeker doen,in ieder geval bedankt!Ik had enorm dik haar daar hem ik nu een kwart aan overgehouden echt vresekijk.


ik duss ook!! had vroeger van het hele dikke volle haar en heb nu zelfs minder dan een kwart aan over gehouden... ben er nooit naar de huisarts voor gegaan omdat het ook bij mijn moerder is gebeurt...

cinderella

Citaat van: IIAwajie3erII op 16/11/2004 om 20:00:04
Citaat van: Angel.. op 16/11/2004 om 14:50:56
Heb al een tijdje last van haar uitval,wordt er gewoon gek van!!kan iemand me helpen?
Nou mocht je nog een middel willen, dan kan ik je mischien wel een goeie geven .
Ik heb dit product op mn ma uitgeprobeerd in 2002 en mensen, het werkt !
Maar dan moet wel vastgesteld zijn dat er geen onderliggende aandoeningen zijn, en onnodige stress en warme douche te vermijden .
Tevens is ventilatie van groot belang en het vermijden van stoffen die verwerkt zijn in diverse zogenaamde hair food/kleur  producten .
Ik zal je deze via pm sturen als je belangstelling hebt, al moet ik wel even naar de naam zoeken, want echt bekend is het niet .


hey misschien kun je me ook daarover pm-en...

maare.. je krijgt er toch geen zwart haar van eh?

allasian

haaruitval komt voor een groot gedeelte door de hormoon testosteron.
Elke man produceert testosteron,
Als je lichaam geen testosteron meer aanmaakt dan krijg je langzamerhand vrouwelijke trekjes.
transexuelen doen dit.bijvoorbeeld.

allasian

Er was ook een bepaald middel dat John F kennedy gebruikte,voor 1 of andere reden.
Een neveneffect was een volle gezonde haardoos die zelfs niet wil vergrijzen.
Ik weet niet of het de amfetaminen waren??

IIAwajie3erII

Citaat van: cinderella op 18/11/2004 om 16:07:21
Citaat van: IIAwajie3erII op 16/11/2004 om 20:00:04
Citaat van: Angel.. op 16/11/2004 om 14:50:56
Heb al een tijdje last van haar uitval,wordt er gewoon gek van!!kan iemand me helpen?
Nou mocht je nog een middel willen, dan kan ik je mischien wel een goeie geven .
Ik heb dit product op mn ma uitgeprobeerd in 2002 en mensen, het werkt !
Maar dan moet wel vastgesteld zijn dat er geen onderliggende aandoeningen zijn, en onnodige stress en warme douche te vermijden .
Tevens is ventilatie van groot belang en het vermijden van stoffen die verwerkt zijn in diverse zogenaamde hair food/kleur  producten .
Ik zal je deze via pm sturen als je belangstelling hebt, al moet ik wel even naar de naam zoeken, want echt bekend is het niet .


hey misschien kun je me ook daarover pm-en...

maare.. je krijgt er toch geen zwart haar van eh?
welnee hahaha

IIAwajie3erII

Citaat van: allasian op 18/11/2004 om 16:38:33
Er was ook een bepaald middel dat John F kennedy gebruikte,voor 1 of andere reden.
Een neveneffect was een volle gezonde haardoos die zelfs niet wil vergrijzen.
Ik weet niet of het de amfetaminen waren??
Nou naar mijn weten was dat middeltje bedoeld als antibiotica tegen een lever aandoening, maar welke idd een reeks aan neven effecten heeft/kan hebben .
Maar naast de gewone hormonale haaruitval, waar soms een soort van hormonen (Beta-blokker) tegen word gebruik, zijn er vele andere vormen van haaruitval die niet direkt iets met de stofwisseling (endocriene) te maken hebben .
Meer gebeurd het door vitamine-gebrek, onjuiste voeding,beweging, etc etc etc .
Bovendien zijn er een aantal extracten ter ondersteuning, in comb kunnen deze heel goed werken .
Echter reageerd ieder mens anders dan de ander.

Trabandou

Veel vitamines innemen kan ook weleens helpen.