rode tekchita maat XL 130 euro

Gestart door faissal, 10/11/2004 om 23:03:54

Isefrawen

Citaat van: lopende_lach op 11/11/2004 om 12:40:48
Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 12:35:49


als het al een moeilijke centjesfreak is kan je beter wat voor de baby kopen... wat zij aanheeft is niet echt belangrijk bij een geboortefeest... het is zielig wanneer die baby nog niet eens een badje heeft...

volgens mij heeft hij uit een markt een hele set gehaald..als het goed is...maar misschien heb je wel gelijk..alhoewel ik denk dat hij meer geld zou uitgeven aan de baby dan aan zijn vrouw...

op een markt iets voor de baby kopen???? die mensen in Gouda zijn echt erg...

Dora

o god ja inderdaad..mijn zus heeft ook een mouw verbrand..was echt zonde..en het was de eerste keer dat z'm aan had..zij heeft gelukkig een man die erom kan lachen..maar goed, kwaliteit is niet altijd even super inderdaad met name als je in de zomer je taksita's laat naaien..ze hebben meer tijd voor je als je in deze maanden gaat.

jonas >> sommige mannen zijn een ramp..

mouslati

Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 12:35:49


als het al een moeilijke centjesfreak is kan je beter wat voor de baby kopen... wat zij aanheeft is niet echt belangrijk bij een geboortefeest... het is zielig wanneer die baby nog niet eens een badje heeft...
Nee hoor ik zou gewoon iets voor je nicht kopen, die heeft het harder nodig. Natuurlijk is het belangrijk hoe je er uit ziet op je geboortefeest. Het maakt de baby niet uit of hij nou baddert in een bad of in een emmer.

Isefrawen

Citaat van: mouslati op 11/11/2004 om 12:56:56
Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 12:35:49


als het al een moeilijke centjesfreak is kan je beter wat voor de baby kopen... wat zij aanheeft is niet echt belangrijk bij een geboortefeest... het is zielig wanneer die baby nog niet eens een badje heeft...
Nee hoor ik zou gewoon iets voor je nicht kopen, die heeft het harder nodig. Natuurlijk is het belangrijk hoe je er uit ziet op je geboortefeest. Het maakt de baby niet uit of hij nou baddert in een bad of in een emmer.

DIT IS SCHANDALIG!!!! IK ZOU HET KIND GELIJK WEGHALEN ALS ZE HEM IN EEN EMMER STOPPEN!!!! IK TEKEN BEZWAAR!!!!!!! achterlijkheid!! een baby weegt niet minder dan een takshita!!!!

Isefrawen



echt en dan vinden ze het raar wanneer ze zeggen dat het een achterlijke cultuur is...

mouslati

Doe niet zo dramatisch, baby's vinden het in een emmer (tummie tub) veel prettiger dan in een groot bad. Het schijnt toch te massaal voor zo'n klein ding te zijn. Terwijl ze in de emmer lekker in elkaar gepropt heerlijk vinden. Ik spreek uit ervaring denk ik want ik heb 3 kinderen in de emmer gehad. En ik geloof niet dat ze daar trauma's aan hebben over gehouden

mouslati

Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 13:00:29


echt en dan vinden ze het raar wanneer ze zeggen dat het een achterlijke cultuur is...
Nederlanders gebuiken de tummie tub (emmer) nog het meest. Zelfs in ziekenhuizen gebruiken ze die dingen.

Isefrawen

Citaat van: mouslati op 11/11/2004 om 13:01:35
Doe niet zo dramatisch, baby's vinden het in een emmer (tummie tub) veel prettiger dan in een groot bad. Het schijnt toch te massaal voor zo'n klein ding te zijn. Terwijl ze in de emmer lekker in elkaar gepropt heerlijk vinden. Ik spreek uit ervaring denk ik want ik heb 3 kinderen in de emmer gehad. En ik geloof niet dat ze daar trauma's aan hebben over gehouden

je hebt speciale babybadjes a mivrouw, en jij baadt je kinderen in een emmer!!! dit is echt erg gewoon... een badje van 80 cm kost nog niet eens 50 euro... niet te geloven zeg!

Isefrawen

Citaat van: mouslati op 11/11/2004 om 13:03:02
Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 13:00:29


echt en dan vinden ze het raar wanneer ze zeggen dat het een achterlijke cultuur is...
Nederlanders gebuiken de tummie tub (emmer) nog het meest. Zelfs in ziekenhuizen gebruiken ze die dingen.

nou uhm sorry hoor, ik heb nog nooit babies in een emmer gezien...

wat een geëmmer zeg :(  echt schandalig gewoon!

mouslati

Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 13:03:45
Citaat van: mouslati op 11/11/2004 om 13:01:35
Doe niet zo dramatisch, baby's vinden het in een emmer (tummie tub) veel prettiger dan in een groot bad. Het schijnt toch te massaal voor zo'n klein ding te zijn. Terwijl ze in de emmer lekker in elkaar gepropt heerlijk vinden. Ik spreek uit ervaring denk ik want ik heb 3 kinderen in de emmer gehad. En ik geloof niet dat ze daar trauma's aan hebben over gehouden

je hebt speciale babybadjes a mivrouw, en jij baadt je kinderen in een emmer!!! dit is echt erg gewoon... een badje van 80 cm kost nog niet eens 50 euro... niet te geloven zeg!

Stel je niet aan natuurlijk heb ik een baby bad, maar zolang ze baby zijn gaan ze daar niet in. Zo'n tummy tub is veel fijner voor baby's. Ik weet niet of je kinderen hebt of dat ze nog komen (of niet) maar probeer het een keer en dan praten we er nog eens over.

Isefrawen

Citaat van: mouslati op 11/11/2004 om 13:06:18
Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 13:03:45
Citaat van: mouslati op 11/11/2004 om 13:01:35
Doe niet zo dramatisch, baby's vinden het in een emmer (tummie tub) veel prettiger dan in een groot bad. Het schijnt toch te massaal voor zo'n klein ding te zijn. Terwijl ze in de emmer lekker in elkaar gepropt heerlijk vinden. Ik spreek uit ervaring denk ik want ik heb 3 kinderen in de emmer gehad. En ik geloof niet dat ze daar trauma's aan hebben over gehouden

je hebt speciale babybadjes a mivrouw, en jij baadt je kinderen in een emmer!!! dit is echt erg gewoon... een badje van 80 cm kost nog niet eens 50 euro... niet te geloven zeg!

Stel je niet aan natuurlijk heb ik een baby bad, maar zolang ze baby zijn gaan ze daar niet in. Zo'n tummy tub is veel fijner voor baby's. Ik weet niet of je kinderen hebt of dat ze nog komen (of niet) maar probeer het een keer en dan praten we er nog eens over.

ik heb een zoontje van bijna 10 maanden... en hij gaat er al sinds zijn geboorte in... zelfs in het ziekenhuis hadden ze gewoon badjes, niks emmers!! dit is te erg voro woorden zeg... ik zie het al voor me... een kindje in een emmer, wij stoppen vieze borden in emmers!! geen babies...

Dora

wat een gezeur zeg...nogmaals ik denk dat die manneke zijn kind wel gaat verwennen hoor...het is de vrouw die vele wensen bij wensen moet laten..

Isefrawen

Citaat van: lopende_lach op 11/11/2004 om 13:11:56
wat een gezeur zeg...nogmaals ik denk dat die manneke zijn kind wel gaat verwennen hoor...het is de vrouw die vele wensen bij wensen moet laten..

en jij moet je mond houden, het is allemaal jouw schuld! met je takshita's!

mouslati

Bij emmer moet je natuurlijk niet denken dat het gaat om die kleine prutemmertjes. Een tummy tub is vrij groot voor een emmer, en mijn kinderen moesten steeds een poosje in het ziekenhuis blijven vanwege wat medische problemen, en daar werd veelvuldig gebruik gemaakt van de tummy tub. Ik was er zelfs zo enthousiast over dat ik 'm zelf ook heb aangeschaft. Schandalig of niet, mijn kinderen vonden het heerlijk, en ik erg praktisch

Isefrawen

Citaat van: mouslati op 11/11/2004 om 13:14:03
Bij emmer moet je natuurlijk niet denken dat het gaat om die kleine prutemmertjes. Een tummy tub is vrij groot voor een emmer, en mijn kinderen moesten steeds een poosje in het ziekenhuis blijven vanwege wat medische problemen, en daar werd veelvuldig gebruik gemaakt van de tummy tub. Ik was er zelfs zo enthousiast over dat ik 'm zelf ook heb aangeschaft. Schandalig of niet, mijn kinderen vonden het heerlijk, en ik erg praktisch

tot welke leeftijd kun je ze dan gebruiken?