rode tekchita maat XL 130 euro

Gestart door faissal, 10/11/2004 om 23:03:54

faissal

geef deze tekchita aan jou moeder cadeau met suikerfeest.


Dora

is dit niet een zelfde soort als die grijze??..heb een nicht die binnenkort gaat bevallen..is wel leuk om ook wat voor haar te halen..

voor 80 neem ik m :)...(de verzendskosten haal ik namelijk weg nu ik m zelf wel kom ophalen..)...

Isefrawen



wat een dikkerdje ben jij zeg... XL voor die gewaden die al heel groot zijn...

80 euro ben je gek ofzo??

dat ding is niet meer waard dan 50 euro... je zou hem nog 10 euro erbij voor de moeite kunnen geven... 60 euro mooie prijs... 

Isefrawen


Dora

is voor mijn nicht JOH...:-[

60???...ik denk dat ik jou vaker mee vraag voor onderhandelingen..

Dora

maroc XL klopt niet met de westerse..

Isefrawen



ook nog in maroc genaaid... hmmm je kan beter iets moois geven dat in de babykamer past... wat moet ze nou met takshita die ze misschien 1 keer gaat dragen...

Isefrawen



oh ja, die ze maar 1 keer kan dragen...

kan ikb eter zeggen

Dora

#8
ze heeft een man die nogal zijn handjes vastklampt aan zijn centjes..dus d8 is wel leuk voor der..kan ze die aandoen op de geboortefeest van haar kindje..

maar geen goed idee??

Isefrawen



als het al een moeilijke centjesfreak is kan je beter wat voor de baby kopen... wat zij aanheeft is niet echt belangrijk bij een geboortefeest... het is zielig wanneer die baby nog niet eens een badje heeft...

Dora

Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 12:34:02


oh ja, die ze maar 1 keer kan dragen...

kan ikb eter zeggen

hoezo??

Isefrawen

Citaat van: lopende_lach op 11/11/2004 om 12:36:15
Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 12:34:02


oh ja, die ze maar 1 keer kan dragen...

kan ikb eter zeggen

hoezo??


deze takshita's worden uit duitsland heel goedkoop geimporteerd, kwaliteit is belabberd!

Dora

Citaat van: Sma3enda op 11/11/2004 om 12:35:49


als het al een moeilijke centjesfreak is kan je beter wat voor de baby kopen... wat zij aanheeft is niet echt belangrijk bij een geboortefeest... het is zielig wanneer die baby nog niet eens een badje heeft...

volgens mij heeft hij uit een markt een hele set gehaald..als het goed is...maar misschien heb je wel gelijk..alhoewel ik denk dat hij meer geld zou uitgeven aan de baby dan aan zijn vrouw...

mouslati


deze takshita's worden uit duitsland heel goedkoop geimporteerd, kwaliteit is belabberd!
Citeer

Was ik bijna overstag om er 1 te kopen, help je me weer uit de droom

Isefrawen

Citaat van: mouslati op 11/11/2004 om 12:40:59

deze takshita's worden uit duitsland heel goedkoop geimporteerd, kwaliteit is belabberd!
Citeer

Was ik bijna overstag om er 1 te kopen, help je me weer uit de droom

kan het weten want mijn vrouw heeft er ook een paar gekocht van iemand die eerst zei dat ze regelrecht uit maroc komen, na 1 keer dragen waren er maar liefst 11 draadjes los... en de stof vliegt heel snel in brand, heel gevaarlijk bij een marokkanen feestje... je weet waar vaak de vrouwen aanwezig zijn, bij het fornuis inderdaad...

die man gaf het ook toe... en ik vermoed dat deze takshita's uit de zelfde kanalen worden ingevoerd... de prijzen en uiterlijk zijn precies hetzelfde asl wat die man toendertijd vroeg... meerdere mensen zijn bij hem wezen klagen...  maar misschien dat onze faicel het een en ander kan verklaren...

beste adresje is in utrecht op de Croeselaan...