Hoofdmenu

Eerlijk zijn over de scheiding?

Gestart door sjokran, 10/11/2004 om 16:24:40

IIAwajie3erII

Citaat van: lopende_lach op 16/11/2004 om 19:40:26
ik geloof niet zo in de wetenschap en al die mooie theorien dat de mensheid zal uitsterven...

daarnaast het feit dat meiden minder kinderen willen kunnen ook tot cijfers lijden dat er minder meisjes op aarde worden gebracht..toch?????

maar goed..hoe ver is de wetenschap met clonen??..
Nou je zou gelijk hebben als de verhoudingen in het aantal meisjes/jongens, minder verschilden.   
Het is een feit welke geconstateerd is over de hele wereld, dat de meeste gezinnen een meerderheid aan het vrouwelijke geslacht kent .
M.a.w als de vrouw zich nog verder zou beperken zoals je stelt, dan zouden de verhoudingen er niet mee veranderd worden .
En het is niet alleen de vrouw aan te rekenen dat er sprake is van zorgwekkende afname van het mannelijke geslacht .
Het is meer de man dan de vrouw aan te rekenen, echter is de conclusie dat het uiteindelijk fatale gevolgen zal hebben gezien het huidige tempo .
Wat betreft het clone program, deze wordt zeer beperkt door mensen die vrezen voor misbruik, en om ethische redenen .
Echter is klonen alles behalve ongevaarlijk, en men houd rekening met een kweek van reeks kwalen welke nog gevaarlijker en nadeliger zouden kunnen zijn, dan het beoogde voordeel .
Maar de beperkingen spelen velen parten, daar het bij vele wetten over al ter wereld verboden is

Chatt zie arif

Het is geen schande om een gescheiden vrouw te zijn,er zijn helaas mannen die niet weten wat een huwelijk inhoudt en hetzelfde geldt voor vrouwen.Ik vind dat je niet meteen moet roepen dat je een gescheiden vrouw bent,pas als je er zeker van bent dat het iets zou kunnen worden is het denk ik raadzaam om het te vertellen.Als de persoon zich echt tot je aangetrokken voelt zal dat over het algemeen geen problemen geven.

veel succes toegewenst!

Dora

dank awaycher voor je uitleg :)...

faya

Citaat van: sjokran op 10/11/2004 om 16:24:40
Hallo! Ik ben een jonge meid en ben weg bij mijn man. We zijn bezig met de scheiding. Ik heb veel ellende meegemaakt met die man en wil nu weer verder met mijn leven.
Ik heb even een vraag aan de heren.
Vinden jullie dat een vrouw bij de eerste ontmoeting met een man moet vertellen dat ze gescheiden is? Stel je voor ik ontmoet iemand op internet, zou ik dan meteen moeten vertellen dat ik een gescheiden vrouw ben. Of zeggen jullie dat is prive dat hoef je niet meteen te vertellen en kan de tweede of derde afspraak ook, zodat een man ook begrip kan opbrengen en jou eerst beter kan leren kennen voordat hij een oordeel velt?


Salaam,

Als het serieus is en je wilt opnieuw trouwen of je het nou zegt of niet hij komt er toch achter. Als het maar een soort tiener vriendje is......wat heeft hij aan die informatie?

snap je?