Marokkanen!!!

Gestart door Amazigh1981, 18/10/2004 om 22:28:36

Wasilla tarifest

Citaat van: Riffia_16 op 06/11/2004 om 23:13:54
Citaat van: Wasilla tarifest op 05/11/2004 om 23:17:58
Citaat van: Riffia_16 op 05/11/2004 om 09:36:36
Citaat van: Wasilla tarifest op 05/11/2004 om 00:04:41
Citaat van: Tamza op 05/11/2004 om 00:03:32
Wassilla 16 jaar?

Was je 2 jaar geleden ook al niet 16 jaar?


Me is byna 19
maar het gaat om riffia 16, die alleen maar hahahaha wajoooo 3la berbers kan plaatsen

owww jehmeh.. voel je je aangesproken ofzo? tarr gem.. ik vind het alleen grappig.. tarrrrrr

Hey ff dimmen ja. Pas je taalgebruik aan okay?
Ik ben niet je vriendinnetje of wat dan ook!
Ik zeg het je 1x ff dimmen


mijn god zeg.. wat een mongolen hieroo

Mongolen zyn ook mensen, daar moet jy als klein kleutertje niet mee gaan spotten!!!!
Jy zegt dat je hier komt voor de amazigh indentiteit, maar heb je nog nooit op zo'n topic serieus zien reageren!
En wil je toch lol maken en steeds berichten als hahahah wajoo 3la berbers willen posten ga dan aub terug naar marokko.nl

nikki

Sorry maar ik kan me niet inhouden ik moet hier op reageren;

-mijn zusje is 2maal aangerand door een groepje marrokanen
-mijn vriendin is 1 keer aangerand door een marrokaan
-mijn mongloide nichtje is verkracht door +-7 marrokanen
-ik ben beroofd door 3 marrokanen

verder tel ik voor het gemak al de verbale verkrachting
(vieze ****, vieze ****) maar niet mee.


Ik probeer nog steeds de marrokanen niet als een grote groep klotelui te zien ; maar het word me zo moeilijk gemaakt.
Turken? nooit problemen mee gehad
Chinezen? pfff Antillianen? ook nog nooit last van gehad.
Welke willekeurige allochtoon danook? nog nooit echt last van gehad.
behalve dan die........ juist ja


Overdryven is ook een vak
En leer aub hoe je marokkanen moet schryven.

Voorbeeld voor jou:  M A R O K K A N E N! Okay nu jy





Overdreef ik maar, gevoelloze goedprater...

Sa3ieD

EFFE dimmen wassila_tarifect, je reacties zijn van dermate lage kwaliteit en bovendien is het volgens de regels niet toegestaan om op de  persoon gerichte discussies te voeren, dus KAPPEN nou.

Wasilla tarifest

Citaat van: Sa3ieD op 08/11/2004 om 01:20:23
EFFE dimmen wassila_tarifect, je reacties zijn van dermate lage kwaliteit en bovendien is het volgens de regels niet toegestaan om op de  persoon gerichte discussies te voeren, dus KAPPEN nou.

Nou dan verwyder je me maar. Het is by jouw toch nooit goed wat ik zeg. En ik heb vaak genoeg reacties geplaatst die zeker wel de moeite waard waren. maar sinds die ene keer dat we een woordwisseling kregen via msn reageer je zo op my. Nou als het zo moet dan hoeft het voor my niet. Verwyder me of laat me gewoon met rust!

Amazigh1981

Citaat van: Wasilla tarifest op 08/11/2004 om 21:49:10
Citaat van: Sa3ieD op 08/11/2004 om 01:20:23
EFFE dimmen wassila_tarifect, je reacties zijn van dermate lage kwaliteit en bovendien is het volgens de regels niet toegestaan om op de  persoon gerichte discussies te voeren, dus KAPPEN nou.

Nou dan verwyder je me maar. Het is by jouw toch nooit goed wat ik zeg. En ik heb vaak genoeg reacties geplaatst die zeker wel de moeite waard waren. maar sinds die ene keer dat we een woordwisseling kregen via msn reageer je zo op my. Nou als het zo moet dan hoeft het voor my niet. Verwyder me of laat me gewoon met rust!

Ga zo door wassila! Je verwoordt mijn meningen ook! Beter kan niet!

Trabandou

Ya iwthen chra ???

Sa3ieD

Citaat van: Wasilla tarifest op 08/11/2004 om 21:49:10
Nou dan verwyder je me maar. Het is by jouw toch nooit goed wat ik zeg. En ik heb vaak genoeg reacties geplaatst die zeker wel de moeite waard waren. maar sinds die ene keer dat we een woordwisseling kregen via msn reageer je zo op my. Nou als het zo moet dan hoeft het voor my niet. Verwyder me of laat me gewoon met rust!
Dramaqueen numero uno. Tissue erbij of kun je ook zonder tranen acteren? Ik reageer heel weinig op topics op dit forum, al een hele poos dus ik weet niet hoe jij erop komt dat ik altijd zo op je reageer? Als ik echt de pik op je had lieve schat en geen leven zou hebben dan had ik je al na je eerste week hier op het forum weg gepest.

Lieve schat, ik heb je al 2 jaar niet op msn, maar dat even ter zijde. Je moet riffia_16 gewoon niet lastig vallen, als je iets persoonlijks tegen haar hebt vecht het dan aub prive uit of zo. Jij hebt gewoon pech dat ik hier toevallig keek en die debiele reacties van je zag op riffia_16. Deze site is voor alle imazighen, dus ga niet tegen mensen zeggen dat ze maar op moeten rotten naar een andere site. Ze heeft niet eens iets slechts gezegd, zoals al eerder gezegd is, ze is maar 16, toen zei ik ook genoeg domme dingen in de ogen van mensen die meer wisten, maar daar zijn we hier voor om te leren dus probeer haar die kans niet te ontnemen.

Sa3ieD

Citaat van: Amazigh1981 op 08/11/2004 om 22:20:56
Citaat van: Wasilla tarifest op 08/11/2004 om 21:49:10
Citaat van: Sa3ieD op 08/11/2004 om 01:20:23
EFFE dimmen wassila_tarifect, je reacties zijn van dermate lage kwaliteit en bovendien is het volgens de regels niet toegestaan om op de  persoon gerichte discussies te voeren, dus KAPPEN nou.

Nou dan verwyder je me maar. Het is by jouw toch nooit goed wat ik zeg. En ik heb vaak genoeg reacties geplaatst die zeker wel de moeite waard waren. maar sinds die ene keer dat we een woordwisseling kregen via msn reageer je zo op my. Nou als het zo moet dan hoeft het voor my niet. Verwyder me of laat me gewoon met rust!

Ga zo door wassila! Je verwoordt mijn meningen ook! Beter kan niet!

Als je meisjes wilt oppikken open er dan een onderwerp voor aub, kom je hier niet bemoeien met zaken die jou niet aangaan.

Amazigh1981

Citaat van: Sa3ieD op 09/11/2004 om 01:38:02
Citaat van: Amazigh1981 op 08/11/2004 om 22:20:56
Citaat van: Wasilla tarifest op 08/11/2004 om 21:49:10
Citaat van: Sa3ieD op 08/11/2004 om 01:20:23
EFFE dimmen wassila_tarifect, je reacties zijn van dermate lage kwaliteit en bovendien is het volgens de regels niet toegestaan om op de  persoon gerichte discussies te voeren, dus KAPPEN nou.

Nou dan verwyder je me maar. Het is by jouw toch nooit goed wat ik zeg. En ik heb vaak genoeg reacties geplaatst die zeker wel de moeite waard waren. maar sinds die ene keer dat we een woordwisseling kregen via msn reageer je zo op my. Nou als het zo moet dan hoeft het voor my niet. Verwyder me of laat me gewoon met rust!

Ga zo door wassila! Je verwoordt mijn meningen ook! Beter kan niet!

Als je meisjes wilt oppikken open er dan een onderwerp voor aub, kom je hier niet bemoeien met zaken die jou niet aangaan.

Lange tenen yek?

elidrissi

salam alikoem iedereen is hier bijna afkomstig van marokko.
waar kom je uit maghreb meid?

baslama

miss elidrissi

MBTiza

Citaat van: elidrissi op 02/12/2004 om 14:08:07
salam alikoem iedereen is hier bijna afkomstig van marokko.
waar kom je uit maghreb meid?

baslama

miss elidrissi


hoe oud jij ben?

elidrissi

salam alikoem

ik ben bijna 17 jaar en jij?

baslama

miss elidrissi

MBTiza

ik ben 12 en doe donald duck na...beghebehgehbehbh

elidrissi

oh wat leuk voor je kan je ook mickey na doen hahahahaha

abdel1