Hoofdmenu

Oude bruiloft

Gestart door MBTiza, 11/10/2004 om 21:37:16

Dora

ow....jij kwam uit de buurt van rdam he...we rijden het stukje naar zijn huis wel met paardke...owww..kan niet w8en...

ga t meteen vanavond vertellen...

ben jij mijn bruidsmeisje???...niet in klompen aub..dat maakt teveel lawaai...

tijdelijk

Ik heb geen klompen. Wel groene rubber sloffen (echte Gammababe ben ik) en bulga.

Maar de slag om de arm zijn dus mijn financien.
Daarom log ik nu uit. Verder aan de scriptie, hoe eerder dat collegegeld niet meer betaald hoeft hoe eerder mijn merrie terug komt.

Wens me doorzettingsvermogen!

Dora

*L_L zuigt alle doorzettingvermogen uit de mens en zend het naar je toe*..

may the Lord bless jou my child..

spreek je gauw :)....

tijdelijk

Och hemel, vanavond in het NOS-journaal het dramatische verhaal van een leeg lichaam dat op een Utrechtse straat werd gevonden. Aanvankelijk was gedacht dat het om een leeggelopen opblaaspop ging. Verdere details ontbreken.
De Nederlandse UFO-vereniging zegt niet verbaasd te zijn en meer gevallen te verwachten, maar de stichting Scepsis heeft voor deze uitspraak slechts hoon als reactie.

This concludes our broadcast day.

En bedankt!

Dora

*L_L rent weg*.....

Timessi_Sadu_Rum

Owh.. Wat leuk om die oude foto's te zien.
Ik heb ze gelijk aan mijn moeder laten zien.
Zij is zelf ook zo getrouwd alleen had ik er nooit echt een beeld bij. Nadat mijn moeder die foto's had gezien kwamen alle  herrineringen naar boven.. Ik vind het echt heel mooi. Jammer dat het tegenwoordig niet  meer zo gaat.

qaqrieuw

Citaat van: MBTiziAzza op 11/10/2004 om 21:47:52
minister tijdens cabinet van abd krim pajarito, punto ook wel genoemd, Azarkan minister van Buitenlandse zaken gestorven in Tanger



sjooo, wat kijkt deze man zwaar chagrijnig

qaqrieuw

Citaat van: MBTiziAzza op 11/10/2004 om 21:37:16
Bruiloft van Aith Turirth, Aith Wayagher in 1953


vond ik altijd mooi om te zien
dat bestaat helaas niet meer

algoufominalaah

het beste  trouwfeest  is als je het  met soenna van proefeet mohamed  v.z.m.h.   

Idir

Citaat van: algoufominalaah op 01/02/2005 om 19:29:42
het beste  trouwfeest  is als je het  met soenna van proefeet mohamed  v.z.m.h.   

Dat is jou mening!

Rwezna


;D

leuke foto's

Bruiloften uit die tijd vind ik heel mooi, ik heb leuke bruiloften meegemaakt in arif, maar geeneen waarbij de bruid en bruidegom te paard of ezel naar huis gingen,
t is nu een beetje uit de tijd zal wel, ik zou t wel mooi vinden om te zien maar om zelf op een paard te gaan zitten op mn trouwdag ;D



Roukaya

Mijn ouders zijn ook zo getrouwd. ik heb de foto's gezien en ik moet zeggen dat wij dat nu nog steeds doen maar dan in het dorp in de stad niet. Maar ik ga ook zo trouwen inshallah. mijn moeder heeft nog al haar kleren die ze droeg op haar bruiloft en heb ze gezien in die bruidschat kist. Ze zijn echt heel mooi :)) ik ga op de oudewetse manier trouwen en op de islamitische manier dus geen muziek tijdens mijn bruiloft

MBTiza

Citaat van: Roukaya op 03/03/2005 om 13:41:52
Mijn ouders zijn ook zo getrouwd. ik heb de foto's gezien en ik moet zeggen dat wij dat nu nog steeds doen maar dan in het dorp in de stad niet. Maar ik ga ook zo trouwen inshallah. mijn moeder heeft nog al haar kleren die ze droeg op haar bruiloft en heb ze gezien in die bruidschat kist. Ze zijn echt heel mooi :)) ik ga op de oudewetse manier trouwen en op de islamitische manier dus geen muziek tijdens mijn bruiloft

pfffffffff islamitische..wel anasheed...want andere muziek doodt het hart zeghma...

Dora

Citaat van: Roukaya op 03/03/2005 om 13:41:52
Mijn ouders zijn ook zo getrouwd. ik heb de foto's gezien en ik moet zeggen dat wij dat nu nog steeds doen maar dan in het dorp in de stad niet. Maar ik ga ook zo trouwen inshallah. mijn moeder heeft nog al haar kleren die ze droeg op haar bruiloft en heb ze gezien in die bruidschat kist. Ze zijn echt heel mooi :)) ik ga op de oudewetse manier trouwen en op de islamitische manier dus geen muziek tijdens mijn bruiloft

uhhm..de ouderwetse manier is JUIST met muziek...het zijn de invloeden uit het oosten die tegenwoordig muziek voor "haram" bestempelen...

IIAwaryagherII

Citaat van: L_L op 03/03/2005 om 18:56:26
Citaat van: Roukaya op 03/03/2005 om 13:41:52
Mijn ouders zijn ook zo getrouwd. ik heb de foto's gezien en ik moet zeggen dat wij dat nu nog steeds doen maar dan in het dorp in de stad niet. Maar ik ga ook zo trouwen inshallah. mijn moeder heeft nog al haar kleren die ze droeg op haar bruiloft en heb ze gezien in die bruidschat kist. Ze zijn echt heel mooi :)) ik ga op de oudewetse manier trouwen en op de islamitische manier dus geen muziek tijdens mijn bruiloft

uhhm..de ouderwetse manier is JUIST met muziek...het zijn de invloeden uit het oosten die tegenwoordig muziek voor "haram" bestempelen...
Muziek is alles behalve harram, ga niet in zee met die extremisten dwazen.
Muziek en vooral de adzjoen en temzja en iezren hmmm heerlijk bij een tradionele trouwfeest.
Damn een gemis tegenwoordig!