De Marokkaanse Jongens van Tegenwoordig....

Gestart door tamezjant, 11/10/2004 om 20:56:01

Lâle

Citaat van: boe op 19/10/2004 om 14:58:35
Oke, ze doen stoer, ze rijden bmw`s. Maar als het niet werkt waarom zouden ze het dan doen?? Ik zeg dat het van beide kanten komt. Jongens die stoer doen, en meisjes die daarop ingaan...

Toevallig rijdt mijn huidige vriend in een bmw, en toevallig is dat mijn lievelingsauto, maar dat is toch echt niet de reden dat ik voor hem ga! Om te bewijzen: toen ik hem leerde kennen had ie alleen nog maar een fiets :D

Dora


Citeer
Als je op de persoon afgaat en men gaat van elkaar houden om samen een toekomst op te bouwen,komt die mooie auto vanzelf wel!
Citeer
denk dat het meer aan het inkomen ligt dan of je van elkaar houdt..toch??

himito

Citaat van: lopende_lach op 19/10/2004 om 16:47:43

Citeer
Als je op de persoon afgaat en men gaat van elkaar houden om samen een toekomst op te bouwen,komt die mooie auto vanzelf wel!
Citeer
denk dat het meer aan het inkomen ligt dan of je van elkaar houdt..toch??
Ik wilde net naar huis gaan maar daar zeg je weer wat!
Mijn vrouw en ik hebben elkaar leren kennen door een ongeluk van beiden kanten.(zij een aanrijding ,ik een knieblessure)Ik had toen een oud mazda'tje waar alleen een radio in zat nog niet eens een cassettespeler.Nu hebben we een mooie grote auto(helemaal niet belangrijk)Het gaat zich echt om de liefde en nergens anders om!Ik had zelfs schulden ipv te goeden.Elhamdoelilah als je Allahs weg volgt komt alles vanzelf!

Dora

dat is nou romantiek van het hoogte plank..super...

ik val alleen op arme losers :(....ik heb een simpele hart..tfoee

himito

Citaat van: lopende_lach op 19/10/2004 om 16:55:46
dat is nou romantiek van het hoogte plank..super...

ik val alleen op arme losers :(....ik heb een simpele hart..tfoee
Wat heet simpel,de normale jongens zijn meestal de beste om een toekomst mee op te bouwen.

Voor straks eet smakelijk allemaal (ook bidden niet alleen eten)en tot laters! Himito.

metalsia_tahorresjt

Citaat van: lopende_lach op 19/10/2004 om 16:55:46
dat is nou romantiek van het hoogte plank..super...

ik val alleen op arme losers :(....ik heb een simpele hart..tfoee

nou niet alleen arme losers toch?  ;-)

Dora

als ze geen geld hebben hebben ze kennis > hebben ze geen kennis dan hebben ze geld...oefff....dus ja..val alleen op arme losers..op kennis en anders financieel gebied...


tijdelijk

Ja, werkende hersens zijn inderdaad aantrekkelijk in een man.

Niet als ze ernaast liggen.

Dora

mocht er iemand een all-in pakket hebben..geef me een sein..

tijdelijk

Haha, een lieverd met adequate hersens IN zijn hoofd? Ja die heb ik op voorraad maar ik hou hem maar even voor mezelf als je het niet erg vindt.


Dora


tijdelijk

mm ja, erg he? En dat met Ramadan, helemaal niet delen.

Maar ik hou mijn ogen open voor je!

Dora

dat maakt het egoisme weer helemaal acceptabel :)

Lâle

Citaat van: lopende_lach op 19/10/2004 om 17:14:02
mocht er iemand een all-in pakket hebben..geef me een sein..

Heb ik gister al verteld :D Niet alleen hersens, geld, maar nog meer ook!! Maar afblijven, it's mine!! ;)

boe

Citaat van: Madelein op 19/10/2004 om 16:47:00
Citaat van: boe op 19/10/2004 om 14:58:35
Oke, ze doen stoer, ze rijden bmw`s. Maar als het niet werkt waarom zouden ze het dan doen?? Ik zeg dat het van beide kanten komt. Jongens die stoer doen, en meisjes die daarop ingaan...

Toevallig rijdt mijn huidige vriend in een bmw, en toevallig is dat mijn lievelingsauto, maar dat is toch echt niet de reden dat ik voor hem ga! Om te bewijzen: toen ik hem leerde kennen had ie alleen nog maar een fiets :D

Heb je ooit wel eens gehoord van een 'voorbeeld'?