Waar kom je een volle amazigh meisje tegen ?

Gestart door bentayeb, 05/10/2004 om 18:33:13

mouslati

Ik zie me zelf al balanceren op die skeelers, nee niets voor mij. Je hebt gelijk het probleem ligt ook bij mezelf, ik kan er nog mee leven het is niet zo dat ik 2 x in de spiegel kijk van o wat ben ik dik. Lichaamsbeweging is ook inderdaad goed voor je, ik denk dat je er ook beter bij zult voelen. Maybe some day.........

Samariaan

vol zijn ok, maar wel oppassen wat je eet he en al die ziektes wel proberen te vermijden, want je hebt nog insaAllah een poosje te gaan.

imzourenlady

Citaat van: bentayeb op 05/10/2004 om 18:33:13
Ik zoek al een lange tijd naar een wat vollere amazigh meisje maar ik kom alleen die dunne arabische poppen tegen .

Iemand enig idee.


overallllllllll

Naciraaaaaaa

Citaat van: mouslati op 07/10/2004 om 13:59:56
Ik zie me zelf al balanceren op die skeelers, nee niets voor mij. Je hebt gelijk het probleem ligt ook bij mezelf, ik kan er nog mee leven het is niet zo dat ik 2 x in de spiegel kijk van o wat ben ik dik. Lichaamsbeweging is ook inderdaad goed voor je, ik denk dat je er ook beter bij zult voelen. Maybe some day.........

Veel beweging is heerlijk.
Ze zeggen ook dat als je eenmaal met sporten begint, het ook echt een verslaving voor je wordt..en volgens mij hebben ze nog gelijk ook!

rkampomeid

Citaat van: bentayeb op 05/10/2004 om 18:33:13
Ik zoek al een lange tijd naar een wat vollere amazigh meisje maar ik kom alleen die dunne arabische poppen tegen .

Iemand enig idee.

Ik weet niet waar je woont dat je alleen van die dunne popjes tegen komt? kijk eens goed om je heen,genoeg volle gezonde amazigh meisjes *daar* en *daar* kijk *daar* nog een!  :P

imzourenlady

Citaat van: rkampomeid op 11/10/2004 om 09:34:04
Citaat van: bentayeb op 05/10/2004 om 18:33:13
Ik zoek al een lange tijd naar een wat vollere amazigh meisje maar ik kom alleen die dunne arabische poppen tegen .

Iemand enig idee.

Ik weet niet waar je woont dat je alleen van die dunne popjes tegen komt? kijk eens goed om je heen,genoeg volle gezonde amazigh meisjes *daar* en *daar* kijk *daar* nog een!  :P


hahaah ik bedoel maar!!:)

Wasilla tarifest

Wat een zielig topic zeg en de meiden die nu zeggen dat ze vol zyn enzo bieden die zich ook aan ofzo?  IMZOURENLADY???

imzourenlady

Citaat van: Wasilla tarifest op 11/10/2004 om 18:12:46
Wat een zielig topic zeg en de meiden die nu zeggen dat ze vol zyn enzo bieden die zich ook aan ofzo?  IMZOURENLADY???

hou je mond heb ik dat gezegd dan ik vol ben dan?????? ik heb gezegd OVERALLL vind je vole meiden dat jij je nou aangesproken voelt.....arabische barbiepop!!! 

Wasilla tarifest

Citaat van: imzourenlady op 19/10/2004 om 17:46:23
Citaat van: Wasilla tarifest op 11/10/2004 om 18:12:46
Wat een zielig topic zeg en de meiden die nu zeggen dat ze vol zyn enzo bieden die zich ook aan ofzo?  IMZOURENLADY???

hou je mond heb ik dat gezegd dan ik vol ben dan?????? ik heb gezegd OVERALLL vind je vole meiden dat jij je nou aangesproken voelt.....arabische barbiepop!!! 

Meid ik typ en voel je niet beledigd of wat dan ook want het was vragend bedoeld en niet gelyk oordelend!!!!! Vandaar die vraagtekens!
Ten eerste hamdoelillah ben ik een tmazight ta7ourest!!!!! en ten 2e ik ben een mens geen pop en ten 3e barbie pop is een uitdrukking voor iemand met dikke lagen make-up!!! en aangezien ik geen make-up gebruikt is deze discussie met jou klaar!

imzourenlady

Citaat van: Wasilla tarifest op 19/10/2004 om 18:00:16



Meid ik typ en voel je niet beledigd of wat dan ook want het was vragend bedoeld en niet gelyk oordelend!!!!! Vandaar die vraagtekens!
Ten eerste hamdoelillah ben ik een tmazight ta7ourest!!!!! en ten 2e ik ben een mens geen pop en ten 3e barbie pop is een uitdrukking voor iemand met dikke lagen make-up!!! en aangezien ik geen make-up gebruikt is deze discussie met jou klaar!


ewa als jij mijn naam groot en exprex dik gedrukt schrijft zie ik dat niet als een "normale'' vraag

maar oke....

noura23

Ik snap deze topic niet helemaal. Volle amazigh meisjes vind je namelijk, zoals anderen al gezegd hebben overal.

Wasilla tarifest


Angel..

Citaat van: Wasilla tarifest op 20/10/2004 om 17:00:09
Dit topic slaat ook nergens op
Wat een drama hiero om VOLLE amazigh meiden,ik train me kapot om niet dik te worden en fit te blijven!

liever slank dan vol/dik!!!

Ieder zen eigen smaak!!

Wasilla tarifest

Citaat van: Angel.. op 20/10/2004 om 21:09:58
Citaat van: Wasilla tarifest op 20/10/2004 om 17:00:09
Dit topic slaat ook nergens op
Wat een drama hiero om VOLLE amazigh meiden,ik train me kapot om niet dik te worden en fit te blijven!

liever slank dan vol/dik!!!

Ieder zen eigen smaak!!

hahahah, dat heb ik nou ook

Fetiha19

Citaat van: Wasilla tarifest op 06/10/2004 om 12:08:05
Citaat van: dounya al_agira op 06/10/2004 om 10:41:24
geintjeee... er niks mooier als een volle gezonde amazigh meisje... 

en wat is er mis met een slanke tmazight????

hahahaah hij heeft liever mij hahahahah

hoe is het gekkie?