Waar kom je een volle amazigh meisje tegen ?

Gestart door bentayeb, 05/10/2004 om 18:33:13

First_Islam

Citaat van: moulaymouhand op 27/06/2005 om 14:52:38


correctie: ItaqiLaah  ;)
Citeer

Correctie: Ittaqi'llah

Als je wil zeggen dat een letter shedda 2 letters dragen, dan heb je gelijk hierin.

moulaymouhand

Nee wat ik wil zeggen, oftewel, wat ik wil laten zien is: dat het kinderachtig is om iemands spelling te corrigeren als je de bedoeling al snapt...
ciao

First_Islam

Citaat van: moulaymouhand op 27/06/2005 om 15:12:52
Nee wat ik wil zeggen, oftewel, wat ik wil laten zien is: dat het kinderachtig is om iemands spelling te corrigeren als je de bedoeling al snapt...
ciao

ja ik begreep het maar als ze het blijft herhalen dan zal de volgende het misschien niet begrijpen. Ff doordenken ja.

moulaymouhand

nee niet even doordenken!! maar even op het niveau blijven!

First_Islam

Citaat van: moulaymouhand op 27/06/2005 om 15:40:20
nee niet even doordenken!! maar even op het niveau blijven!

zo laag kan ik niet gaan van niveau...SORRY

moulaymouhand

Haha heeft iemand dat net nog tegen jou gezegd ofzo???
Ik zie anders geen enkel symptoom van "laag niveau" van mijn kant...
Even wat anders bedenken hé

First_Islam

Citaat van: moulaymouhand op 27/06/2005 om 15:48:25
Haha heeft iemand dat net nog tegen jou gezegd ofzo???
Ik zie anders geen enkel symptoom van "laag niveau" van mijn kant...
Even wat anders bedenken hé

Nee tuurlijk niet, hoger dan die laag niveau is men hier nooit geraakt. Een hoger niveau ken je niet.

moulaymouhand

Hahaha damn damn dat een mens zo kinderachtig kan zijn!

athsaynou

Citaat van: First_Islam op 27/06/2005 om 13:14:41
Citaat van: m'Izran op 25/06/2005 om 20:01:07
Citaat van: First_Islam op 25/06/2005 om 15:56:09
Citaat van: Azazel op 23/06/2005 om 12:33:42
Citaat van: First_Islam

correctie: ItaqiLaah  ;)

Waar heb jij je imperatieven geleerd First_Nifaq? Every day I ask God to kill you.

Azazel.

Every day I ask myself why Allah swt create some Agjoers like u.



Heb respect voor wat Allah (swt) create...zulke dingen behoor ej niet te zeggen...lahawallah wallah quwatilla billah

Waarom reageer je niet op dit? :

Waar heb jij je imperatieven geleerd First_Nifaq? Every day I ask God to kill you.

Azazel.


--------


Omdat hij een man is en ik een vrouw, dame?


Owh nee hoor meid..daar zit geen verschil in..alleen jij hamert steeds op de islam doe het dan ook goed..

tiztounia

misschien ben je gewoon te kieskeurig en wat is er mis mee met een duune meisje kijk naar de karakter en niet naar het uiterlijk

groenebriefjes

Citaat van: tiztounia op 13/08/2005 om 18:23:40
misschien ben je gewoon te kieskeurig en wat is er mis mee met een duune meisje kijk naar de karakter en niet naar het uiterlijk
vertel dat eens aan de vrouwen aub....tazz

tiztounia

Citaat van: Don-Rifi op 13/08/2005 om 19:54:51
Citaat van: tiztounia op 13/08/2005 om 18:23:40
misschien ben je gewoon te kieskeurig en wat is er mis mee met een duune meisje kijk naar de karakter en niet naar het uiterlijk
vertel dat eens aan de vrouwen aub....tazz
haha grappemaker schuif het maar af op de vrouw ben je gauw klaar

onwetend

ja he wat is er jullie zijn de gene die altijd zo kieskeurig zijn ik wil dit ik wil dat bla bla bla

groenebriefjes

Citaat van: tiztounia op 14/08/2005 om 17:53:39
Citaat van: Don-Rifi op 13/08/2005 om 19:54:51
Citaat van: tiztounia op 13/08/2005 om 18:23:40
misschien ben je gewoon te kieskeurig en wat is er mis mee met een duune meisje kijk naar de karakter en niet naar het uiterlijk
vertel dat eens aan de vrouwen aub....tazz
haha grappemaker schuif het maar af op de vrouw ben je gauw klaar
ja meiden van tegenwoordig, helemaal de marokaanse die kijken eerst wat voor auto je hebt, en wat voro kleding er in je kast hangt...en dan kijken ze innerlijk haha...en ontken het ni..ik schuif niks af..zeg al1 waar het op staat. Zehma vrouwen die op innerlijk afgaan zijn uitgestorven...al1 bezems zijnnog over, althans zo ervaar ik het....en ik ben zeker ni de  enigste. Haha zoals deze...hij mag ni dealen maar moet wel een 5serie hebben....ye vrouwen..

tiztounia

Citaat van: Don-Rifi op 14/08/2005 om 19:44:57
Citaat van: tiztounia op 14/08/2005 om 17:53:39
Citaat van: Don-Rifi op 13/08/2005 om 19:54:51
Citaat van: tiztounia op 13/08/2005 om 18:23:40
misschien ben je gewoon te kieskeurig en wat is er mis mee met een duune meisje kijk naar de karakter en niet naar het uiterlijk
vertel dat eens aan de vrouwen aub....tazz
haha grappemaker schuif het maar af op de vrouw ben je gauw klaar
ja meiden van tegenwoordig, helemaal de marokaanse die kijken eerst wat voor auto je hebt, en wat voro kleding er in je kast hangt...en dan kijken ze innerlijk haha...en ontken het ni..ik schuif niks af..zeg al1 waar het op staat. Zehma vrouwen die op innerlijk afgaan zijn uitgestorven...al1 bezems zijnnog over, althans zo ervaar ik het....en ik ben zeker ni de  enigste. Haha zoals deze...hij mag ni dealen maar moet wel een 5serie hebben....ye vrouwen..

wat ze bestaan niet misschien omdat jij ze niet kent. Hoe bedoel je we kijken eerst naar hun auto ( zeker naar de verotte auto die ze uit marokko hebben gehaald) En jongen ga niet doen dat wij de schuldige zijn want dat zijn we niet