Hoofdmenu

Nieuwtje...

Gestart door Oemyahya, 03/10/2004 om 12:03:07

Oemyahya

salaam allemaal,

ik post eigenlijk bijna nooit, maar lees dagelijks met jullie mee en voel me toch wel een beetje verbonden met jullie....

Daarom wilde ik jullie toch graag laten weten dat ik op 11 september (haha, ideale datum) ben bevallen van een masha'Allah dochter.

Nu ik niet meer werk en dus thuis ben zal ik insha'Allah vast meer posten.

Liefs,

Sumaya

Sa3ieD

Gefeliciteeeeeeeerd, hoe heb je haar genoemd? Heeft ze al tanden? Kan ze al praten? Kan ze al lopen? ;-)

Maroccaan

Van harte gefeliciteerd met julllie dochterje

mouslati

Gefeliciteerd, ik was wel benieuwd of je na je zwangersschapsverlof weer aan het werk ging

athsaynou

Mabrouk mabrouk awatschma

dounya al_agira

Citaat van: Oemyahya op 03/10/2004 om 12:03:07
salaam allemaal,

ik post eigenlijk bijna nooit, maar lees dagelijks met jullie mee en voel me toch wel een beetje verbonden met jullie....

Daarom wilde ik jullie toch graag laten weten dat ik op 11 september (haha, ideale datum) ben bevallen van een masha'Allah dochter.

Nu ik niet meer werk en dus thuis ben zal ik insha'Allah vast meer posten.

Liefs,

Sumaya
Moge Allahoeta3alla jullie dochter aan jullie zegenen,moge Hij jullie kind adolesent maken,moge Hij jullie gehoorzaamheid gunnen... Amien.

Liefs

himito

Hiep,hiep,hoera proficiat,moge allah(swt) haar een mooi leven schenken!

adia

#7
xx

Samariaan

Citaat van: Oemyahya op 03/10/2004 om 12:03:07
salaam allemaal,

ik post eigenlijk bijna nooit, maar lees dagelijks met jullie mee en voel me toch wel een beetje verbonden met jullie....

Daarom wilde ik jullie toch graag laten weten dat ik op 11 september (haha, ideale datum) ben bevallen van een masha'Allah dochter.

Nu ik niet meer werk en dus thuis ben zal ik insha'Allah vast meer posten.

Liefs,

Sumaya

mabrouk! alhamdullilah!
en is je slaap routine al helemaal door de war?

naoual Ammartia

van harte  ik hoop dat je  vele mooie jaren met haar zal hebben

Wasilla tarifest

Citaat van: Oemyahya op 03/10/2004 om 12:03:07
salaam allemaal,

ik post eigenlijk bijna nooit, maar lees dagelijks met jullie mee en voel me toch wel een beetje verbonden met jullie....

Daarom wilde ik jullie toch graag laten weten dat ik op 11 september (haha, ideale datum) ben bevallen van een masha'Allah dochter.

Nu ik niet meer werk en dus thuis ben zal ik insha'Allah vast meer posten.

Liefs,

Sumaya

En hoe luid de naam?

Oemyahya

Salaamu Aleikom wa rahmatullah

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Mijn dochter heet Zainab.

Sa3ied, ja, ze bijt me tijdens elke voeding, praat vloeiend tamazight en loopt al het hele huis door...

mouslati, ik ga inderdaad weer aan het werk straks, insha'Allah. Maar voor mij ligt het alHamdulillah iets makkelijker dan voor andere vrouwen. Ik werk namelijk thuis.

MohamedUK,jep, aan slapen kom ik inderdaad maar weinig toe...

wereldburger

Citaat van: Oemyahya op 01/11/2004 om 14:37:13
Salaamu Aleikom wa rahmatullah

Bedankt allemaal voor jullie reacties.
Mijn dochter heet Zainab.

Sa3ied, ja, ze bijt me tijdens elke voeding, praat vloeiend tamazight en loopt al het hele huis door...

mouslati, ik ga inderdaad weer aan het werk straks, insha'Allah. Maar voor mij ligt het alHamdulillah iets makkelijker dan voor andere vrouwen. Ik werk namelijk thuis.

MohamedUK,jep, aan slapen kom ik inderdaad maar weinig toe...

beetje late reactie maar gefeliciteerd!!! en het is inderdaad heerlijk om thuis te kunnen werken als je (kleine) kinderen hebt......niets zo belangrijk dan alle tijd voor je kinderen!!!!!