Hoofdmenu

speciaal voor soesoe!!!

Gestart door Dora, 15/09/2004 om 12:09:05

mouslati

Ik ben stikjaloers op je, wou dat ik zo creatief was in de keuken. Ik kook omdat er eten op tafel moet komen maar daar is alles meegezegd. Bakken is helemaal niet aan mij besteed. Heb een tijd gehad dat ik dacht "je moet toch kunnen bakken" na dat ik een paar recepten heb uitgeprobeert, precies zoals beschreven kon het alsnog naar de container. Nou bespaar ik me de moeite en loop wel naar de bakker.

Wasilla tarifest

Citaat van: Angel.. op 20/10/2004 om 21:00:56
Citaat van: Masja op 20/10/2004 om 20:57:23
mmmmmmm   ik krijg weer honger!!
heb je dat ook allemaal zelf gemaakt,angel?
Ja heb ze allemaal gemaakt,niet alleen samen met men schoonzus!Heerlijk ik hou van koken


dit zyn gewoon recepten van marokko.nl ik hou niet van dat kopier gedoe verwys me dan gewoon met een link
maar moehiem bedankt

Wasilla tarifest

Citaat van: mouslati op 20/10/2004 om 22:23:11
Ik ben stikjaloers op je, wou dat ik zo creatief was in de keuken. Ik kook omdat er eten op tafel moet komen maar daar is alles meegezegd. Bakken is helemaal niet aan mij besteed. Heb een tijd gehad dat ik dacht "je moet toch kunnen bakken" na dat ik een paar recepten heb uitgeprobeert, precies zoals beschreven kon het alsnog naar de container. Nou bespaar ik me de moeite en loop wel naar de bakker.

oefening baart kunst!
gaat het de eerste keer mis probeer een 2e en een 3e keer

mouslati

Ik heb er gewoon geen feeling voor. Spijtig want ik zou het echt wel graag willen leren, maar ik raak helemaal geflipt als weer eens wat mislukt. Mijn keuken is een zooitje, mijn dag naar de knoppen en dan heb ik nog niks.

Wasilla tarifest

Citaat van: mouslati op 20/10/2004 om 22:40:55
Ik heb er gewoon geen feeling voor. Spijtig want ik zou het echt wel graag willen leren, maar ik raak helemaal geflipt als weer eens wat mislukt. Mijn keuken is een zooitje, mijn dag naar de knoppen en dan heb ik nog niks.

Begin eerst met de kleine dingen zoals pannekoeken enzo en ga dan steeds een stapje verder.
Want als je gelyk met het moeilykste recept begint terwyl je het makkelykste recept niet kan maken dan is het logisch dat het niet lukt

mouslati

Pannekoeken wil nog wel lukken, en gewoon mamita enzo ook wel. Het wordt moeilijk als je eens wat anders wil of KOEKJES oooh dat is zo'n ramp

Wasilla tarifest

Citaat van: mouslati op 20/10/2004 om 22:44:38
Pannekoeken wil nog wel lukken, en gewoon mamita enzo ook wel. Het wordt moeilijk als je eens wat anders wil of KOEKJES oooh dat is zo'n ramp

Nou wanneer ik koekjes maak en het lukt niet probeer ik het net zolang tot het wel lukt
anders ben ik niet te vreden

mouslati

Als iets niet lukt bij mij, dan vind ik het niet leuk meer. Ik baal dan en heb totaal geen behoefte om daar nog een keer aan te beginnen. Ik zou het wat vaker moeten proberen dat misschien wel maar ik kan het me qwa tijd ook niet altijd permiteren. Maar ik raak door al die recepten hier wel gemotiveerd om weer eens wat in elkaar te flansen. Dus ga vooral door!!

Wasilla tarifest

Citaat van: mouslati op 21/10/2004 om 09:16:23
Als iets niet lukt bij mij, dan vind ik het niet leuk meer. Ik baal dan en heb totaal geen behoefte om daar nog een keer aan te beginnen. Ik zou het wat vaker moeten proberen dat misschien wel maar ik kan het me qwa tijd ook niet altijd permiteren. Maar ik raak door al die recepten hier wel gemotiveerd om weer eens wat in elkaar te flansen. Dus ga vooral door!!


door zettings vermogen is altyd wel goed lady

athsaynou

#54
Ik heb ze ook gebruikd Soesoe...mag wel he... :)