Waar ontmoet je Amazigh meisjes

Gestart door Aqsil, 03/09/2004 om 22:11:55

rkampomeid

Deze topic bedoelden jullie dus!!! whahahahahahahahahha ok ok ok het staat 1-0 voor jullie..

:P

Dora

Citaat van: mouslati op 04/10/2004 om 20:26:08
ik doelde eigenlijk op deboez en L_L ik vond ze zo close worden (grapje hoor)

mag het :P ;)

Aqsil

Citaat van: Ahraifi op 07/09/2004 om 11:27:32
Een voorbeeld zijn al die fotos van die bin ladenfamilie,hij zou toch wel een woordenboek erbij kunnen pakken en de begeleidende tekst correct op kunnen schrijven.Op de brugklas had je al een kladschrift,het idee daarachter was dat je wel kon kliederen maar niet in je nette schrift.Misschien dat ik een beetje te perfectionistisch ingesteld ben maar ik waardeer wel net werk.

Of is dat toch teveel gevraagd?
Ik vind het terecht dat je gebannen bent. Je bent hier alleen maar kritiek aan het uiten.
Ik ga geen woordenboek pakken om twee zinnen te schrijven in Amazigh.nl.

Ik pak een woordenboek wanneer ik dat zelf wil. Als je van net werk houd, moet je bij jezelf beginnen.
Je schrijft hier alleen maar achterlijk commentaar. Van natuur ben je bazig, want je gedraagt hier alsof mensen je kinderen zijn of dat je een leraar bent

Seerah

Citaat van: Aqsil op 03/09/2004 om 22:11:55
Als je wil trouwen dan moet je toch naar marokko gaan. Want in Nederland kom je bijna nooit tegen Amazigh meisjes.
Waar vindt je Amazigh meijes?

In Den haag, genoeg.

najat_84

De kans om een berberse jongedame tegen het lijf te lopen is vrij groot, gezien het merendeel van de Marokkaanse bevolking in Nederland Berbers is. ;)

igwentje

Utrecht of Gouda maar pas wel op

marocmeisje

#111
eselemoelekoem ik woon hier imidels 17 jaar eb ik ben een amazig girl en ik heb geen arabiche family en ik heb behoorlijk wat family in nl dus ook meisjes!!!!!!!!!!!!!! gegroet jamila

Idir


Amazigh meisjes leggen niet zo makkelijk contact, erg jammer..... ::)

Fatiha_L

Citaat van: Idir op 03/01/2005 om 19:28:42

Amazigh meisjes leggen niet zo makkelijk contact, erg jammer..... ::)

Ow ja ..

Idir

Citaat van: Fatiha_L op 03/01/2005 om 19:31:12
Citaat van: Idir op 03/01/2005 om 19:28:42

Amazigh meisjes leggen niet zo makkelijk contact, erg jammer..... ::)

Ow ja ..

Ja zeker, op feestjes b.v. mengen ze zich niet echt makkelijk, zij zitten als vrouwen liever bij elkaar.  Het lijkt net of ze bang voor mannen zijn..... ;D

Rwezna

Citaat van: Idir op 05/01/2005 om 22:55:12
Citaat van: Fatiha_L op 03/01/2005 om 19:31:12
Citaat van: Idir op 03/01/2005 om 19:28:42

Amazigh meisjes leggen niet zo makkelijk contact, erg jammer..... ::)

Ow ja ..

Ja zeker, op feestjes b.v. mengen ze zich niet echt makkelijk, zij zitten als vrouwen liever bij elkaar.  Het lijkt net of ze bang voor mannen zijn..... ;D

nee want dan letten de moeders op ;)

Idir

Citaat van: restless op 05/01/2005 om 23:10:07
Citaat van: Idir op 05/01/2005 om 22:55:12
Citaat van: Fatiha_L op 03/01/2005 om 19:31:12
Citaat van: Idir op 03/01/2005 om 19:28:42

Amazigh meisjes leggen niet zo makkelijk contact, erg jammer..... ::)

Ow ja ..

Ja zeker, op feestjes b.v. mengen ze zich niet echt makkelijk, zij zitten als vrouwen liever bij elkaar.  Het lijkt net of ze bang voor mannen zijn..... ;D

nee want dan letten de moeders op ;)

Wat ik hierboven zei geldt ook feestjes buiten de deur (bv. concert, theater.... ).

Riffia_16

Citaat van: Aqsil op 03/09/2004 om 22:11:55
Als je wil trouwen dan moet je toch naar marokko gaan. Want in Nederland kom je bijna nooit tegen Amazigh meisjes.
Waar vindt je Amazigh meijes?

amazighmeisjes zijn door het hele land verspreid hoor.. :o

Temsaman82

#118
het is gewoon haram om bij mannen te mengen, berberse meisjes houden zich daar meestal aan, maar voor geen berberse meisjes maakt het niks uit.
in feesten moeten mannen en vrouwen gewoon apart feesten, daarmee voorkom je fitna.
het is niet verboden om mannen te zien ofzo, maar je weet wel in feesten!! jaja

mouslati

Citaat van: Temsamani82 op 15/02/2005 om 12:59:33
het is gewoon haram om bij mannen te mengen, berberse meisjes houden zich daar meestal aan, maar voor geen berberse meisjes maakt het niks uit.
in feesten moeten mannen en vrouwen gewoon apart feesten, daarmee voorkom je fitna.
het is niet verboden om mannen te zien ofzo, maar je weet wel in feesten!! jaja
Alsof je je op een feestje direct vergrijpt aan de eerste de beste. Maar ja als ik soms vrouwen met z'n allen door allerlei gaatjes en kieren zie kijken naar de mannen die aan het feesten zijn, heb ik liever dat ze erbij gaan zitten.