Waar ontmoet je Amazigh meisjes

Gestart door Aqsil, 03/09/2004 om 22:11:55

miss.F.

Citaat van: afazar op 06/09/2004 om 16:45:17
Citaat van: miss.F. op 06/09/2004 om 13:39:36
Citaat van: ameziane op 05/09/2004 om 14:02:26
Die Hulk houdt zich altijd van den domme in de topic-opening. Hij wil gewoon een discussie uitlokken. Zoals vele jongens/mannen vindt hij dat er hier geen 'pure' Timazighin te vinden zijn. Ik begrijp hem.

wat wordt in godsnaam nu weer onder pure timazighin verstaaan? Ik ben nu toch wel razend beniewud naar deze definitie!!

luister goed naar dit liedje en probeer alles te begrijpen waarover het gaat als je sommige woordjes niet snapt je mag het altijd vragen dan zal je de echte definitie van een echte thamazight (tharifith) horen.

http://rifmusic.free.fr/musicrifia/ram/tharifesjt.ram

ps: laat je niet afleiden door de mooie muziek van ithran maar probeer goed te concentreren op de text van omathnigh Omar bothmazzoughth

mijn boxen doen het niet, dus kan het lied niet luisteren

Aqsil

#61
Citaat van: Chatt zie arif op 07/09/2004 om 08:44:13
Hulk,je schrijft dat je sinds 6 jaar in nederland woont en dat je hoger onderwijs hebt genoten in die tijd.Bij iemand met hoger onderwijs heb ik me een hele andere voorstelling als die ik van jou heb.
Zoals ... Je kent mij niet! Of wil je dat ik hier de gekken uit de weg ga! Dat doe ik niet!
Ik kom hier om kennis met mensen te wisselen en als men lever wil vechten, dan kan dat ook. Ik ben geen oude man met dikke buik en een bril. Ik ben een jong en strek, dus wie met me wil vechten is welkom

Citeer
Waar vind ik amazigh meisjes vraag jij,als het goed is dan heb jij er op school wel een paar moeten zien,of bevielen die ook niet?
Ik snap niet wat je hier moeilijk vind om te begrijpen. Mijn middelbaar school,heb ik in Marokko gehad. Daar zetten veel meisjes., maar ik ben nu in Nederland. In Nederland heb ik alleen WO gedaan en geen middelbaar school of basisschool . Tijden mijn Universitair opleiding kwam ik geen meiden uit Rif. Zelf de jongens uit rif zijn er bijna niet te vinden. Is te ook moeilijk te begrijpen.
Citeer
Hulk wil het neusje van de zalm,maar het neusje van de zalm wil hem misschien niet.
Men gaaf een vraag en je krijgt alle die opmerkingen die nergens opslaan. Wat wil je hiermee zeggen.

miss.F.

Citaat van: Hulk op 07/09/2004 om 13:33:30
Citaat van: Chatt zie arif op 07/09/2004 om 08:44:13
Hulk,je schrijft dat je sinds 6 jaar in nederland woont en dat je hoger onderwijs hebt genoten in die tijd.Bij iemand met hoger onderwijs heb ik me een hele andere voorstelling als die ik van jou heb.
Zoals ... Je kent mij niet! Of wil je dat ik hier de gekken uit de weg ga! Dat doe ik niet!
Ik kom hier om kennis met mensen te wisselen en als men lever wil vechten, dan kan dat ook. Ik ben geen oude man met dikke buik en een bril. Ik ben een jong en strek, dus wie met me wil vechten is welkom


Hulk, 1 tip: als je een tamazight wilt vinden met wie je verder door het leven wilt gaan, moet je niet al te agressief overkomen door mensen uit te dagen met jou op de vuist te gaan. Daar houden de meesten namelijk niet van: vechtersbaasjes

adia

Citaat van: Hulk op 03/09/2004 om 22:11:55
Als je wil trouwen dan moet je toch naar marokko gaan. Want in Nederland kom je bijna nooit tegen Amazigh meisjes.
Waar vindt je Amazigh meijes?

Amazigh meisjes ontmoet je thuis bij hun ouders als je echt op zoek bent naar juiste meisjes, of je nu in marokko zoekt of in nederland.

Dora


Citeer

Amazigh meisjes ontmoet je thuis bij hun ouders als je echt op zoek bent naar juiste meisjes, of je nu in marokko zoekt of in nederland.
Citeer

oww..gaan we weer >> heilige maria die in de hemel zijt, wat voor onzin is dit!!!! ::)


MBTiza

Tja heb ook een hekel aan die zgn. heilige tutjes die zich zo heilig voortdoen maar dat in werkelijkheid niet zijn.

adia

wat een onzin he!!!  maar uiteindelijk willen de jongens toch een heilige meisje!

Dora

heilig bestaat niet...anders zou zij aanbeden moeten worden..en dat is shirk..

MBTiza

Wat versta jij onder heilig? De jongens waar ik absoluut niet tegen kan zijn die gasten die  lang met een meisje gaan, haar het bed in praten en vervolgens de relatie verbreken omdat zij dan dit ook met andere gedaan zou hebben. Gatver ik walg van dit soort gasten maar ja what goes around comes around en meestal hebben zulke gasten ook zusjes.

Dora

ik weet niet..men zegt hier heilig...maar heilig bestaat niet...en al zou het bestaan dan had ik medelijden met die persoon...je moet toch wel het gevoel hebben geleefd te hebben...nietwaar??... (en nee niet specifiek met eimand naar bed, gewoon van het leven genieten)....

MBTiza

Ik ben van mening die een meisje die er leuk uitziet op een gegeven moment toch aandacht krijgt van het andere geslacht en daar ook op zal ingaan.


Dora

en een meisje die er niet leuk uitziet????

MBTiza

die gaat die aandacht zelf zoeken! tenminste dat zijn de ervaringen uit mijn omgeving of ze krijgt aandacht van die illie's

Dora

wat jij leuk vind hoft een ander niet leuk te vinden...

en wat als je van beide groepen aandacht krijgt??..zowel van de illies (al is er niets mis met die jongens) als jongens met een v.b.v???

ach joh..soms wordt je verliefd en heb je het niet eens in de hand >> men zegt >> liefde maakt blind..(en het is echt zo)

MBTiza

illi' daar bedoel ik die gasten mee die de hele dag met een jointje in de shop hangen, vieze tanden, slecht nederlands, oftwel vanuit de rif naar de koffieshop