Waar ontmoet je Amazigh meisjes

Gestart door Aqsil, 03/09/2004 om 22:11:55

MBTiza

Zo goeie nederlands prate jij, waaris geleert?

miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 06/09/2004 om 14:15:02
Ken ook Timazighien die daar elke vrijdag gaan en als wij in dezelfde stad wonen dan ken jij die ongetwijfeld ook. Bekende stadsfiguren niet te missen!

ik begeef me weinig onder de marokkanen, dus ik weet dan ook niet over welke meiden je het hebt

MBTiza

Dus je gaat weinig met marokkanen om hier in Den Haag, marokkaasje megh?

miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 06/09/2004 om 14:21:26
Dus je gaat weinig met marokkanen om hier in Den Haag, marokkaasje megh?

nee, absoluut geen kaasje!! ik heb vriendinnen van vesrchilelnde nationaliteiten

Dora

er zijn zat meiden van hbo / vwo niveau..hulkje als je wil dat ik wat voor je regel moet je even een seintje geven...heb wel wat meiden in mijn omgeving die wel naar een " leuke jongen" op zoek zijn...

sraam L_L...

MBTiza

maar je filtert de marokkanen systematisch eruit yek?

miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 06/09/2004 om 14:24:42
maar je filtert de marokkanen systematisch eruit yek?

nee, ik heb er wel een paar tussen zitten, maar niet teveel, want wat mij opvalt is dat de marokkaanse meiden het voornamelijk over jongens hebben, en dat wterijl er emer in het leven is.

MBTiza

Citaat van: miss.F. op 06/09/2004 om 14:25:47
Citaat van: MBTiziAzza op 06/09/2004 om 14:24:42
maar je filtert de marokkanen systematisch eruit yek?

nee, ik heb er wel een paar tussen zitten, maar niet teveel, want wat mij opvalt is dat de marokkaanse meiden het voornamelijk over jongens hebben, en dat wterijl er emer in het leven is.

ha ze hebben geen andere doel he, die jongen is lekker bla bla

razafa

#53
Citaat van: miss.F. op 06/09/2004 om 13:39:36
Citaat van: ameziane op 05/09/2004 om 14:02:26
Die Hulk houdt zich altijd van den domme in de topic-opening. Hij wil gewoon een discussie uitlokken. Zoals vele jongens/mannen vindt hij dat er hier geen 'pure' Timazighin te vinden zijn. Ik begrijp hem.

wat wordt in godsnaam nu weer onder pure timazighin verstaaan? Ik ben nu toch wel razend beniewud naar deze definitie!!

luister goed naar dit liedje en probeer alles te begrijpen waarover het gaat als je sommige woordjes niet snapt je mag het altijd vragen dan zal je de echte definitie van een echte thamazight (tharifith) horen.

http://rifmusic.free.fr/musicrifia/ram/tharifesjt.ram

ps: laat je niet afleiden door de mooie muziek van ithran maar probeer goed te concentreren op de text van omathnigh Omar bothmazzoughth

Inaya

Citaat van: himito op 06/09/2004 om 11:54:13
Citaat van: omaymaa op 06/09/2004 om 11:28:39
Citaat van: himito op 06/09/2004 om 11:27:21
Citaat van: Hulk op 06/09/2004 om 11:08:08
Citaat van: ameziane op 05/09/2004 om 14:02:26
Die Hulk houdt zich altijd van den domme in de topic-opening. Hij wil gewoon een discussie uitlokken. Zoals vele jongens/mannen vindt hij dat er hier geen 'pure' Timazighin te vinden zijn. Ik begrijp hem.
Mijn vraag is serieus!
Ik ontmoet geen amazigh meisjes!  Ik zie sommige meisjes van 14 jaar in de metro, maar dat is niet wat ik zoek!

het liefste wil ik meisjes van MBO, HABO of WO nieveau.

HABO WO???????(HBO,VWO)IK denk dat je nog lang kunt zoeken naar meisjes met zo een opleiding!!!Ik wist niet dat dat niveau bestond.
En wie ben jij om hen te zoeken,misschien willen ze niet door jou gevonden worden.


himitooo jongen..wat ben jij hard zeg.. en zker vind je die meisjes ken er genoeg.. dat laatste wat je schreef.. neem dat maar terug

zidd dirjaa

beslemma ;)

Ik neem niets terug,beter de hersenen van een koe dan die van een EZEL!



ONZIN HIMITO..

ZOMAAR SCHREEF JE VAN: ,misschien willen ze niet door jou gevonden worden.

SLAAT NERGENS OP.. OJA EN IK MEEN HET. je doet net alof jij de beste van de beste bent.... laat die jongen vragen naar amazigh meisjes.. die opmerking hoefde je toch nie te maken.. of wel soms..

ps het is nie kwaad bedoeld..

Aqsil

Citaat van: himito op 06/09/2004 om 11:54:13

Ik neem niets terug,beter de hersenen van een koe dan die van een EZEL!
In een topic waar een simpel vraag wordt gestel, zoeken mensen  confrontatie.
Wat is je probleem Hmido?
Het feit dat je trots bent me de hersens van koe (of stier ) en minder op de hersens van een Ezel komt het doordat je een domme koe bent.
Een stier of een koe is degene die achter een roede doek rent en vervolgens krijgt hij speren op zijn rug. Het gevolg is de dood van de stier. Een ezel is niet zo dom om achter een doek te rennen.
Bij een vraag die niet eens voor je bedoel is, zoek je conventie net als een stier. Dit zal beteken dat je als handicap door het leven gaat, als niet het eind van je leven zal beteken!

Wordt vervolgd!

razafa

Citaat van: miss.F. op 06/09/2004 om 14:18:26
Citaat van: MBTiziAzza op 06/09/2004 om 14:15:02
Ken ook Timazighien die daar elke vrijdag gaan en als wij in dezelfde stad wonen dan ken jij die ongetwijfeld ook. Bekende stadsfiguren niet te missen!

ik begeef me weinig onder de marokkanen, dus ik weet dan ook niet over welke meiden je het hebt

zo je bent ook z'n eentje die zegt ik ben een riffia zeker?

Chatt zie arif

Hulk,je schrijft dat je sinds 6 jaar in nederland woont en dat je hoger onderwijs hebt genoten in die tijd.Bij iemand met hoger onderwijs heb ik me een hele andere voorstelling als die ik van jou heb.

Waar vind ik amazigh meisjes vraag jij,als het goed is dan heb jij er op school wel een paar moeten zien,of bevielen die ook niet?Hulk wil het neusje van de zalm,maar het neusje van de zalm wil hem misschien niet.

MBTiza

Citaat van: Chatt zie arif op 07/09/2004 om 08:44:13
Hulk,je schrijft dat je sinds 6 jaar in nederland woont en dat je hoger onderwijs hebt genoten in die tijd.Bij iemand met hoger onderwijs heb ik me een hele andere voorstelling als die ik van jou heb.

Waar vind ik amazigh meisjes vraag jij,als het goed is dan heb jij er op school wel een paar moeten zien,of bevielen die ook niet?Hulk wil het neusje van de zalm,maar het neusje van de zalm wil hem misschien niet.

Onderschat mensen nooit, toen ik een tijd geleden bij de AH werkte waren daar drie oudere marokkanen werkzaam, ze spraken gebrekkig Nederlands, ze zagen er een beetje raar gekleed uit enz. Maar toen ik op een  gegeven moment aan een vroeg wat doe je hiernaast kreeg ik te horen dat hij in z'n laatste jaar zat van de TU, studie Natuurkunde, de andere twee studeerden daar ook, de een Telecommunicatie en de ander Informatica. Tijdens m'n stage bij een grote IT-organisatie zag ik van een van hen een foto en zijn functie, hij was een principal consultant ipv gewone. En hij was hier pas in NL!!

Ahraifi

Ja dat kan wel zijn maar ik vind dat iemand die hoger onderwijs volgt toch een beetje net werk moet afleveren.Een voorbeeld zijn al die fotos van die bin ladenfamilie,hij zou toch wel een woordenboek erbij kunnen pakken en de begeleidende tekst correct op kunnen schrijven.Op de brugklas had je al een kladschrift,het idee daarachter was dat je wel kon kliederen maar niet in je nette schrift.Misschien dat ik een beetje te perfectionistisch ingesteld ben maar ik waardeer wel net werk.

Of is dat toch teveel gevraagd?