Waar ontmoet je Amazigh meisjes

Gestart door Aqsil, 03/09/2004 om 22:11:55

Asafu

Citaat van: Hulk op 03/09/2004 om 22:11:55
Als je wil trouwen dan moet je toch naar marokko gaan. Want in Nederland kom je bijna nooit tegen Amazigh meisjes.
Waar vindt je Amazigh meijes?

in de paradijs als je over een toegangsbewijs beschikt trouwens daar heb je recht op meer dan een vrouw zegen ze maar je moet wel wachten tot  het leven op onze planeet ophoudt



Maroccaan

#31
x

miss.F.

Citaat van: ameziane op 05/09/2004 om 14:02:26
Die Hulk houdt zich altijd van den domme in de topic-opening. Hij wil gewoon een discussie uitlokken. Zoals vele jongens/mannen vindt hij dat er hier geen 'pure' Timazighin te vinden zijn. Ik begrijp hem.

wat wordt in godsnaam nu weer onder pure timazighin verstaaan? Ik ben nu toch wel razend beniewud naar deze definitie!!

MBTiza

Citaat van: ajenduz op 06/09/2004 om 13:38:03
Citaat van: Hulk op 03/09/2004 om 22:11:55

Waar vindt je Amazigh meijes?
bezoek eens een suri kroeg
daar wemelt het van timazighin


HAHAHAHA negers zijn in zei een marokkaanse meisje tegen mij een tijd terug, marokkanen zijn uit!

Ahraifi

De zonnebanken gaan het druk krijgen na jouw reactie mbt!Ik heb nu al een minderwaardigheidscomplex.

MBTiza

Challenge vrijdagnacht ladies night komen ook best veel Timazighien, American dream cafe in R'dam ook, Coco nuts in R'dam ook

miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 06/09/2004 om 14:03:26
Challenge vrijdagnacht ladies night komen ook best veel Timazighien, American dream cafe in R'dam ook, Coco nuts in R'dam ook

oh, meneer is dus druk zoekende!

MBTiza



MBTiza


miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 06/09/2004 om 14:07:29
ik ook niet ben al voorzien

en toch struin je nog al die discotheken nog langs, why?

MBTiza

ben al 3 jaar niet uitgeweest, heb het van anderen die deze Timazighien ook hebben ontmoet...

miss.F.

Citaat van: MBTiziAzza op 06/09/2004 om 14:11:36
ben al 3 jaar niet uitgeweest, heb het van anderen die deze Timazighien ook hebben ontmoet...

jajja, van horen zeggen ze3ma

MBTiza

Ken ook Timazighien die daar elke vrijdag gaan en als wij in dezelfde stad wonen dan ken jij die ongetwijfeld ook. Bekende stadsfiguren niet te missen!

hey

Citaat van: himito op 06/09/2004 om 12:18:49
Citaat van: hey op 06/09/2004 om 12:05:28
Het is toch HBO en niet HABO, of evrgis ik me?

HBO : Hoger Beroeps Onderwijs
WO : Wetenschappelijk Onderwijs
En VWO bestaat ook.

[/Dan zijn we allemaal koeien!!!!!!!!quote]

U bent de enige onder ons die de wijsheid van een hoogopgeleide en geleerde in pacht heeft. Helaas moet ik U zeggen dat Uw reactie van geringe respect getuigt.

Adios.