Waar ontmoet je Amazigh meisjes

Gestart door Aqsil, 03/09/2004 om 22:11:55

ighes

Ik wil al een hele tijd een leuke meid tegen komen, ik kom alleen gekke meiden tegen... en op hoge catherijn meiden aan spreken dat gaat een beetje te ver.

Citaat van: Daquayza op 05/09/2004 om 17:10:14
Normaal??
leg eens uit Ighes

Daqz


Wasilla tarifest

Citaat van: ighes op 05/09/2004 om 17:07:41


Azul.

De Titel zou zijn " waar ontmoetje normale Amazigh mieden"

Als emand zo 'n plek weet neem alsjeblieft contact met mij op.

probleem kan ook by jullie liggen, zyn jullie wel "normaal"?

Aqsil

#18
Citaat van: ameziane op 05/09/2004 om 14:02:26
Die Hulk houdt zich altijd van den domme in de topic-opening. Hij wil gewoon een discussie uitlokken. Zoals vele jongens/mannen vindt hij dat er hier geen 'pure' Timazighin te vinden zijn. Ik begrijp hem.
Mijn vraag is serieus!
Ik ontmoet geen amazigh meisjes!  Ik zie sommige meisjes van 14 jaar in de metro, maar dat is niet wat ik zoek!

het liefste wil ik meisjes van MBO, HABO of WO nieveau.

ajaw-ali

a hulk wat voor onderwijs heb jij dan gehad,  beslama

Aqsil

Citaat van: ajaw-ali op 06/09/2004 om 11:18:18
a hulk wat voor onderwijs heb jij dan gehad,  beslama
WO, heb ik hier vaak verteld!

himito

Citaat van: Hulk op 06/09/2004 om 11:08:08
Citaat van: ameziane op 05/09/2004 om 14:02:26
Die Hulk houdt zich altijd van den domme in de topic-opening. Hij wil gewoon een discussie uitlokken. Zoals vele jongens/mannen vindt hij dat er hier geen 'pure' Timazighin te vinden zijn. Ik begrijp hem.
Mijn vraag is serieus!
Ik ontmoet geen amazigh meisjes!  Ik zie sommige meisjes van 14 jaar in de metro, maar dat is niet wat ik zoek!

het liefste wil ik meisjes van MBO, HABO of WO nieveau.

HABO WO???????(HBO,VWO)IK denk dat je nog lang kunt zoeken naar meisjes met zo een opleiding!!!Ik wist niet dat dat niveau bestond.
En wie ben jij om hen te zoeken,misschien willen ze niet door jou gevonden worden.

Inaya

Citaat van: himito op 06/09/2004 om 11:27:21
Citaat van: Hulk op 06/09/2004 om 11:08:08
Citaat van: ameziane op 05/09/2004 om 14:02:26
Die Hulk houdt zich altijd van den domme in de topic-opening. Hij wil gewoon een discussie uitlokken. Zoals vele jongens/mannen vindt hij dat er hier geen 'pure' Timazighin te vinden zijn. Ik begrijp hem.
Mijn vraag is serieus!
Ik ontmoet geen amazigh meisjes!  Ik zie sommige meisjes van 14 jaar in de metro, maar dat is niet wat ik zoek!

het liefste wil ik meisjes van MBO, HABO of WO nieveau.

HABO WO???????(HBO,VWO)IK denk dat je nog lang kunt zoeken naar meisjes met zo een opleiding!!!Ik wist niet dat dat niveau bestond.
En wie ben jij om hen te zoeken,misschien willen ze niet door jou gevonden worden.


himitooo jongen..wat ben jij hard zeg.. en zker vind je die meisjes ken er genoeg.. dat laatste wat je schreef.. neem dat maar terug

zidd dirjaa

beslemma ;)

Aqsil

CiteerHABO WO???????(HBO,VWO)IK denk dat je nog lang kunt zoeken naar meisjes met zo een opleiding!!!Ik wist niet dat dat niveau bestond.
HABO is hoogschool.
WO is universiteit.
Citeer
En wie ben jij om hen te zoeken,misschien willen ze niet door jou gevonden worden.

Deze reactie van je  geeft ook aan wat voor niveau die je  hebt; van een koe!


himito

Citaat van: omaymaa op 06/09/2004 om 11:28:39
Citaat van: himito op 06/09/2004 om 11:27:21
Citaat van: Hulk op 06/09/2004 om 11:08:08
Citaat van: ameziane op 05/09/2004 om 14:02:26
Die Hulk houdt zich altijd van den domme in de topic-opening. Hij wil gewoon een discussie uitlokken. Zoals vele jongens/mannen vindt hij dat er hier geen 'pure' Timazighin te vinden zijn. Ik begrijp hem.
Mijn vraag is serieus!
Ik ontmoet geen amazigh meisjes!  Ik zie sommige meisjes van 14 jaar in de metro, maar dat is niet wat ik zoek!

het liefste wil ik meisjes van MBO, HABO of WO nieveau.

HABO WO???????(HBO,VWO)IK denk dat je nog lang kunt zoeken naar meisjes met zo een opleiding!!!Ik wist niet dat dat niveau bestond.
En wie ben jij om hen te zoeken,misschien willen ze niet door jou gevonden worden.


himitooo jongen..wat ben jij hard zeg.. en zker vind je die meisjes ken er genoeg.. dat laatste wat je schreef.. neem dat maar terug

zidd dirjaa

beslemma ;)

Ik neem niets terug,beter de hersenen van een koe dan die van een EZEL!

MBTiza

#25
Toch  niet uit belgië

hey

Het is toch HBO en niet HABO, of evrgis ik me?

HBO : Hoger Beroeps Onderwijs
WO : Wetenschappelijk Onderwijs
En VWO bestaat ook.

himito

Citaat van: hey op 06/09/2004 om 12:05:28
Het is toch HBO en niet HABO, of evrgis ik me?

HBO : Hoger Beroeps Onderwijs
WO : Wetenschappelijk Onderwijs
En VWO bestaat ook.

[/Dan zijn we allemaal koeien!!!!!!!!quote]

MBTiza

Citaat van: Hulk op 03/09/2004 om 22:11:55
Als je wil trouwen dan moet je toch naar marokko gaan. Want in Nederland kom je bijna nooit tegen Amazigh meisjes.
Waar vindt je Amazigh meijes?

Rai-parties,
Concerten,
Islamitische bijeenkomsten,
Amazigh bijeenkomsten,
Gala's,
Thai-box evenementen,
Hogescholen

Tja het ligt eraan watvoor moppie je wilt ontmoeten.....voor de een is het ene moppie toppie en voor de ander niet.

ajaw-ali

a hulk middelbaar en hoog betchjes onderwijs, hebben ze bijna allemaal dus maak je maar gen zorgen