Waar ontmoet je Amazigh meisjes

Gestart door Aqsil, 03/09/2004 om 22:11:55

Aqsil

Als je wil trouwen dan moet je toch naar marokko gaan. Want in Nederland kom je bijna nooit tegen Amazigh meisjes.
Waar vindt je Amazigh meijes?

Wasilla tarifest

Wat is dit voor fakes3ar??
Er zyn genoeg amazigh meisjes hier in nederland, kyk alleen maar hoeveel er hier dagelyks op amazigh.nl komen

Dora

bestaan er ook amazigh me - ijsjes dan????..hmmmmmm..in welke smaken ???

Masja


Wasilla tarifest

Citaat van: lopende_lach op 04/09/2004 om 10:29:17
bestaan er ook amazigh me - ijsjes dan????..hmmmmmm..in welke smaken ???

temchoent oerechem teqed faltath nigh ela?

Dora

Citaat van: Wasilla tarifst op 04/09/2004 om 22:41:02
Citaat van: lopende_lach op 04/09/2004 om 10:29:17
bestaan er ook amazigh me - ijsjes dan????..hmmmmmm..in welke smaken ???

temchoent oerechem teqed faltath nigh ela?

oemikan faltath??..


E3ber_Tastite

Citaat van: Hulk op 03/09/2004 om 22:11:55
Als je wil trouwen dan moet je toch naar marokko gaan. Want in Nederland kom je bijna nooit tegen Amazigh meisjes.
Waar vindt je Amazigh meijes?

Waarschijnlijk nooit in Hoog Catharijne geweest, he hulk

Dora

oww..fouten..tja wie niet..is menselijk..maar hulkje kan er wel tegen..was om m te plagen :)...

ameziane

Die Hulk houdt zich altijd van den domme in de topic-opening. Hij wil gewoon een discussie uitlokken. Zoals vele jongens/mannen vindt hij dat er hier geen 'pure' Timazighin te vinden zijn. Ik begrijp hem.

Dora

pure timazighien?????....is de strijd tussen mannen en vrouwen dan nog steeds niet afgelopen..meisjes die vinden dat de goeie mannen niet meer bestaan (althans in nederland) > mannen vinden dat "pure timazighien (wat dat ook mag betekenen) niet meer bestaan...

wanneer je beide ouders uit rif komen ben je puur..niets minder en niets meer..


Tikinas

Citaat van: lopende_lach op 05/09/2004 om 14:06:28
pure timazighien?????....is de strijd tussen mannen en vrouwen dan nog steeds niet afgelopen..meisjes die vinden dat de goeie mannen niet meer bestaan (althans in nederland) > mannen vinden dat "pure timazighien (wat dat ook mag betekenen) niet meer bestaan...

wanneer je beide ouders uit rif komen ben je puur..niets minder en niets meer..



En als je beide ouders nou b.v uit atlas, souss, kabyle, aures, nefusa, siwa? ben je dan geen pure amazigh/tmazight?

ighes



Azul.

De Titel zou zijn " waar ontmoetje normale Amazigh mieden"

Als emand zo 'n plek weet neem alsjeblieft contact met mij op.

Daqz


Dora

tikinas > ja dan ben je ook puur amazigh..maar dat hoef ik jou niet te vertellen neem ik aan.

ighes > soort zoekt soort jochie..hehe..dus vergeet het maar :P...