Waar ontmoet je Amazigh meisjes

Gestart door Aqsil, 03/09/2004 om 22:11:55

Hadou

Lidl, Aldi, zeeman, Hema, Wibra. Knaakwinkel.
ontwikkelde meisjes tref je nog in Kruidvat...

MBTiza


Hadou


MBTiza

Citaat van: hadou op 31/08/2005 om 00:08:48
Citaat van: MB_Tiza op 31/08/2005 om 00:06:09
haagse markt.
scheveningen in de zomer :D

jaja inderdaad...was vandaag zeker ook volle bak hiero!

antaios

op www.marokko.nl heb je ze voor het uitkiezen....zijn wel bezems 99% maar toch... ;D

mimito

hahahahahahahahahahahahahahahahahahahhahhkih kih kih kih kih kih kih kih kih kih

antaios

ja het is wel de waarheid he...op deze locaties kan je ze makkelijk vinden...je roept gamza millioen..en klaar..ze rennen allemaal op je af...

Timarzgha

Salaam/Azul
Er worden vaak hier op dit forum zinloze en domme topics geopend
En zelden heb je onder de domme en onzinnige topics eentje die de domheid kan overtreffen
Dit is er zo één !!

antaios

Citaat van: Timarzgha op 31/08/2005 om 23:52:28
Salaam/Azul
Er worden vaak hier op dit forum zinloze en domme topics geopend
En zelden heb je onder de domme en onzinnige topics eentje die de domheid kan overtreffen
Dit is er zo één !!
Hahaha geef toe...humor moet er ook zijn op de site haha...

Berbertje_layd

Citaat van: himito op 06/09/2004 om 11:27:21
Citaat van: Hulk op 06/09/2004 om 11:08:08
Citaat van: ameziane op 05/09/2004 om 14:02:26
Die Hulk houdt zich altijd van den domme in de topic-opening. Hij wil gewoon een discussie uitlokken. Zoals vele jongens/mannen vindt hij dat er hier geen 'pure' Timazighin te vinden zijn. Ik begrijp hem.
Mijn vraag is serieus!
Ik ontmoet geen amazigh meisjes!  Ik zie sommige meisjes van 14 jaar in de metro, maar dat is niet wat ik zoek!

het liefste wil ik meisjes van MBO, HABO of WO nieveau.

HABO WO???????(HBO,VWO)IK denk dat je nog lang kunt zoeken naar meisjes met zo een opleiding!!!Ik wist niet dat dat niveau bestond.
En wie ben jij om hen te zoeken,misschien willen ze niet door jou gevonden worden.


Lieve schat er zijn er genoeg met die opleiding en ik ben er 1 van..(havo )

noemid

#145
ooit kon je de amazigh meisje op je bruidsnacht ontmoeten
daarna bij der ouder als je der hand vraagt
daarna bij de waterput
nu is het in de disco
.........


azul azul

Masja

klinkt heel romantisch,maar ja.. tijden veranderen

Dora

snap niet zo goed waarom onze mannen altijd heel negatief doen als het om onze meiden gaat. eerst komt er een die beweert ze alleen te vinden in zeeman, lidl wibra ena enz..en dan komt er nog een slimmerd die m aanvult met in de disco. ten eerst snap ik zoiezo niet wat hier "slecht"aan is en ten tweede vind ik het zeer triest dat ze altijd zo kleinerend doen tegenover de meiden terwijl zij een onderdeel zijn van hun keuzes.

als bv de loverboys en pooiers meer aandacht zouden krijgen dan dat de meiden krijgen dan zou de wereld er al veel beter uit zien....

MissyR

Zonder de Amazigh meisjes zouden de Amazigh jongens nergens zijn.. ;)

noemid

Citaat van: L_L op 05/10/2005 om 13:59:25
snap niet zo goed waarom onze mannen altijd heel negatief doen als het om onze meiden gaat. eerst komt er een die beweert ze alleen te vinden in zeeman, lidl wibra ena enz..en dan komt er nog een slimmerd die m aanvult met in de disco. ten eerst snap ik zoiezo niet wat hier "slecht"aan is en ten tweede vind ik het zeer triest dat ze altijd zo kleinerend doen tegenover de meiden terwijl zij een onderdeel zijn van hun keuzes.

als bv de loverboys en pooiers meer aandacht zouden krijgen dan dat de meiden krijgen dan zou de wereld er al veel beter uit zien....

whahahahaha....

werd er wibra gezegd?


azul azul