Waar ontmoet je Amazigh meisjes

Gestart door Aqsil, 03/09/2004 om 22:11:55

Temsaman82

#120
maar je het is haram, of accepteer je het niet. Onze profeet Mohamed vrede zij met hem heeft gezegt dat mannen en vrouwenn niet door elkaar moeten zitten, en in de koran staat zelfs dat er een gordijn/afscheiding moet zijn tussen man en vrouw.

Het is beter om apart te feesten, want als mannen erbij zitten, dan gaan vrouwen heel anders doen om misschien indruk te maken om de mannen, of andersom,
waarom laten wij onz geloof achter liggen, en geven wereldse zaken voorrang. we kunnen straks (dag des oordeels) niet terug komen om alles in te halen. denk er dan eens aan, hoe dat voelt om veel spijt te hebben, dat het gewoon te laat is, die tijd komt 100%. wij weten ook dat ie tijd komt, waarom denken we niet elke dag aan

maar ja we hadden het over berberse meisjes. ik vind het echt leuke meisjes.

mouslati

En weer raak ik gedepriet..............zucht

Dora

Citaat van: mouslati op 15/02/2005 om 19:02:58
En weer raak ik gedepriet..............zucht

hahahaha...vertel mij wat

mouslati

Citaat van: lopende_lach op 15/02/2005 om 19:05:49
Citaat van: mouslati op 15/02/2005 om 19:02:58
En weer raak ik gedepriet..............zucht
hahahaha...vertel mij wat
Ben blij dat ik niet de enige ben.

Anir

Citaat van: Temsamani82 op 15/02/2005 om 13:39:41
maar je het is haram, of accepteer je het niet. Onze profeet Mohamed vrede zij met hem heeft gezegt dat mannen en vrouwenn niet door elkaar moeten zitten, en in de koran staat zelfs dat er een gordijn/afscheiding moet zijn tussen man en vrouw.

Wat vind je om die vrouwen naar een ander planeet te deponeren zodat mannen en vrouwen elkaar niet tegen komen?

Masja

terug naar mars en venus  ;D

Temsaman82

het is toch niet moeilijk, ik bedoel niet dat je geen vrouw mag zien op straat, of dat je met zo'n gordijn buiten moet lopen, sorry dat ik zo overkom.
maar in bruiloft ofzo naast vrouw zitten en er wordt gedanst enz enz, dat mag gewoon niet.
je heb er bewust voor gekozen om dan bij de vrouwen te zitten.
OP je werk of school is een andere verhaal,  tuurlijk daar kan het niet anders.

volgens jullie de hadiths en de koran een beetje?
daar staat heel veel in over dit soort dingen

Riffia_16


tiztounia

jongen 80 % van de marokanen die in nedreland wonen zijn berbers dus ik denk dat er genoeg berberse meisjes zijn

missbatata

hey jonge je moet niet op zoek gaan naar een echte tamazight meisje op zoek gaan , maar naar een meisje die je kan vertrouwen en waar je je leven mee wilt delen.
en ik moet je ook nog bij vertellen je zal trouwen met het meisje die de zelfde is als jij. ben jij een goed gelovige dan zal je ook met een gelovige meisje trouwen . ben je een vieze straat jochie dan trouw je ook met zon meisje . ben je een jonge die het leuk vind om met meisjes naar bed gaat dan zal je ook zon meisje krijgen dus kijk eerst goed naar je zelf en verander je zelf als het moet


Izouran

In de qu'ran staat dus ook 'een goede man verdiend een goede vrouw' en omgekeerd.

Hadou

Beverwijk, vleuten.. Hoog catarijne??

Izouran


mara


MBTiza