Wat te doen met zo een man?

Gestart door sjokran, 23/08/2004 om 20:28:57

sjokran

Nu ik gescheiden ben, weet ik dat ik door moet gaan en niet depressief moet worden. Maar sommige dagen kan ik niet anders dan me alleen ellendig voelen. Ik weet niet hoe ik verder moet, mijn toekomst is verpest. Ik ben 25 jaar, maar heb het gevoel dat ik niks meer heb. De mensen in onze cultuur maken het ook erg moeilijk, zodra ze het horen kunnen ze je uitlachen, zo gemeen allemaal. Ik ben nog steeds boos dat mijn ex-man mij dit heeft aangedaan, ik wilde gelukkig worden en geen spelletjes en ben ik het slachtoffer omdat hij nog niet toe was aan een huwelijk.
Hebben jullie tips zodat ik weer positief kan zijn?

Ad Yiri

Leef je leven zoals je dat wil en volgens de manier die volgens jou juist is dan kom je nog wel een leuke vent tegen. Je moet je niet concentreren op het feit dat je gescheiden bent, want dat gebeurt vaak genoeg. Het leven gaat door dus niet blijven treuren.

Het leven is wat je er zelf van maakt...

yuba wis sin

Citaat van: sjokran op 14/11/2004 om 21:09:48
Nu ik gescheiden ben, weet ik dat ik door moet gaan en niet depressief moet worden. Maar sommige dagen kan ik niet anders dan me alleen ellendig voelen. Ik weet niet hoe ik verder moet, mijn toekomst is verpest. Ik ben 25 jaar, maar heb het gevoel dat ik niks meer heb. De mensen in onze cultuur maken het ook erg moeilijk, zodra ze het horen kunnen ze je uitlachen, zo gemeen allemaal. Ik ben nog steeds boos dat mijn ex-man mij dit heeft aangedaan, ik wilde gelukkig worden en geen spelletjes en ben ik het slachtoffer omdat hij nog niet toe was aan een huwelijk.
Hebben jullie tips zodat ik weer positief kan zijn?

Ja daar heb je gelijk in de mensen staan te popelen om anderen uit te lachen.
Kijk? een saaie huwlijk is nog lang geen ongelukkige huwlijk, voorwaar dat allah 3aza wajal dat in de koraan heeft uit gelegd.