Wat te doen met zo een man?

Gestart door sjokran, 23/08/2004 om 20:28:57

Wasilla tarifest

Citaat van: navaras op 24/08/2004 om 14:01:36
ga opdonderen met je zielige verhaal

Ze zit niet op dit commentaar te wachten, of wees redelyk en help haar met wat tips ofzo, of ga een eindje fietsen

miss.F.

Citaat van: sjokran op 24/08/2004 om 12:32:08
Ik weet dat ik weg moet, maar als ik er alleen al aan denk, raak ik in paniek.
Ik heb een stomme fout gemaakt en dat is dat ik alle aandacht op hem heb gericht. Toen we gingen trouwen dacht ik met hem ga ik gelukkig leven en ik trouw maar een keer. Nu merk ik dat ik aan een dooie koe trek en zijn gedachtes helemaal anders zijn.  Ik ben te open geweest en hij weet dat ik niet wil scheiden en nu maakt hij er misbruik van. Ik begin er haast in te geloven dat hij eigenlijk nooit van mij heeft gehouden en alleen maar in het begin verliefd is geweest.
Hij zegt ook dat hij niet meer verliefd is en dan zeg ik dan is het toch omgeslagen in houden van. En dan zegt hij houden van houdt voor mij iets anders in dan wat het voor jou betekent en dat hij daardoor minder voor mij over heeft omdat hij niet meer verliefd is. Maar houden van is toch sterker dan verliefd zijn??
Als we een keer ruzie hebben en ik wil dat het goedkomt en ik zeg dat, dan wordt hij kwaader en kwaader en als ik mijn mond niet dichthou dan stompt hij mij.
Als ik alleen al hier aan terug denk, wil ik hard weglopen en nooit  meer terugkomen. Maar ik ben bang om weer alleen te zijn en dat mijn familie niet achter me staat. Hij zegt ook dat geen enkele man bij mij zou blijven. Mijn ouders weten trouwens niet dat hij mij in woede-uitbarsting slaat.

Je wordt doro hem in elkaar ingestompt en je we niet wat je moet doen? Het lijkt mij dat het al duidelijk is: WEGGAAN voro het erger wordt, en als je ouders erachter komen dat hij je in elkaar slaat, zullen ze je heus niet in de steek laten, geen enkel ouder accepteert het dat zijn dochter door haar man in elkaar wordt gemept, dus ik zou zeggen: ga weg begin met een frise start!!

adia

#17
Een huwelijk is geen spelletje als jou het niet bevalt gooi je het weg!!!  Ik weet van veel mensen dat ze het eerste jaar niet eens halen laat staan hun hele leven.

Beste sjokran

Je moet stevig in je schoennen staan ,gebruik ook je hersennen en niet alleen je hart ,want je maakt het je zelf alleen erger. Wij vrouwen kunnen bouwen en afbreken je moet het gewoon goed spelen, heb meer geduld en kijk waar het probleem echt vandaan komt, zorg dat jij je steentje goed bijdraagt. Een probleem ontstaat altijd uit twee kanten zorg dat jou kant in orde is dan krijgt hij mischien in  de gaten dat hij het verkeerd doet. Denk niet aan weg lopen de volgende huwelijk zal heel moelijk gaan, alle huwelijken hebben hun goede momenten en slechten kijk uit met satan (duivel ) hij wordt heel blij als jij snel uit het huwelijk stapt ,want dan heeft hij zijn zin gekregen, hij is altijd aanwezig als er ruzie is geef hem zijn zin niet ,wees de baas en heb het in de hand. Ga eens rustig met je man praten, hij is  niet zomaar een man hij is jouw man je hebt hem alles gegeven je liefde je ziel dus wat heb je teverlizen, geef hem wat tijd en vraag niet iedere keer of hij van je houdt ,want dat wordt op een gegeven moment saai en weet niet meer wat dat is, hij zegt toch ook dat hij van je houdt, pak dat vast en de rest komt zelf, ga niet zitten graven naar problemen hij heeft ook recht om zijn ouders te bezoeken en een beetje tijd met zijn vrienden door brengen kan geen kwaad, wees niet zo een akissa die  de baas wil zijn wees zijn vrouw en vrindien tegelijk.
Als  je pas getrouwd bent reken dan nog een jaar  bij dat het moelijk is, het is namelijk een kenismakingsjaar het valt niet mee met heel veel dingen maar uit eindelijk pas je aan elkaar toch ......ik ben moe en ga slapen ik hou het in de gaten hoe het verder met je gaat blijf reageren sjokran en wees sterk!!!!!

sjokran

Ik ben weg bij deze man. We gaan nu scheiden. Het gaat echt niet meer. Ik heb de scheiding al aangevraagd. Ik heb er echt alles aan gedaan, maar hij wil waarschijnlijk zijn vrijheid terug en een wat traditionele vrouw. Ik ben dat niet en zal dat ook nooit zijn.
Vanaf nu hoef ik nooit meer te pikken dat hij mij slaat of dreigt met weg te gaan.
Ik heb het nu alleen heel zwaar, want hoe moet ik verder met mijn toekomst. Ik ben 26 jaar en heb gelukkig geen kinderen, maar toch ik weet gewoon niet hoe ik verder moet. Ik weet nog steeds niet wat ik verkeerd heb gedaan en wat ik had kunnen doen om dit huwelijk te kunnen redden. De enige conclusie die ik kan trekken, is dat ik teveel liefde heb gegeven en teveel moeite heb gedaan voor de verkeerde persoon.

miss.F.

Citaat van: sjokran op 05/11/2004 om 14:50:25
Ik ben weg bij deze man. We gaan nu scheiden. Het gaat echt niet meer. Ik heb de scheiding al aangevraagd. Ik heb er echt alles aan gedaan, maar hij wil waarschijnlijk zijn vrijheid terug en een wat traditionele vrouw. Ik ben dat niet en zal dat ook nooit zijn.
Vanaf nu hoef ik nooit meer te pikken dat hij mij slaat of dreigt met weg te gaan.
Ik heb het nu alleen heel zwaar, want hoe moet ik verder met mijn toekomst. Ik ben 26 jaar en heb gelukkig geen kinderen, maar toch ik weet gewoon niet hoe ik verder moet. Ik weet nog steeds niet wat ik verkeerd heb gedaan en wat ik had kunnen doen om dit huwelijk te kunnen redden. De enige conclusie die ik kan trekken, is dat ik teveel liefde heb gegeven en teveel moeite heb gedaan voor de verkeerde persoon.

Je moet nou niet bij de pakken gaan neerzitten en in een depressie geraken. Focus je op wat je nu verder wilt gaan doen, belangrijk hierbij is financiele zekerheid, een eigen woonruimte zoeken en je nies proberen aan te trekken van de praatjes. Veel succes!!

yuba wis sin

azul, salam
Ik ben zelf ook getrouwd uit ervaring weet ik dat vrouwen veel macht willen hebben dan dat ze aankunnen en bovendien als je als man niet de touwtjes in handen hebt het verkeerd kan gaan.
met respect voor sokran`sverhaal, want ik weet niet precies hoe en wat, en helemaal als het een internetverhaal is.

miss.F.

Citaat van: yuba wis sin op 05/11/2004 om 15:11:46
azul, salam
Ik ben zelf ook getrouwd uit ervaring weet ik dat vrouwen veel macht willen hebben dan dat ze aankunnen en bovendien als je als man niet de touwtjes in handen hebt het verkeerd kan gaan.
met respect voor sokran`sverhaal, want ik weet niet precies hoe en wat, en helemaal als het een internetverhaal is.

Jij schildert vrouwen af als losgeslagen wilden die getemd moeten worden. Een huwelijk is bij mijn weten geen machtsspel

yuba wis sin

Citaat van: miss.F. op 05/11/2004 om 15:19:33
Citaat van: yuba wis sin op 05/11/2004 om 15:11:46
azul, salam
Ik ben zelf ook getrouwd uit ervaring weet ik dat vrouwen veel macht willen hebben dan dat ze aankunnen en bovendien als je als man niet de touwtjes in handen hebt het verkeerd kan gaan.
met respect voor sokran`sverhaal, want ik weet niet precies hoe en wat, en helemaal als het een internetverhaal is.

Jij schildert vrouwen af als losgeslagen wilden die getemd moeten worden. Een huwelijk is bij mijn weten geen machtsspel


hoe oud ben je?

miss.F.

Citaat van: yuba wis sin op 05/11/2004 om 15:31:12
Citaat van: miss.F. op 05/11/2004 om 15:19:33
Citaat van: yuba wis sin op 05/11/2004 om 15:11:46
azul, salam
Ik ben zelf ook getrouwd uit ervaring weet ik dat vrouwen veel macht willen hebben dan dat ze aankunnen en bovendien als je als man niet de touwtjes in handen hebt het verkeerd kan gaan.
met respect voor sokran`sverhaal, want ik weet niet precies hoe en wat, en helemaal als het een internetverhaal is.

Jij schildert vrouwen af als losgeslagen wilden die getemd moeten worden. Een huwelijk is bij mijn weten geen machtsspel


hoe oud ben je?

wat heeft leeftijd hiermee te maken??

wereldburger

leeftijd heeft er niets mee te maken. Het is alleen wel zo dat als je wat ouder bent, je meer dingen hebt meegemaakt en, meestal, de zaken wat beter kan overzien. Desalniettemin, als je alles hebt geprobeerd om een relatie te doen slagen en het lukt niet, dan moet je eruit stappen want anders maak je elkaar stuk!!

tamagvoult

Eerst en vooral het maakt niet uit hoe oud je bent, je kunt zelfs al veel meemaken op jonge leeftijd en ten tweede voor die vrouw met die problemen, als je bij hem blijft word je gwn zieker en zwakker.
Als hij niet meer van je "houdt" door het feit om wie je bent dan is hij jou niet waard.

yuba wis sin

Ja ja droom lekker verder, natuurlijk is leeftijd belangrijk hoe ouder hoe wijzer.

tamagvoult


Isefrawen

Citaat van: wereldburger op 05/11/2004 om 15:51:37
leeftijd heeft er niets mee te maken. Het is alleen wel zo dat als je wat ouder bent, je meer dingen hebt meegemaakt en, meestal, de zaken wat beter kan overzien. Desalniettemin, als je alles hebt geprobeerd om een relatie te doen slagen en het lukt niet, dan moet je eruit stappen want anders maak je elkaar stuk!!


volgens mij is wereldburger de marokkaanse Sinou...

wereldburger

Citaat van: Sma3enda op 12/11/2004 om 14:54:58
Citaat van: wereldburger op 05/11/2004 om 15:51:37
leeftijd heeft er niets mee te maken. Het is alleen wel zo dat als je wat ouder bent, je meer dingen hebt meegemaakt en, meestal, de zaken wat beter kan overzien. Desalniettemin, als je alles hebt geprobeerd om een relatie te doen slagen en het lukt niet, dan moet je eruit stappen want anders maak je elkaar stuk!!


volgens mij is wereldburger de marokkaanse Sinou...

vergelijkingen; altijd leuk!!
nog leuker; explain, onderbouw het eens!!!!