wie komt er uit beni bouyach?

Gestart door benibouyach, 06/08/2004 om 17:15:20

benibouyach

Citaat van: khadija_1978 op 17/08/2004 om 15:01:55
safi, zijn dit de enige mensen die uit beni bouyach komen ziedd ah mensen reageer................
beslamaaaaaa


massie

#61
salamm
ik kom ook uit beni bouayach, ik woon daar naast die school vlakbij POSITO. woont er iemand daar ??

groetjes aan alle uith bouayach

khadija_1978

Citaat van: massie op 03/09/2004 om 21:54:41
salamm
ik kom ook uit beni bouayach, ik woon daar naast die school vlakbij POSITO. woont er iemand daar ??

groetjes aan alle uith bouayach


dat is tog ook vlakbij die groene moskee....bij de villa's in de buurt...tog?

a z r o u

salaam,

zozo we wonen wel allemaal heel dichtbij elkaar he,de wereld lijkt zo steeds kleiner te worden man.
Vroegr was het daar bij posito helemaal niet bebouwd, was gewoon een lege heuvel ik wist nog dat ik er als klein jongetje altijd ging spelen wat trouwens echt leuk kon zijn.
Vroegr stond de posito precies recht voor me als ik van mijn straat keek (vanaf de "grote" weg).
Misschien weten jullie wel waar waar ik nu ongeveer bedoel.

Gegroet


nouel

#64
Salaam MISS.F,

Ik ben een meid uit ait bouyach en je hoeft echt geen medelijden te hebben met ons meiden ui b.b. Ik vind het  juist een heerlijk stad om in te wonen. Ik woon daarentegen ook in Tanger maar beny blijft mijn top stad( mijn mening), lekker overzichtelijk en niet van die kleine smalle straten, waar je nouwelijks door heen kan door alle drukte. Het is daar altijd gezellig en sfeer vol bij mij in de straat dan. Allemaal nederlanders  als buren waar je iedere dag lol mee hebt. Dus zo ernstig is het niet. En houcima noem ik nou niet echt bruisend!! das een te groot woord voor die stad, als je het mij vraagt. Maar goed meid ieder zijn mening... beslamma

ps: wie woont er in de buurt van die nieuwe gemeente bibiotheek weet niet precies wat het is geworde. In de buurt van die kleine moskee tegenover die negafa mina die tevens een teleboetiek heeft?
Citeer

massie

#65
khadija_1978   jaa dat klopt  :d  woon je ook daar misschien?? waar precies???

Debouz

ik kom niet uit Ait bou3yach maar ik beschouw het als mijn tweede verblijfplaats tijdens mijn vakantie periode. Ze maken daar van die lekkere boukadhio's...

MBTiza

eeeeeeeeeeeeeeeeg beni bouayyash

Dora

krijg nou wat ...wat doe jij hier om deze tijd ::)..

als ik ergens een hekel aan heb dan is het wel bni bouayach..zo dood daar..en die mensen..allatief...echt een mannenwereld..heb ik dus niets te zoeken..

MBTiza

ik zit bij een vriend zit ook te msn'n met mn neefjhe zn naam, hij si een casanova, heeft 136 wijfjes hier hahaha

Dora

tja..aith wayegher he..verbaast me niets..

MBTiza

casanova's
dat heb jij aan de levende lijve ondervonden

Dora

inderdaad...daarom niets nieuws...up 2 the reall men..

MBTiza


Dora