wie komt er uit beni bouyach?

Gestart door benibouyach, 06/08/2004 om 17:15:20

naouall

nou mensen jullie zijn zeker vergeten dat uiterlijk niet alles is echte schoonheid zit binnen in maar jah en trouwens ieder heeft zn eigen schoonheid...
en ik las dat jullie het hadden overr bni bouyach ik kom er ook vandaan en ik las dat iemand bij de tank station shell woonde ik woon er gelijk aan de op de hoek ik ben nieuwgierig geworden of ik jullie niet een keer heb gezien ofzo

groetjesss

mofa1

hoi
daar kom ik vandaan , maar ik vind it geen mooie plaats om er te wonen vooral met de aardbeving die daar geweest is.
ik woon trouwens in het center van b. bouayach
groetjes. mo

Tarifit

Citaat van: miss_benibouyach op 06/08/2004 om 17:15:20
salaam, ik vraag me af wie er uit beni bouyach komt? ben nieuwsgierig!!! beslama ik hoor nog wel van jullie? groetjes van Asma     boussa

Ikke niet. Zijn we nog vrienden dan ?

Ahraifi

Daarvoor was het ook geen mooie plaats hoor.
Maar het blijft toch je roots,als je er rondloopt kom je mensen tegen die familie of bekenden zijn.
Het centrum van bouayache als je al van centrum kunt spreken wordt ontsierd door de kaalheid en de dieseldampen van de autos.
Mooi zijn wel de bergen op een paar minuten afstand,frisse lucht en uitgestrekt tot de horizon.Waar de echte ayt wayagher al eeuwenlang wonen.
De ouderen hebben de meest interessante verhalen te vertellen over vroeger,de jongeren denken alleen aan hoe kom ik hier weg.
Bouayache is mijn ancestral home en het doet er niet toe hoe het er uitziet.

mofa1

#49
ik ben ook nieuwsgierig wie je bent, ben jou dankbaar want je liet mij aan
b.bouayach denken want ik ben er 2jaar niet geweest en begin hem te missen.
nogmaals bedankt. groe mo
trouwens ik ga je niet pisten omdat jij b.b leuk vindt en ik niet
ik ben niet met je eens maar ik ben klaar om voor jouw mening te vechten(J.J.Russo)

Ahraifi

Ik ga elke 8 tot 10 maanden omdat ik er veel familie heb wonen.
Ik ben degene die daar vaak op motoren te zien is.
Hoe oud ben je als ik vragen mag?

khadija_1978

Citaat van: miss_benibouyach op 09/08/2004 om 22:09:17
Citaat van: khadija_1978 op 07/08/2004 om 17:43:26
hier is er een meid..maar waar woon je precies in beni bouyach??
salaam khadija
hmm waar ik precies woon moehim aan de overkant van de apotheek!! en waar woon jij in beni bouyach moehim beslama


ken je de watertoren in beni bouyach daar zit tog een groene moskee en villa's in de buurt
ik woon in de straat van de moskee...
ik hoop dat het duidelijk genoeg is
beslama

khadija_1978

Citaat van: wi-am op 11/08/2004 om 14:39:23
Citaat van: Ahraifi op 11/08/2004 om 12:05:03
Citaat van: wi-am op 11/08/2004 om 12:00:19
Citaat van: miss_benibouyach op 06/08/2004 om 17:15:20
salaam, ik vraag me af wie er uit beni bouyach komt? ben nieuwsgierig!!! beslama ik hoor nog wel van jullie? groetjes van Asma     boussa

ollaa..

ik ben net nieuw in beni bouyach...
ik woon in een buurt waar alleen buitenlamders wonen (nederlandse,franse, en belgen) gezellig hoor.. het is daar wel een stukken  rustiger dan in alhoceima....

misschien ken ik je wel... waar woon jij precies
Welke buurt is dat dan?
wat moet ik je nu zeggen ik woon dr pas. dit jaar..

uhmm weet je waar die tankstation is (shell) daar ga je rechtdoor tot je rechts van de straat een cafe ziet en daar ga je in. meer weet ik er nie over.. maar i kvind het wel rustig daar. alleen smorgens vroeg komt die vuilnisman langs en ja die maakt je ehct goed wakker.. ;) beslemma

he ik geloof dat ik bij jou in  de buurt woon daar wonen alleen mensen uit nederland frankrijk en woon je vlakbij die groene moskee
ik hoor nog van je..

k@rim

azul aythme d suythme uit de aith bouayach,
jullie moeten weten dat we een clan zijn, dus een grote familie, waar we trots op kunnen zijn. wij hebben onze sterke amazigh identiteit nooit verloren. wij zijn van de old-scool!!!
ps. ik woon zelf aan de overkant van de burgemeester( grote groene villa), iemand ook hier in de buurt?? trouwens, wie kent van de manne onder ons rqehwa ne7med3ma, kwam ik vroeger ook weleens, partce, domino's, poole, tafelvoetballe etc..( bekend onder alle toffe shab lcharidj) is ook 100 meter van mijn osso!
d wenni netta

benibouyach

Citaat van: khadija_1978 op 13/08/2004 om 15:43:15
Citaat van: miss_benibouyach op 09/08/2004 om 22:09:17
Citaat van: khadija_1978 op 07/08/2004 om 17:43:26
hier is er een meid..maar waar woon je precies in beni bouyach??
salaam khadija
hmm waar ik precies woon moehim aan de overkant van de apotheek!! en waar woon jij in beni bouyach moehim beslama


ken je de watertoren in beni bouyach daar zit tog een groene moskee en villa's in de buurt
ik woon in de straat van de moskee...
ik hoop dat het duidelijk genoeg is
beslama
och ja daar jaja da is nie ver van mijn huis hmm

benibouyach

Citaat van: Tarifit op 13/08/2004 om 14:41:03
Citaat van: miss_benibouyach op 06/08/2004 om 17:15:20
salaam, ik vraag me af wie er uit beni bouyach komt? ben nieuwsgierig!!! beslama ik hoor nog wel van jullie? groetjes van Asma     boussa

Ikke niet. Zijn we nog vrienden dan ?
hmm effe denken!!!!!!!!!! ja tuurlijk hahah:D

Moustafa

hoi ik kom ook uit benibouach ik woon izzaghen dat is voorbij esoek tnejen. Maar zo te zien komen er veel uit bnibouach en wie komt er ook uit de kempo echt hartje beni.

Ik hoor van julie doei doei

benibouyach

Citaat van: miss_benibouyach op 06/08/2004 om 17:15:20
salaam, ik vraag me af wie er uit beni bouyach komt? ben nieuwsgierig!!! beslama ik hoor nog wel van jullie? groetjes van Asma     boussa
salaam iedereeen ik ben de nicht van asma  en ikwoon ook in beni bouyach naast imzourn

khadija_1978

safi, zijn dit de enige mensen die uit beni bouyach komen ziedd ah mensen reageer................
beslamaaaaaa

mara