wie komt er uit beni bouyach?

Gestart door benibouyach, 06/08/2004 om 17:15:20

benibouyach

 salaam, ik vraag me af wie er uit beni bouyach komt? ben nieuwsgierig!!! beslama ik hoor nog wel van jullie? groetjes

khadija_1978

hier is er een meid..maar waar woon je precies in beni bouyach??

afi3a

salaam zusters,
ik ook daarvandaan!!
hier een leuke foto van beny bouayach!
http://www.webnord.4t.com/BENI.html
thallaw

Dora

o god ik heb met jullie te doen dames..:(...

k@rim

he l_l,
wat probeer je uit te leche!! wie denk je nou wel dat je bent! ja, wij zijn trotse irifiyen uit beny bouayach, problemen mee??
wat een zielige opmerking zeg!!
d wenni netta

benibouyach

Citaat van: akrim op 08/08/2004 om 23:18:49
he l_l,
wat probeer je uit te leche!! wie denk je nou wel dat je bent! ja, wij zijn trotse irifiyen uit beny bouayach, problemen mee??
wat een zielige opmerking zeg!!
d wenni netta

voila helemaal mee eens akrim

benibouyach

Citaat van: khadija_1978 op 07/08/2004 om 17:43:26
hier is er een meid..maar waar woon je precies in beni bouyach??
salaam khadija
hmm waar ik precies woon moehim aan de overkant van de apotheek!! en waar woon jij in beni bouyach moehim beslama

Moustafa

hoi ik kom ook uit benibouac uit izzaghen dat is een beetje in het hartje van beni maar ik vind het strak ik voel me daar gewoon thuis omdat we allemaal daar eklaar gewoon begrijpen en zo te zien wonener echt veel in beni

wi-am

Citaat van: miss_benibouyach op 06/08/2004 om 17:15:20
salaam, ik vraag me af wie er uit beni bouyach komt? ben nieuwsgierig!!! beslama ik hoor nog wel van jullie? groetjes van Asma     boussa

ollaa..

ik ben net nieuw in beni bouyach...
ik woon in een buurt waar alleen buitenlamders wonen (nederlandse,franse, en belgen) gezellig hoor.. het is daar wel een stukken  rustiger dan in alhoceima....

misschien ken ik je wel... waar woon jij precies

Dora

Citaat van: akrim op 08/08/2004 om 23:18:49
he l_l,
wat probeer je uit te leche!! wie denk je nou wel dat je bent! ja, wij zijn trotse irifiyen uit beny bouayach, problemen mee??
wat een zielige opmerking zeg!!
d wenni netta

hahaha..jullie ayth wayegher zijn wel heel snel op jullie teentjes getrapt he..chill mister...het gaat mij om dat gebied..bny bouyach...niets te beleven en al helemaal niet als vrouwzijnde..waar je met afschuw wordt aangekeken als je over straat loopt...(zelfs voor boodschappen)..

Ahraifi

#10
[

razafa

Citaat van: Ahraifi op 11/08/2004 om 12:05:03
Citaat van: wi-am op 11/08/2004 om 12:00:19
Citaat van: miss_benibouyach op 06/08/2004 om 17:15:20
salaam, ik vraag me af wie er uit beni bouyach komt? ben nieuwsgierig!!! beslama ik hoor nog wel van jullie? groetjes van Asma     boussa

ollaa..

ik ben net nieuw in beni bouyach...
ik woon in een buurt waar alleen buitenlamders wonen (nederlandse,franse, en belgen) gezellig hoor.. het is daar wel een stukken  rustiger dan in alhoceima....

misschien ken ik je wel... waar woon jij precies
Welke buurt is dat dan?

marbella ? hahaha of toch ANZA vlakbij thanawi en familie bouazza

Ahraifi

#12
x

miss.F.

Citaat van: lopende_lach op 08/08/2004 om 20:17:50
o god ik heb met jullie te doen dames..:(...

hahaha, ik ook met jullie!!

Ahraifi

#14
x