Imzouren... MELD HIER..

Gestart door donna, 30/07/2004 om 00:30:10

donna

Mijn Plaatsgenoten, Ben Benieuwd Of Die Hier Aanwezig Zijn.. IMZOUREN PLACE 2 BE TOCH??

Dora

imzourn 4life???..wat betekend dat?? ::)

MBTiza

Citaat van: lopende_lach op 30/07/2004 om 11:01:32
imzourn 4life???..wat betekend dat?? ::)

zeghma hardcore 4 life terwijl ze hier in het kikkerlandje zit...

donna

LOPENDE_LACH BIJDEHAND MENS.. alsof gij nooit fouten maakt...:P

Samariaan

#4
Citaat van: donna op 30/07/2004 om 00:30:10
Mijn Plaatsgenoten, Ben Benieuwd Of Die Hier Aanwezig Zijn..

*MohamedUK steekt zijn hand op...

tfoecht

ik vind persoonlijk imzouren echt nix aan...wadtin walo, illa izhdie

donna

Citaat van: tfoecht op 01/08/2004 om 14:58:59
ik vind persoonlijk imzouren echt nix aan...wadtin walo, illa izhdie


haha, ja je hebt wel gelijk maar het is gewoon onze ghetto(H)..

donna

Citaat van: MohamedUK op 31/07/2004 om 22:46:26
Citaat van: donna op 30/07/2004 om 00:30:10
Mijn Plaatsgenoten, Ben Benieuwd Of Die Hier Aanwezig Zijn..

*MohamedUK steekt zijn hand op...



Aiiii... Mijn StadMaatje(H)..

Imzouren trots

Gegroet mijn stadsgenoten, ik ben zo trots dat ik berber en dat ik imzouren woon. Ik zie een broederschap als ik op vakantie ga. De stad imzouren is als fammilie. Mijn opa begon vroeger met niet eens een 1 cent opzoek hij is geklommen en de hele stad imzouren kent ons de achternaam. Mijn achternaam zal bij jullie vaders heel erg bekend voor komen. Dit is gewoon mooi. Iemand die met niets is begonnen en zo later zoveel winkels en handel gedaan. Echt te mooi voor woorden..
Later zal ik veel kinderen nemen zodat de achternaam blijft voortleven...een trots

imzourenlady

Citaat van: Imzouren trots op 04/08/2004 om 15:09:07
Gegroet mijn stadsgenoten, ik ben zo trots dat ik berber en dat ik imzouren woon. Ik zie een broederschap als ik op vakantie ga. De stad imzouren is als fammilie. Mijn opa begon vroeger met niet eens een 1 cent opzoek hij is geklommen en de hele stad imzouren kent ons de achternaam. Mijn achternaam zal bij jullie vaders heel erg bekend voor komen. Dit is gewoon mooi. Iemand die met niets is begonnen en zo later zoveel winkels en handel gedaan. Echt te mooi voor woorden..
Later zal ik veel kinderen nemen zodat de achternaam blijft voortleven...een trots


salaaam salaam :)

heey jij bent trots om een imzouren inwoner te zijn houden zo :)
ik ook trouwns!!!

imzouren tha zin!!!

imzourenlady


imzourentje

Hier nog een jedjies un imzouren

Abdarsia

He ik neem aan dat jullie alllemaal ayt warjaghers zijn wat ik overigens ook voor de helf ben :)

athsaynou

Citaat van: Abdarsia op 24/09/2004 om 21:10:02
He ik neem aan dat jullie alllemaal ayt warjaghers zijn wat ik overigens ook voor de helf ben :)

Ja ik ben Ayth Wayagher en hier nog een stadsgenootje van jullie.

Ewa zijn er nog meer stadsgenootjes van me?? MELD JULLIE HIER!!!

Samariaan

Citaat van: Abdarsia op 24/09/2004 om 21:10:02
He ik neem aan dat jullie alllemaal ayt warjaghers zijn wat ik overigens ook voor de helf ben :)

yup ikke wel, zijn in de eerste migratiegolf neergedaalt in imzouren voor een beter leven..