[Foto's] Vakantie foto's

Gestart door admin, 08/07/2004 om 18:27:08

Isefrawen


Tamza

Citaat van: abrid op 09/09/2005 om 10:25:01

Hier waren toch wat mensen die het niet erg vonden. ZE waren aan het werk in aghzar ou ghis. In die emmer zitten iqacwen een soort boon maar dan helemaal bruin.

Die ken ik nog, ze zijn heel zoet he.

Isefrawen

Citaat van: Tamza op 09/09/2005 om 10:48:01
Citaat van: abrid op 09/09/2005 om 10:25:01

Hier waren toch wat mensen die het niet erg vonden. ZE waren aan het werk in aghzar ou ghis. In die emmer zitten iqacwen een soort boon maar dan helemaal bruin.

Die ken ik nog, ze zijn heel zoet he.

chocolade he... wij noemen het anders, ddasixerwa ofzoiets... ik kan maar niet op het woord komen :P

Tamza

Citaat van: @lcf op 09/09/2005 om 10:50:44

chocolade he... wij noemen het anders, ddasixerwa ofzoiets... ik kan maar niet op het woord komen :P

Ik weet ook niet hoe we het noemen ... maar waar worden ze eigenlijk voor gebruikt? Ik kan me niet herinneren dat ik die gedroogde bonen in een gerecht terug zag.

Isefrawen

Citaat van: Tamza op 09/09/2005 om 10:52:42
Citaat van: @lcf op 09/09/2005 om 10:50:44

chocolade he... wij noemen het anders, ddasixerwa ofzoiets... ik kan maar niet op het woord komen :P

Ik weet ook niet hoe we het noemen ... maar waar worden ze eigenlijk voor gebruikt? Ik kan me niet herinneren dat ik die gedroogde bonen in een gerecht terug zag.

het zijn cacau-bonen... cacau is een ingredient van chocolade... maar ik weet niet zeker of dit cacau-bonen zijn, abrid noemt het heel anders... ik ken dat woord niet...

abrid

Citaat van: Tamza op 09/09/2005 om 10:52:42
Citaat van: @lcf op 09/09/2005 om 10:50:44

chocolade he... wij noemen het anders, ddasixerwa ofzoiets... ik kan maar niet op het woord komen :P

Ik weet ook niet hoe we het noemen ... maar waar worden ze eigenlijk voor gebruikt? Ik kan me niet herinneren dat ik die gedroogde bonen in een gerecht terug zag.

Ze worden zo rauw gegeten door iwdan en door het vee(reksibeth).

Dobry Den

Abrid,

Ook deze Irrifyen lieten zich maar al te graag fotograferen:



Deze is overigens in een heeeeeeeeeeeeeel ver verleden gemaakt. Nog in Nederland weliswaar, maar op het punt om richting Marokko te vertrekken.

Dobry Den

De laatste groet aan de buurt, voordat de reis met een maximumsnelheid van 80km/uur naar Marokko begon. Dat waren nog eens tijden.


Eek!

Citaat van: ! op 09/09/2005 om 12:43:02
Abrid,

Ook deze Irrifyen lieten zich maar al te graag fotograferen:



Deze is overigens in een heeeeeeeeeeeeeel ver verleden gemaakt. Nog in Nederland weliswaar, maar op het punt om richting Marokko te vertrekken.

wat lief :)

Eek!


Isefrawen

Citaat van: ! op 09/09/2005 om 12:53:10
De laatste groet aan de buurt, voordat de reis met een maximumsnelheid van 80km/uur naar Marokko begon. Dat waren nog eens tijden.



huh hadden ze toen nog geen imperials?

Isefrawen

Citaat van: BerberRoosje op 09/09/2005 om 13:23:39


Nador 2005



wat zouden ze onder dat scherm hebben? zijn dat tafelpoten of gewoon net als iedereen gezonde scutraketten?

Eek!

#402


Barcelona ©

Eek!




Citeer

wat zouden ze onder dat scherm hebben? zijn dat tafelpoten of gewoon net als iedereen gezonde scutraketten?
Citeer

ik gok op het laatste...:)

Eek!